Cytat Tygodnia #84

Grafika i Tlumaczenie: Andrzej Suda

4 comments on “Cytat Tygodnia #84

  1. Ja bym powiedział rasizmem, zważywszy, że on sam był lewacko-islamistycznym czarno ukierunkowanym rasistom. Był też dilerem.
    MówiącyJakJest

    Ja bym też zamieścił cytat z Elona Muska: „Utknięcie w dużym ruchu* niszczy naszą duszę.”
    *samochodowym

  2. Odkąd czytam tego bloga uważam, że jest on bardzo wartościowy, tak jak jego autor. Komentarze mega ciekawe zwłaszcza te poprzednie, jednak nie mogę nie powiedzieć, gdyz ciśnie mi się to na myśl, że Radtrap uległ jednak pogańskim wierzeniom. Mimo to te artykuły które teraz wrzuca też są wartościowe nawet jeżeli odszedł od chrześcijaństwa, jednak przyznam brakuje mi klimatu tej stronki z lat poprzednich, kiedy blog był jeszcze nie tak mocno opozycyjny wobec chrześcijaństwa (które jednak jest prawdziwe bez podtekstów- wiem bo doświadczyłem tego pobudkami pomiędzy 3-4 rano a czasami nawet i 6 rano.) Mam jeszcze nadzieję, że oprócz nawiązania do rzymskiego pogaństwa i gematrii znajdą tu się jeszcze ciekawe odniesienia i interpretacje wydarzeń na świecie pod kątem ukrytej symboliki i innych. odnoszę wrażenie że Radek mógł zostać przekabacony przez siły wpływu ale to luźne teorie. Czekam na jeszcze ciekawe artykuły np. odnośnie 3 WS itp. Pozdrawiam i Autora i Czytelników. Z Bogiem.

    • Chrzescijansto jest prawdziwe bo doswiadczyles pobudek o 3, 4 a czasami o 6 w nocy ?
      Teraz to chyba wybiore sie na kolanach do Czestochowy

Skomentuj

