Cytat Tygodnia #80

Grafika i Tlumaczenie: Andrzej Suda

2 comments on “Cytat Tygodnia #80

  1. Jak to mawia klasyk: „Kto chce psa uderzyć, kij zawsze znajdzie”. Od razu przychodzi mi na myśl dokument „DSM-IV (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders) – klasyfikacja zaburzeń psychicznych Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.” Nie wspomnę już o metodach stosowanych w ZSRR, gdzie „wrogie elementy” kończyły często gęsto w psychuszce.

  2. RadTrap -miałam sen o Tobie ,lecz najpierw rozpoznały mnie jagdby demony przebrane w ludzką postać .lecz ktoś mi pomógł .Potęzny napis RadTrap -chyba w telewizji ,widziałam Cię siedzącego w pokoju ze swoją Żoną ,o czymś rozmawialiście ,coś mi oddałeś .Urządzono Ci przedstawianie przed oknami wieżowca ,obserwowałeś to najpierw z balkonu ,a następnie zeszliście na dół [ ,Dzieci w tym przedstawieniu występowały ] po
    czym gdzieś z rodziną odeszłeś .Sorry ,lecz nie wiem dlaczego taki sen .Trzymaj się .Niech Cię Bóg Błogosławi .

Skomentuj

