Elektryczny wszechświat (pl)

 

Tytuł oryginału: Thunderbolts of the Gods

 

10 comments on “Elektryczny wszechświat (pl)

  1. Pioruny bogów… kilka lat temu proponowałem ten dokument,
    oczywiście, jest to teoria opierająca szie na Obserwacji Dzieł
    aczkolwiek mająca większe prawdopodobieństwo… .? aniżeli
    pusty śmiech….
    do Stwórcy mam szacunek, wierny Jemu jestem, i sentyment
    albowiem Ojcem jest, o Matkę szie nie pytałem z grzeczności
    bo każdy wie, że matek jest wiele :-), a Ojciec tylko Jeden, :-)
    JEST

    Komu szie, kurcze, Radek, poezja nie podoba ? – moja szie ?

    dziękuję za wytrzymałość, za wyrozumiałość, za miłość mnie
    wzajemność w uczuciach Koleiny Dróg Wyciska, i żeby …nie
    było…. religia, wóda, pape i igrzyska. Gdyż „ten świat” no ten
    kurestwem wielkim jest – za sprawą wielkiego Małego człeka.

    hej

    • …wiele matek bosek ma szie rozumieć,
      jak ja to wszystko zamotałem…
      Ostatnio, tam u mnie na ulicy Mirowskiej
      w Częstochowie, co stoi taki duży komin
      po byłej elektrociepłowni – wyższy od
      przednajaśniejszej góry z wałów „jasnych”
      to ja jego na meczet przerabiałem…
      i
      znowu mnie, kuźwa, mnie zgarnęli…
      i
      sam wszedłem
      i
      sam zszedłem…

      islam ? – czy może: – isszedł
      _______________

      Blogerka z USA komentuje wydarzenia w Ełku: „Chwała Polsce” (napisy pl)

      _____
      prawdopodobnie będę odpowiadał za obrażanie obrazów,
      za dymanie mahometa, za plucie na isram, i za ….
      …aaa, i z pierdla to ja chyba nie wyjdę…

      ale, …odwiedzicie mnie ?
      seler
      :-)
      z góry dziękuję ;-)
      ________________________________

      Radek,
      z tą poezją „dobry gry-numer””
      dobry jesteś :-)
      nie lubią ?
      czego ? – poezji, czy prawdy ?
      zakłamana ich mać…
      odprężyj szie…
      odpocznij…

      ugotuj sobie przynajmniej dwa jajka
      na miękko… to białko jest…
      KURCZE !!! – ALE KURZE JAJKA !!!
      Ty zostaw swoje !!!
      Radek !!!
      spociłem szie lekko… kurcze…
      wystarczy jedno nieodpowiednie wyraz
      i będzie jajko ścięte…
      znaczy szie
      aaa…

      • Eh, Seler, ludzie naprawdę nie interesują się poezją, z wyjątkiem nielicznych jednostek oczywiście. Jeśli jednak uważasz, że się mylę, to dawaj w komentarzach próbki do oceny. Ja laik jestem, ale inni na pewno ocenią twórczość zgodnie ze stanem faktycznym :))

        • powaga ? – poważnie nawijasz ? – Radek ?
          nie lubią poezji ? …no, nie mów :-)
          ja mogę PROZĄ napier….ć
          bo siekierą nie mogę
          policja mi zabrała
          ale, kulturalni
          byli….
          :-)

Możliwość komentowania jest wyłączona.