Wyprawa po Złoty Facebook

417276_art_peshhera_podzemele_chelovek_voin_dospex_fakel__1680x1050_www-gde-fon-com

Którędy do fejsbuka?!

 

W związku z narastającą cenzurą i odlajkowywaniem postów na FB, planami powszechnej cenzury w internecie pod postacią walki z „fake news”, o czym przebąkują usłużni idioci w mediach tak zagranicznych, jak i tych polskich

… uznałem, że jest to fantastyczny i z wszech miar rozsądny moment na moje pojawienie się na Facebooku.

Zapraszam wszystkich odważnych facenautów do podążania za (tymczasowym) niedźwiedziem w prawym górnym rogu.

 

14 comments on “Wyprawa po Złoty Facebook

  1. Zawsze mnie dziwiło to uwielbienie do różnych stron, jak FB. Ja z tego nie korzystam. Grypy patriotyczne zawyły, gdy ich ocenzurowano. A przecież członków jest tyle, że mogliby np. zakupić serwer i stworzyć własną stronę. Ja bym tak zrobił. Olał ten serwis.
    Radtrap przyłącza się do protestu. A czy kochany i ty nie prowadzisz cenzury na tym portalu? Czy umieszczasz wszystkie wpisy? Chociażby moje. Nie. Bo kłócą się z twoimi przekonaniami, gdy piszę o Jezusie, to co i wy powinniście wiedzieć. Tak więc hipokryci z was. Cenzura jest wszechobecna w Necie. Dokonują ją sami blogerzy.

    • Niedzielny Czytelnik,
      walić pejsdzbuka, i tu szie z Tobą zgodzę,
      ale nie popieram szyderstwa z Jezusa
      Radek również… wiara nie jest religią
      religię trzeba tępić jak pluskwy, albowiem
      ma szie Relację ze Stwórcą zamiast tej,
      no, religii… co wypaczeniem relacji jest.
      Nie znam Twoich wpisów więc nie będę
      szie wypowiadał… To nie pisz o Jezusie
      opluwając Go – uwierz, że Był Syn Człowieczy
      co Jego zabili, że był… W sumie dalej JEST,
      Radek i ja nie ścierpimy pogardy,
      do kogokolwiek…
      seler – hej

      —-

      dopisek,
      pogarda a krytyka to nie jest to samo,
      żebyś wiedział dziś na jutro,
      albo na przyszłość,
      do końca dni

  2. Cześć Radku,
    my również nie obrażamy NIKOGO – strzelając epitetami jak w nas typu „skończony debil” itp. – aczkolwiek nazywamy osoby, które jawnie stoją przeciwko Prawdzie Słowa Bożego – „kłamcy, plemie żmijowe”, antychryści.
    Pan Jezus również BEZPOŚREDNIO zwracał się z tego typu „nazewnictwem” do przeciwników Jego Słowa.

    Radku nie wiem czy wiesz ale ostatnio odkryliśmy KIM SĄ osoby, które tak bardzo prężnie działają na internecie i ZWODZĄ.
    Uważamy, że KAŻDY powinien obejrzeć ten podkast aby zobaczyć jak działają – dowody które przedstawiamy w 2giej części są POWALAJĄCE.
    Youtube już cenzuruje ten podkast – zresztą jak pozostałe, które mam na swoim koncie.

    Linki do podkastu:

    https://www.youtube.com/watch?v=06UjQzeuED8 CZĘŚĆ 1

    https://www.youtube.com/watch?v=awkZKxeo9Iw CZĘŚĆ 2

    Pozdrawiam Cię i życzę dużo zdrowia :)

    • „my również nie obrażamy NIKOGO” – Rafał, Roman i Andrzej najzwyczajniej kłamiecie teraz. Obraziliście kilku blogerów i ich czytelników. Nie wybielajcie się tak!
      Łapiesz za słówka w komentarzach, blogowych wpisach, katalogujesz, a potem ujawniasz e-maile, publikujesz prywatne zdjęcia…
      Nazwałeś mnie żmiją z plemienia żmijowego, bo Ci się wydaje, że jestem kim nie jestem.
      Obraziłeś mnie i obrazisz każdego, kto się nie będzie z Tobą zgadzał lub skrytykuje Twoją/waszą działalność.
      Ty nie rozumiesz, że każdy człowiek ma prawo do własnych poglądów i może je wyrażać w dowolnej formie. Wobec Twojego rozumowania dwoje czy troje komentatorów jednego tematu to mąciciele, agenci szatana, bo się ze sobą nie zgadzają i sieją zamęt. A antychrystami są wtedy, gdy się nie zgadzają z autorem omawianego postu.
      Jesteś śmieszny!
      Wasz podkast to marnowanie ludziom czterech godzin życia.
      Powalające dowody na tożsamość „internetowych dezinformatorów” i antychrystów to używanie trzech znaków zapytania lub wykrzykników pod rząd.
      I jeszcze moje prywatne zdanie na temat, że Pan Jezus używał takiego „nazewnictwa” do swoich przeciwników; „Co wolno wojewodzie, to nie Tobie…”
      Kim Ty w ogóle jesteś, że osądzasz cudzego sługę?
      Ponadto Jezus do Piotra też się brzydko odezwał: „Idź precz ode mnie, szatanie! Jesteś mi zgorszeniem, bo nie myślisz o tym co Boskie, lecz o tym, co ludzkie”
      Sądy Jezusa są nieomylne, a Ty jesteś tylko człowiekiem – tak niedoskonałym jak twoje wypowiedzi.

      * * *

      Hej Seler!
      Ty i ja często piszemy w swoich wypowiedziach trzy kropeczki…
      Detektyw kiedyś zażartował, że jestem damską wersją Selera…
      Teraz to mnie nie śmieszy już…
      Czy ja to ja, a Ty to Ty?
      :) :) :)

      Pozdrawiam Angelika

      • „Angeliko” a już „Eurakylon’nie” …
        Najbardziej zastanawiające jest to, że Twój wpis przedstawia, że „Basię”, „Henryka Kubika” , Szczytyńskiego, „Cyryla” , brainbreakera i innych obraziliśmy… A my tacy źli..
        Podobno jesteś bystra a tu zaprezentowałaś taką „blokadę bystrości”.
        Podkast nie jest tylko przedstawieniem „???” i „!!!” a jest wiele wątków – począwszy o absurdalnym wręcz zachowaniu TWOIM (sorka… „Basi”).
        Co ciekawe Ty i WSZYSCY którzy się „mizernie” wypowiedzieli na temat podkastu – kompletnie nic a nic nie pisali na ten temat – wręcz na forum zbawiennych BRONIĄ „Basię”….
        Dokładnie zabłysnęli taką samą „bystrością” jak Ty teraz.
        Obraziliśmy tą „klikę zwodzicieli”?
        Taka bystra jesteś a nie trzeba żadnego Greka, żeby zobaczyć, że WIEDZA, STYL i nawet IDENTYCZNY schemat pisania artykułów znajdziemy u „Basi” i Cyryla – I D E N T Y C Z N Y . Oczywiście to tylko „przypadek” przez co według Ciebie obraziliśmy i Cyryla i „Basię”…
        Dobre żarty.
        DETEKTYWA pRAWDY też niby obraziliśmy? Obraził to on swój pseudonim „Detektywa” ponieważ ZAKRYWA bardzo istotną sprawę z „Basią”. Ale zapewne dla Ciebie mało przedstawiliśmy JEJ świadectw na temat jaką to „Pawłową chrześcijanką” była… Nie no „Angeliko-Eurakylon’ie” to przecież nic nieznaczący epizodzik dla „detektywa” i widać dla Ciebie również….

        Ahhh a gdzie się podziała ta „kochająca” Boga Basia??????
        Widać, że po podkaście rozpłynęła się tak samo jak Estera, której ZNIKNIĘCIE kompletnie nikogo nie zdziwiło ani nie zainteresowało. Ahh to znowu taki nieznaczący „epizodzik” u osób których my OBRAŻAMY…
        Nie ma znaczenia, co przedstawiliśmy jak BARDZO WIEDZA i ponownie STYL PISANIA jest identyczny z „Basią”, która znowu jak Estera rozpłynęła się w eterze internetowym….
        No ale my obrażamy WSZYSTKICH.
        Taaaa , „Angeliko” przyzwyczailiśmy się do waszych zagrywek jak to BARDZO OSĄDZAMY i nie postępujemy RZEKOMO zgodnie z naukami Pana Jezusa – to jest Wasz GŁÓWNY motor napędowy by nas próbować zniszczyć. I tak naprawdę jedyny bo Twoja merytoryka odnośnie tego co przedstawiliśmy jest tak mizerna, że aż naprawdę szkoda pisać.
        Boli cie, że pokazałem zdjęcie, które zrobiliśmy sobie RAZEM? :)
        No z pewnością „Angeliko” nie miałaś pochwał od swoich przełożonych, że pozwoliłas utrwalić swoje „charakterystyczne rysy” na zdjęciu…
        No „Angeliko”, znowu bystrością nie błysnęłaś bo przecież to nie są PRYWATNE zdjęcie bo przecież PUBLICZNYMI osobami jesteśmy – tzn była „Basia” wtedy bo już publicznie dziwnym trafem ZNIKŁA…
        Przeczytaj sobie art 81 na spokojnie i będziesz wiedziała, że prywatne to takie nie jest :)

        Naprawdę WSZYSCY „zainteresowani” podkastem pokazują jak „merytoryczni” i PRAWDOMÓWNI jesteście. Łącznie z „ZAKOPYWACZEM Prawdy” (czyt. Detektywie prawdy).

        Ależ oczywiście to my OBRAŻAMY…

        „Basiu” (ups. Angeliko) przestań już zmieniać nicki bo znowu się pogubisz bo na detektywie już piszesz pod KILKOMA innymi… :)

        ps. „Angeliko” możecie sobie pisać na necie co chcecie ale i tak dla PRAWDZIWYCH ludzi/internautów to co przedstawiliśmy jest bez dwóch zdań OCZYWISTE kto tak naprawdę obraża PRAWDĘ – a to dla nich robimy a nie dla takich „zakopywaczy Prawdy” jak WY.

        • Tak – jedynie nie da ci się nic powiedzieć bo za każdym razem kiedy ktoś ujawnia twoje herezje, wywalanie Pawła, usuwanie ksiąg z Biblii, od razu następuje na niego atak i nie ma znaczenia co piszesz, jeśli się nie zgadza z twoim „objawieniem”.

          Która księga z Biblii jest następna w kolejce to usunięcia?

          • srebrnywilk’u jakbyś zauważył mój komentarz nie dotyczy „wywalania” Pawła lecz ZACHOWANIA, które ewidentnie zostaje ZATAJANE przez podobno DETEKTYWA…
            Więc daruj sobie z takimi „merytorycznymi” komentarzami bo widać, że mijają się z prawdą ponieważ ani kubikowcy ani „Basia – Cyryl – Angelika – Eurakylon” ŻADNYCH z herezji nie udowodnili a jedynie osądzają i manipulują jacy to my „źli” jesteśmy w świetle co ujawniliśmy. NIC więcej.
            Więc daruj sobie to pytanie bo nie ma nic wspólnego z „merytoryczną” treścią moich komentarzy.
            To że oni przedstawiają iż to „nic takiego” nie znaczy, że PRAWDZIWI ludzie/internauci tego nie widzą bo odzew jest naprawdę spory.

      • Angelika alias Eurakylon,
        teraz dopiero czytam wpis,
        robią z Ciebie faceta ? a ze
        mnie kobitkę ? Detektyw ?
        a ten Kudrasiński to kto ?
        że Cię obraża i nie tylko Cię
        chociaż…
        Ty masz tak zwane „jaja”
        i może dlatego ? Cię zwą mną ?
        Charakter też masz… a idąc
        niżej… posiadasz to, czego ja
        nie mam, a nie będę szie ciął…

        Pozdrawiam Eurakylon Andże
        nie przejmuj szie ciulami :-)
        seler

        Semino Rossi & Los Paraguayos – Südamerika-Medley
        .https://www.youtube.com/watch?v=v2TsD-0DK5s

        dla Ciebie Teatr Ukrainy – oni zostali zamordowani,
        podczas nawracania na izraelizm faszystowsko-katolicki,
        takie gówno religijne, ale mają pieniądze by mordować
        i być bezkarnie „świętymi” te w białych szatach, popopieźe
        ratuj szie kto może przed prostytutkami z burdelu lucyfera,
        Napij szie soku z cytryny, Angelika, przegryź czosnkiem,
        z miodem herbatę lub spirytus i nie przejmuj szie członkami,
        z jajami czy bez…. najważniejsze, że Ty je masz – Hej :-)

        театр Романс
        .https://www.youtube.com/watch?v=zEk2v3q_dw4

        театр РОМАНС 480
        .https://www.youtube.com/watch?v=n8P0aLrLOPo

        Ukrainian Gypsy Theatre ‚Romans’
        .https://www.youtube.com/watch?v=G245N9YYtHo

        sukienki im szie nie podobały ? – czy garnitury ?
        jak Cie ktoś jeszcze obrazi, jaki Rafał, to pisz do mnie …
        seler – cygan

  3. Uciekł mi komentarz…Napiszę jeszcze raz, ale krócej.
    Nie znam Cię człowieku, nigdy nie widziałam Cię na oczy i nie robiłam sobie z Tobą zdjęcia. Nie jestem Basią, Kasią, Cyrylem i kimś tam jeszcze…
    Nie pracuję dla Henryka Kubika, zatem on mi nie płaci za niezgadzanie się z sobą :)
    Eurakylon to wiatr huraganowy, który mnie niesie, jak widzę takich jak Ty głosicieli „prawdy” , którzy z polecenia Jezusa tak miłują bliźnich, że mordują słowem i rzucają oszczerstwami.
    Przeklinam w duszy dzień, w którym weszłam na Twojego bloga w nadziei , że głosisz Słowo Boże. Miłość ma byś znakiem rozpoznawczym wyznawców Chrystusa.
    No! błyszczysz przykładem!!!
    Lansujesz swoje wypociny na innych blogach, bo już nikt do Ciebie naprawdę nie zagląda? Czyli Obserwator miał rację i będę musiała go przeprosić…

  4. „Angeliko” jedną już taką „Basię”, która TAK BARDZO miłuje Pana Jezusa i JEGO Ewangelię poznałem – i to W RZECZYWISTOŚCI.
    Wiemy doskonale kim ta KOBIETA ze zdjęcia jest i jakie ma niebywałe zdolności aktorskie, które czerpała stricte z talmudu, który jak pokazała w jednym ze swoich artykułów – zna BARDZO DOBRZE i wie jak się nim posługiwać.
    Także „wybacz mi” ale skoro NA ŻYWO miałem możliwość poznać talmudowego kameleona, oraz przez około rok uświadczyć jak „miłuje” Prawdę – to Ty, której rzeczywistość jest JEDYNIE WIRTUALNA nie masz u mnie bynajmniej żadnej wiarygodności.
    Także kończę z Toba tą dyskusje bo jakbym chciał porozmawiać z WIRTUALNĄ postacią to włączyłbym Sims-y :) (ale najpierw musiałbym je kupić :) )
    Żegnam WIRTUALNA Angeliko i jak tam inaczej się możesz jeszcze zwać :)

Możliwość komentowania jest wyłączona.