Cytat Tygodnia #5

thomas-mann1

Grafika i Tlumaczenie: Andrzej Suda

48 comments on “Cytat Tygodnia #5

  1. Tolerancja nie jest ani zimna ,ani ciepła ,a zło jest i było zawsze przestępstwem.mgrabas-jest to najgorsza wojna jaką wytoczyli przeciw ludzkości ,powolny i niewidoczny napastnik ,wojna przeciw cywilom ,słabym i bez bronnym.

        • The Daily Stormer is an American Neo-Nazi and white supremacist news and commentary website. Its editor is Andrew Anglin. In 2012, Anglin launched Total Fascism, a blog through which was praised Adolf Hitler’s art.
          https://en.wikipedia.org/wiki/The_Daily_Stormer

          No macie rację. Ten orzeł w logo stronki mi nic nie mówił. Stronka prowadzona bezmyślnie, mocno rasistowska. Zwalcza Żydów, a popiera D. Trumpa, który jest pro-syjonistyczny. Wyśmiewa murzynów za sam kolor skóry. Chamska.

          „The Daily Stormer is an alternative media and pro-European news website based in the United States. It is typically a high-quality alternative media website, keeping readers informed of relevant world events hidden by the Jewish-controlled news media. It also runs regular historical, spiritual, and lighthearted content.”
          http://en.metapedia.org/wiki/Daily_Stormer

          Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Stronka to rynsztok.

  2. padło słowo… Tolerancja ?
    jedziemy:

    [1] Co powinniśmy wiedzieć o islamie – Islam – religia szatana – tolerancja dla islamofaszyzmu

    [2] Muzułmanie w Polsce i Europie – islam TO ZŁO! | Film Dokument Lektor PL | القرآن والإسلام هو القرف

    [3] Dziecko zgwałcone przez muzułmanina

    nie byłbym selerem, ..gdybym muzyki nie zapodał,
    jedziemy:

    Taraf De Haidouks – Balkan Gypsy Folk Music

    płakać szie chce… a, nie grać…
    ale krzyknę:
    HEJ !

  3. seler-to jest bestialstwo ,sztucznie wyhodowany ,lecz zło obraca się zawsze przeciwko twórcy.,……….od paru nie daje mi spokoju pewien sen ,który miałam ……..wychodzę na polanę i widzę młodych mężczyzn siedzących na trawie.Ubrani byli w stroje sportowe każdy z nich miał numer na koszulce powiedziałam do jednego ,…uwielbiam sport ,sama kiedyś trenowałam ,słuchał mnie lecz nie patrzył mi w oczy ,zapytalam odbędzie się mecz ? ..nie odpowiedział opuścił głowę był w wielkim skupieniu obróciłam i zobaczyłam że było ich mnóstwo siedzieli i czekali w skupieniu.Mam wrażenie że trening odbywa się codziennie ,lecz mecz odbędzie się tylko raz.z Bogiem seler.,

    • dziękuję Anne,
      wszyscy jesteśmy w szoku… w jakimś zawieszeniu… mnie wielokrotnie
      zarzucano, że powołuję szie na Biblię, na Jezusa, a bydlę ze mnie nie raz wychodzi…
      ale mam przynajmniej wyrzutry sumienia.. i pragnę przebaczenia…
      nie po to, by dalej grzeszyć… nie,
      bo było by to moja obłudą, którą też szie brzydzę… nie
      jestem małym człowiekiem i jeszcze
      nie nauczyłem szie od Jezusa
      naśladować Go…
      _____________________________________

      zapodaję wpis, który dzisiaj nie ukazuje szie u Maruchy… ne wiem czemu,
      ale chciałem i napisałem, by jednak zachować nasze Człowieczeństwo
      i u Polaków, i u cyganów… bo ? … bo co ? …mamy być gorsi od zwierząt ?
      nie…

      ____________ cytat:

      ===================
      „”Witam ponownie,
      dziękuję Wszystkim za wypowiedzi, a Gajowemu za cierpliwość i kulturę
      Boydar,
      Tobie dziękuję dodatkowo – jężeli jest tak, jak piszesz – za szacunek dla Sąsiada cygana, który Ci Tobie to jakoś Odwzajemnia… i szacun dla Was obydwu.

      Wczoraj byłem nachlany – za co PRZEPRASZAM – i może mnie poniosło…
      Zdarza szie, nawet najlepszemu Polakowi… Mam odwagę szie przyznać,
      że narobiłe lekko obory, emocje i akochol powodują, że tracę człowieczeństwo.
      Jeszcze raz Prepraszam.

      Odnośnie tematu.
      Do Limanowej powinien przyjechać król cygański, bo rzeczywiściwe sytuacja
      jest paskudna. Powinien cyganom coś powiedzieć – tak jak Wy mi mówicie,
      bez obcyndalania, wtedy kiedy przeginam – to jest szczere i za To dziękuję.

      Nie może tak być, że cyganie żyją c na polskiej ziemi, w Polsce, drażnią
      i pogardzają Polakami – to jest wstyd i hańba dla Romów !!!
      Nie może tak być, żeby byli skurwieni i tylko ŻEROWALI na naiwności,
      ja tego nie pochwalam, sam staram szie jak mogę by zapracować na chleb,
      ale nie na cudzej krzywdzie… Na cudzej krzywdzie też można mieć kasę…

      Nie pojadę do Limanowej, żeby pojechać cyganom za głupie wybryki.
      Tam powinien pojechać król cygański Kwiatkowski i im nagadać,

      [potem poprawiłe Nazwisko króla: – Henryk „Nudzio” Kozłowski,
      http://wyborcza.pl/1,76842,9085494,Biale_ucho_cyganskiego_krola.html?disableRedirects=true ]

      chyba, że już nie jest królem, siedzi tylko i pierdzi w tron…
      Mogę jedynie wjechać na strone internetową i przemówić do ich duszy.
      Niewiele, zważywszy, że NIE CHCĄ szie nawrócić… to tak jest z każdym,
      nie tylko z cyganami…

      Nie może tak być, że każdy robi CO MU SZIE PODOBA, na tym nie
      polega WOLNA WOLA – DAR od Ojca…
      Wzajemność z Bogiem jest – powinna być – przełożeniem na Wzajemność
      ze stworzeniem – w tym przypadku człowieka z człowiekiem.
      Romowie !
      Jeżeli czytacie ten temat, i naprawdę zależy Wam na prawdziwym Człowieczeństwie,
      to pomódlcie szie do naszego Stwórcy, żeby szie za Was nie musiał wstydzić !
      On – Ojciec – nie będzie szie za długo wstydził, …weźmie i Unicestwi chołotę,
      mnie też, jak będę śmieciem…

      To niech powie król cygański braciom moim i Waszym – dlaczego odwracacie szie
      od Boga, który i tam ma cierpliwość, graniczącą z Cudem ???
      pozdrawiam serdecznie,
      seler

      [bez muzyki – hej] „”

      ===========================

      Anne,
      miłość rodzi milość.. nienawiść rodzi nienawiść
      to może potrwać dłużej niż 9 miesięcy,
      sam wpadałem w pułapkę nienawiści, ale szie nią brzydzę,
      upadam, popełniam błędy, chlam…
      ale jeszcze KOCHAM,

      pozdrawiam Ciebie, wszystkich Czytelników, Komentujących
      i RadTrapa, który okazał szie Człowiekiem,
      bo mną nie Pogardził… Tyle
      hej – seler

        • mówiłem, że Radek jest Człowiekiem ?
          mówiłem… i dziękuję Mu,
          że to napisał o mnie, bo należało mi szie,
          hej… seler
          przepraszam, Boże wybacz mnie
          i zachowaj jeszcze
          …………..
          dopisek

          TAK – nie wolno tolerować zła i głupty [to to samo]
          podobnie rozumują sataniści ?
          NIE – nie wolno tolerować dobra i mądrąści [no, taka opcja]
          i teraz, kurcze, żyj człowieku TUTAJ,
          gdzie ? – w piekle ?

          Dlatego Jezus – Bóg Słowo – Zbawiciel czym prędzej
          wyprowadzi Wiernych „z tego świata” do Siebie,
          by już mogłi ŻYĆ, by jeszcze mogłi ŻYĆ,
          ŻYĆ będą z Mądrością, i z Miłością
          TAK ?

          tak… hej… pozdrawiam i kocham Boga
          i Jemu wiernych
          hej

        • dobra… wstyd mi.. ale zapodam dopisek,
          nie dla Was, nie dla Radka …dla oszustów
          co kochać NIE POTRAFIĄ
          oto on:

          Stasiek Wielanek – Malowana lalo

          Ojcze nasz,
          który JESTEŚ w niebie, święć szie IMIĘ Twoje [Jestem],
          bądź Wola Twoja tak w niebie, jak i na ziemi,
          przyjdź Królestwo Twoje
          a nie moje…
          Daj nam Prawdę, i żywot który nam Dałeś,
          wyrwij nas z czarta mocy,
          i przebacz nam, jak
          my przebaczamy,
          a gdy nie
          potrafimy, pomimo Twojej Miłości…
          to zgładź.. bośmy nie warci
          są…
          amen

  4. seler-wczoraj nie było tak żle ,bo nigdy nie jest tak żle aby nie mogło być gorzej.Jesteś wspaniałym człowiekiem i uwierz w siebie.Moja babcia kupowała materiały ,które były bardzo dobrej jakości a z których szyła odzież.-właśnie od romów ,macie zdolności i wiedzę ,pokrywanie kotłów .Z tego jesteście znani.A opinie każdą można podważyć.Pozdrawiam Cie serdecznie .

    • Anne,
      „seler-wczoraj nie było tak żle ,bo nigdy nie jest tak żle aby nie mogło być gorzej.Jesteś wspaniałym człowiekiem i uwierz w siebie.Moja babcia kupowała materiały ,które były bardzo dobrej jakości a z których szyła odzież.-właśnie od romów ,macie zdolności i wiedzę ,pokrywanie kotłów .Z tego jesteście znani.A opinie każdą można podważyć.Pozdrawiam Cie serdecznie .”

      ze mną jest źle… miotam szie.. ale
      tak przyglądam szie tej wypowiedzie Twejj… tak chodzę i patrzę..
      i czuję Miłość… Miłość ? – Pogardzić ? – Nie ? Nie ?
      tak chodzę i przyglądam szie
      i chyba zapodam Ci,
      nie ?
      Cesaria Evora Live D’amor 2004 (Complete Concert)

      dziękuję
      a gdzie
      hej ???
      :-) ;-)
      jest


      i dla Wszystkich
      tolerancja dla zła staje szie
      kurestwem… nie ?
      poczytajcie
      Biblię
      hej

      Cesaria Evora Live D’amor 2004 (Complete Concert)

  5. Bomba jednym słowem,muzyka ,instrumenty ,gitara rewelacja cóż za synchronizacja.Dzięki…a wiesz seler?mam wasz hymn na komórce ,ściągnęłam ,świetny utwór ,wszyscy domownicy go znają…z Bogiem.

    • Anne,
      jesteś Osobą bardzo wrażliwą.. widzę to.. Dziękuję Ci,
      takie wrażliwe Osoby mają lekko ciężko „na świecie”,
      mają jeszcze sumienie, potrafią
      kochać… przebaczać..widzą
      dobre… nie chcą widzieć
      zła… które otacza Nas,
      i potrafią docenić
      i dzielić szie
      wzajemnością… czy Ty jesteś już Reliktem Na Wymarciu :-)
      oby Takich Ludzi jak najwięcej…
      Boże…widzię, działasz, nawet wtedy, kiedy nie widzę,
      Widzisz…
      Anne

      hymn cygański: – można przy nim tańczyć, śpiewać, płakać,
      jest wiele wersji tego hymnu, zawiera jednak Treść,
      by pozostać Człowiekiem w każdej sytuacji
      życiowej… a nie tylko szie bić, zwyciężać
      albowiem .. niekiedy przegrani będą
      zwycięzcami… Tak nam Obiecał
      Bóg… i Jemu za to Chwała,
      nie mnie… JEMU !!!
      Jezusowi
      hej

      chcesz inny dobry koncert ?
      dam tylko link
      mogę ?


      [Jesse Cook]

      Jest Wiele Osób Wrażliwych, które tutaj być może nie piszą,
      znam kilka z for i blogów… i nie chodzi o podawanie Nicków,
      też mi dziękowały za Pomoc W Zrozumieniu, …jak Ty,
      ale być może zraziły szie do mnie po moich zamieszkach,
      i… wulgaryzmach, co mnie szie lekko powyrywały…. :-)
      Mimo wszystko, czuję że nie jestem aż taki najgorszy, co nie
      oznacza, by panować nad sobą… Nie zawsze mi szie to udaje.
      Pozdrawiam i przytul ode mnie Całą Twoją Rodzinę,
      a Sąsiadów też możesz !!! – HEJ ! — :-) :-)

      seler

      p.s. – Radek mnie pokochał, Ty chyba też, być może jeszcze Marucha,
      no, cóż mi jeszcze do szczęścia potrzeba ? …gdybyście mnie nawet
      znienawidzili [co będzie u Was trudne], to Bóg mnie zawsz kocha,
      i też by – ten Bóg – chciał, bym i ja Jego pokochał… zawsze i wszędzie.

      z Bogiem –> Anne ! …Anne, która gardzi Pogardą ? – Hej ! :-)
      zibi

    • dopisek,
      korzystając z okazji, że mnie szie nic jeszcze nie wyświetliło
      [komentarze]
      to zapodam Celito Lindo po japońsku – podczas Teraz Jest Wojna
      dlaczego ja zapodaję z różnych stref geograficznych ?
      zapyta ktoś dociekliwy ?
      bo, …wszędzie jest opieka Ojca, który czasem Muzyka przemawia,
      poprzez Ludzi, ..ludzi prze duę „L” … grają również sataniści,
      to nieuniknione – to możliwość wyboru – Wolna Wola – Wybór !

      Jest wojna o duszę Człowieka
      a Radek mnie „zastrzeli” chyba harfą za to zapodawanie muzyki,
      dobra… przynajmniej „zginę” od harfy… :-)

      Mika Agematsu – CIELITO LINDO

      już wyjaśniam: – harfa to jest taki trochę niewygodny instrument,
      on szie nie mieści w kieszeni… w ogóle szie nie mieśzci,
      jak na nim można grać ?
      szie szarpie
      struny

      tak mi szie wydaje, ale nie jestem pewny, sami zobaczcie…
      :-)

    • i taka małe uwaga, malusieńka
      tam gdzie cygan gra
      dywan jest,
      no,, ba !
      ta…

      Anne, zauważ na teledyskach, co je ich zapodawałem,,
      pieprzyć dywan… ale jak smyki grają ?
      myślę, że nie fałszują….
      albo lekko,
      hej :-)

      czyli krótko -: widzisz dywan
      jakiś cygan gra,
      być może
      nie ja

      hej ! muzyką, która duszę przenika można
      rany zagoić… pod warunkiem, że
      Duszę szie ma !

      trzymaj szie Anne – zibi cygan
      hej !

  6. no seler jeden z piękniejszych wykonań ,gdzie dusza uchodzi do nieba ,wspaniały.Wykonanie mistrzowskie ,ta dziewczyna żyje muzyką ,miłość płynąca ze strun.Świetne połączenie gitary i mandoliny ,rewelacja -świetnie zagrali.Dzięki seler.

    • aaa, tam… przesadzasz…
      z małpy pochodzimy,
      ja na przykład
      ze zupy z
      kosmosu… tylko czeba dodać troszku vegety [takie w torebkach są]
      i szie porobi gitara, potem trochę gorczycy,
      i szie cygan porobi… kurcze,
      że ja na to wcześniej
      nie powpadałem ?
      majeranek ?
      dodać ?

  7. taka mnie napadła refleksja,
    ponoć Darwin miał rację,
    czego uczą w szkołach,
    że Gitara powstała
    sama z siebie,
    bluzgnąć ?

    nie… nie.. dzisiaj jestem kulturalny,
    papież do mnie dzwonił,
    i RZEKŁ, cobym szie
    nie wygłupiał,
    dobrze..
    dobrze,
    dobra,
    dzisiaj nie…. papież to [xxxxx] papież
    szie wstrzymam,
    hej…

  8. Zibi-{selerku|} dziecko w łonie matki ma ogon z tyłu a nie z przodu ,lecz w trakcie rozwoju odpada mu z tyłu ,a zostaje z przodu. Czy kośc ogonowa ,wskazuje na brak ogona?………a tak na poważnie-nie widzę żadnego opuchlika na koncercie ,więc majeranek jest zbyteczny…….Dodam jeszcze że koncert jest rewelka.Początek ,dziewczyna ma głos jak dzwon ,wykonanie ,połączenie poszczególnych instrumentów ,super – brzmienie.Bóg na całym świecie ,ma utalentowane dzieci.Z Bogiem .

  9. nie wiem, czy ja mogę to napisać
    zostało szie tylko 15 minut
    żeby pokochać Ojca
    mało ?

    Tolerancja dla ZŁA jest wszechobecna.
    Dobro umiera,
    ale nie Bóg
    nie pasi ?
    nie ?

    mam napisać rym?
    powstrzymam
    szie…

    hej

    • Mam nadzieje że się na mnie nie obraziłeś seler……..mam wyrzuty sumienia ,za tego opuchlika ,jeśli tak to Ci wyjaśnie……….pisałeś aby dodać majeranek ?….używam go do tłustych potraw ,podnosi smak potrawy a zarazem danie staje się lekkostrawne.Jestem taki dzik -i należało by mnie długo macerować…Z Bogiem seler.

    • nikt z wiernych Bogu nie toleruje zła…
      to miałem na myśli, lecz to subtelna różnica,
      bo kiedy dobro w nas Tkwi,
      kto ginie ? -źli czy My ?
      teraz Wierni,
      jutro psy…

      zibi

    • Anne,
      nie mogę napisać nic więcej… ja szie obrażam… mogę co najwyżej
      lekko pojechać…
      muzyką :-)

      zamiast harfy – stare, nieudane patelnie, co szie smażyć nie da,
      ale zagrać Owszem:
      proszę bardzo:

      Hang Massive – Once Again – 2011 ( hang drum duo ) ( HD )

      pozdrawiam serdecznie przerywnikiem
      selera :-)

    • albo napiszę conieco, Anne
      a, co mi tam…

      Podobno w Paryżu, jacyś podobno islamiśći zabili Francuzów
      na śmierć… żeby Francja mogła sobie postrzelać w Syriii.
      ???
      W Libii Kadaffi wydobył wodę spod pustyni i dał ludziom,
      Amerykanie potem to zbombardowali, bo H2O nie lubią,
      oczywiście… po zabiciu Kadaffiego.
      ???
      Jakaś Turcja zestrzeliła SU555 rosyjski samolot,
      żebyśmy szie wszyscy, kurcze, kochali…
      ???
      a ja szie pytam – czy w domu publicznym znajdziesz Miłość ?
      nawet za pieniądze ?
      taki jest :świat”
      burdel…

      dlatego wolałem zapodać piosenkę,
      oni tam, Ci Dwaj, w ogóle nie śpiewają, …może mają i rację,
      dlatego szie nie wypowiadam…
      idę naprawić Te Pogięte Patelnie, bo grać nie potrafię,
      ale, usmażyć conieco, owszem…
      :-)

      Miłość najlepsza jest, gdy Wzajemna, nawet bez majeranku,
      trochę czosnku można dodać… najlepszy jest kiszony,
      bo na żołądek nie szkodzi. Idę zagrać na patelni…
      może szie uda – seler zibi

      Ţigănească

      • Zibi [seler]-przerażające ,lecz dobrze że są na świecie tacy ludzie jak Ty ,wielcy duchem.Nie obrażaj się na mnie ,ponieważ żartuje ,pozwoliłam sobie ponieważ stwierdziłam iż posiadasz poczucie homoru .Z Bogiem.

        • szie z Tobą zgadzam niewątpliwie lekko
          oprócz niewielkiego poczucia,
          że szię tak wyrażę… humoru, to kurcze,
          nie posiadam… NIC,
          i kto mnie resztę
          ukradł !?! ??
          ja, nie,
          :-)

          ——–

          aa… tammm… gitarra…

          Ananda Krishna Röösli – Hang & Didjeridoo – Lisbon

          ——-

          nie wiem czy Radek to zapoda,
          ja szie, kurcze, ośmieliłem
          lekko… :-) :-) ”
          dziękuwa……….. coś Ty ?
          nie mam poczucia
          humoru, …ale
          kurę mam
          :-)

          Pedro i kury. Wykonanie ; Stasiek Wielanek.

    • ja szie NIE obrażam na nikogo i nigdzie,
      Anne,
      bo już bym dawno zginął zastrzelony
      siekierą,
      za jej,
      obrazę, …albowiem my piszemy
      hej,

      dzięki Ci, że dogadaliśmy
      szie,
      :-)

      —————-

      taak ?
      zobacz… Gitara stoi, nie widzisz, za drzewem ? :-)
      no… może leży… ja nie wiem :-)
      Trzymaj szie Anne,
      z Bogiem :-)
      JEST hej
      :-)

      ——–

      tutaj też brakuje „”Gitary””, i co, i co ?
      mam zapodać ?
      no, i Gitara,
      krzyknąć
      ? – :-)

      Isaura Dincă, Vasile Dincă, Marian Mocanu şi Rugul Aprins – Colaj de cântări 1 – http://www.predic.ro

      ——-

  10. Radek,
    a jak tam i tutaj Twoje zdrowie fizyczne ?
    bo Duchowe masz, więc nie pytam szie ?
    nie odpowiadaj, bo wszyscy wiemy, że
    masz ? ……………. nie ?
    :-) :-) :-)
    hej !

  11. nie jesteśmy w stanie brać odpowiedzialność za cały świat……..walcz ,lecz nie smuć się jeżeli inni upadają ,pomagaj ,Nie cofaj się i nie odwracaj w przeszłość , nie uciekaj w zapomnienie ,Walcz .Z Bogiem seler .

Skomentuj

