Obrazek

V

anniv

2 comments on “V

  1. Dzień dobry… załóżmy… ;-)

    jak, kurcze, skomentować ten artykuł ? …dobra, ..zrobię to.
    V…

    Prawdopodobnie szie poobrażałem naokoło… A, tam… Nawet nie wiem, jak szie pisze „obrarzać”.
    Olmekowie…

    Chyba ich zapodam… Tak… zapodam… Nie mam pojęcia, skąd Oni szie wzięli ???
    Z wykopalisk prawdopodobnie… I te czapki… Kto takie nosi ?

    Radek, prosiłem ojca by Ci ból uśmierzył, … Jakby Ci minął, to daj znać !
    Pozdrawiam !

    p.s. – Z okazji Pięciolecia nadawania na WordPressie, życzę temu jemu WordPressowi,
    dużo kliknięć… A Radkowi zdrowia ! …i jeszcze ten „seler’… O, tak…
    Zdrowie trzeba mieć do „selera”… oj, trzeba…
    ;-)

    Ynka Huasy – „Original Music From The Andes Vol 4”

    Dziękuję Ojcu za wszystko,
    i Wam też…
    seler

  2. dla Ryby jeszcze, dla Cupaka, dla Fuijwary, … dla Wszystkich co tu wchodzą,
    dla selera też – a niech ma ! – [o, kurcze, to chyba ja…?]
    ;-)

    Zespół „Romanca” Lidzbark 2014

    ______________
    dopisek:

    Kabaret Hrabi Zwierzenia Aśki przy barze

    __________
    to o mnie
    … ;-)
    ?

Skomentuj

