The Big Sleep (1946)
Directed by Howard Hawks
Shown: Lauren Bacall, Humphrey Bogart

Wynurzenia od leżenia #1

 

Poniewaz musze uzywac wirtualnej klawiatury, dam sobie spokoj z polskimi znakami zeby unikac zbednego klikania. Nadchodzace wpisy beda dosc krotkie, specyficzne, bede w nich skakal od watku do watku, taki galimatias czasem, a to dlatego ze materialow i wlasnych przemyslen mam na dziesiatki artykulow ale zaniedbalem te lata na pierdoly, wiec beda wnioski w formie skondensowanej. I tak nie zdolam powiedziec wszystkiego co bym chcial, bo mam tego za duzo.

Pogoda na zewnatrz piekna, wszyscy na plazy lub na grilach, wiec dedukuje ze zamulacie przed kompem, mozecie wiec smialo komentowac i ewangelizowac okolicznych panslawistow. W naglowku kadr z „Big Sleep”, mialem ostatnio ochote na kino noir. Ulubionym moim cytatem filmowym zawsze byla cassablancowa odp. H.Bogarta na pytanie „co robisz jutro?” – „Nie mam tak dalekich planow.” Zawsze sie z tym identyfikowalem, zwlaszcza teraz.

Przy okazji, proponuje panu Andrzejowi Sudzie by w przypadku dalszego ignorowania go przez Niezalezna TV niech publikuje swoj list otwarty na innych stronach, chocby tutaj. Jesli nie bede mogl tego zrobic, prosze sie kontaktowac z forum LastGuild lub Uderzwfalsz.wordpress – Arravaild i Girion, dobre chlopaki, mają dostep do bloga, moga tutaj publikowac. Andrzej Zagorski, takie kraza ploty, w czasach studenckich byl aktywny w strukturach komunistycznych,  a teraz promuje new age i gnostycyzm. Przypadek? No nie sadze. Nie widze zbyt duzo rzetelnych ludzi w srodowisku polskich trutherow, niestety. Prawda o sluzbach specjalnych jest znacznie dziwniejsza niz to co widzieliscie w serialu Patryka Vegi.

23, 7, 9

Nie wiem tak szczerze co myslec o CERNIE. Obejrzalem ostatnio troche rzeczy na ten temat, i stwierdzam ze cos w tym moze byc. Tylko czy naprawde chodzi o ten 23 wrzesnia? Pozostaje zdac sie na przeczucie. Sam w „Antychryscie ujawnionym’ zwracalem uwage na niezwykla date 25.12.2015, wiec rok 2015 jest rzeczywiscie bardzo ciekawy. Jesli chodzi o ciekawe daty zwiazane z Antychrystem, jest tez cieakawa zaleznosc w roku 2016:

Biblia opisuje siedem glownych swiat zydowskich. Jednym z tych swiat jest Sukkot, przypadajacy na siodmy miesiac w kalendarzu zydowskim, czas gdy narodzil sie zapewne Jeszua/Jehoszua. 7 to swieta, boska liczba, reprezentujaca skonczonosc, doskonalosc. Siodmego dnia Bog odpoczywal po stworzeniu swiata.

JEDYNYM symbolem ktory Biblia laczy z Izraelem jest 7-ramienna menora, graf. reprezentacja krzewu gorejacego. To menora powinna znajdowac sie na fladze Izraela, a nie symbol Szatana/Saturna, czyli heksagram.

cgbDzisiaj popularniejsza jest 9-ramienna chanukija. Dlaczego? Do istniejacych 7, opisanych w natchnionym St.Testamencie swiat nadanych przez samego Boga, rabini dodali 2 nowe swieta – Purim (opisane w Ks.Estery) i Chanuke (Ks.Machabejska). Obie te ksiegi byly krytykowane nawet przez niektorych rabinow, ostatecznie jednak w kalendarzu religijnym zagoscilo 9 swiat, zamiast 7.

Purim i Chanuka nie zostaly nadane przez Boga, w przeciwienstwie do poprzednich,  zostaly wprowadzone przez kaplanow. Chanuka, swieto swiatel (Jezus musial uciekac w te swieto ze Swiatyni przed ukamieniowaniem), jest celebrowana przez zapalenie 9 lamp chanukiji. Judaizm wierzy ze ich Mosziach przybedzie w przeddzien Chanuki. Chanuka zaczyna sie 25 Kisleva (9-ty miesiac).

W roku 2016 zydowski Kislev zbiegac sie bedzie z gregorianskim grudniem. Tak wiec 24-25 grudnia (swieto boga slonce, ale i Saturna) zbiegnie sie z 24-25 Kislevem.

9 jest cyfra nieskonczonego cyklu, reinkarnacji, spirali. 7 to cyfra perfekcji i ladu. Taki byl raj. Po wygnaniu ludzi, ktorzy uwierzyli Szatanowi, musimy zyc w swiecie gdzie panuje smierc i cierpienie, bezustanny cykl pelen znoju.

Jezus adresowal ostatni przekaz do 7 zborow w Azji Mniejszej.

666=18=9

666=216=9

A o co chodzi z symbolika 23?

 

Selerowy przerywnik;

Ten kawalek przypomina mi angielska kuchnie w Whitby, i stara Ann, ktora pokazywala mi jak bawili sie przy tym w czasach jej mlodosci. Ja mieszkalem niedaleko klifow i ruin opactwa.

 

 

 

17 comments on “Wynurzenia od leżenia #1

    • 2 to pierwsza parzysta cyfra złotego podziału 3 to pierwsza nieparzysta (jedynki nie bierzemy pod uwagę, bo ma ona swoją własną symbolikę – jedność)

      Teraz trochę o mistyczności tego okultystycznego pentagramu w okręgu, służącego w jakichś czarnych obrzędach :D
      Okrąg reprezentuje Pi (obwód do średnicy) przestrzeń, równomierność
      a gwiazda pięcioramienna Fi (życie, rozwój)

      Ciekawie się robi, gdy obie te mistyczne proporcje pomnożymy przez siebie tzn. Pi razy Fi (nie drzwi :P)
      3,141 x 1,618 = 5,0821

      Wynik to praktycznie 5, z małą resztą (czyli jej przybliżenie)
      Ja w taki sposób rozumiem mistyczność pentagramu w okręgu. tzn. okrąg jakby mówił CO należy w nim umieścić aby uzyskać coś co do niego pasuje, a pentagram mówi w czym go opisać oby uzyskać to samo. finalnie uzyskując jakąś okultystyczną pieczęć.

      Pzdr.

      • I witajcie w tzw „swietej geometrii”, numerologi, czy do czegokolwiek to jeszcze doprowadzi!
        To jest tak interesujace, wrecz pasjonujace, ze samo to powinno Wam juz zapalic czerwone ostrzegawcze lampki w umyslach! To pulapka. Myslicie,ze zaczynacie rozszyfrowywac diabelskie plany a tymczasem pograzacie sie coraz glebiej w otchlani.
        Jedynym wyjsciem jest najprostsze wyciszenie sie w modlitwie, czyli najbardziej osobistej relacji z samym Bogiem.

        • Lena bez paniki, po prostu użyłem matematyki. (nie czuje gdy rymuje :D)

          Chce jedyne ukazać że okultyzm, ma logiczny sens, że jest oparty na jakichś podstawach, 99% ludzi nie odpowie ci dlaczego odwrócony pentagram w okręgu jest używany w jakichś czarnych obrzędach. Na pewno nie dlatego że kółeczko i gwiazdka ładnie obok siebie wyglądają.

          To jest właśnie przerażające, że ta wiedza sama przez się mówi iż działa !

      • To ja może jeszcze małą ciekawostkę dam, co 8 lat planeta Wenus rysuje wokół Ziemi pentagram. Można to łatwo dostrzec kiedy kamera będzie w umieszczona stacjonarnie na Ziemi, a nie Słońcu. Stworzenie Boże nie jest złe, ale jest zdeprawowane przez szatana, ale i przez to przeklęte przez Boga.

        Kto jest gwiazdą poranną ?

        Objawienie Jana
        2:26 Zwycięzcy i temu, kto pełni aż do końca uczynki moje, dam władzę nad poganami,
        2:27 I będzie rządził nimi laską żelazną, i będą jak skruszone naczynia gliniane;
        2:28 Taką władzę i Ja otrzymałem od Ojca mojego; dam mu też gwiazdę poranną.

        22:16 Ja, Jezus, wysłałem anioła mego, by poświadczył wam to w zborach. Jam jest korzeń i ród Dawidowy, gwiazda jasna poranna.

        Lucyfer nie jest gwiazdą poranną , on tylko przejął (ukradł przez podstęp) rolę Jezusa w nauczaniu człowieka i zdeprawował wszystko co stworzył Bóg. Wyjawił człowiekowi odwieczne tajemnice, które nie były przeznaczone dla człowieka.

        14:22 O, jakże spadłeś z nieba, ty, gwiazdo jasna, synu jutrzenki! Powalony jesteś na ziemię, pogromco narodów!

        Symboliczne panowanie nad gwiazdą poranną oznaczało w starożytności panowanie nad władzą ówczesnego świata, nad dworem cesarskim. Obecnie tą rolę sprawuje Lucek ze swoją świtą demonów i aniołów, ale Jezus powracając przejmie ją z powrotem jako Drugi Adam gdyż pierwszy Adam miał ją na początku, ale oddał dobrowolnie szatanowi.

  1. „Nie widzę zbyt dużo rzetelnych ludzi w środowisku Polskich trutherów”

    No i Radku powiedziałeś niestety totalną prawdę. Nie martw się, jednak. Jeśli nie masz nic przeciwko, to ja będę publikować moje artykuły tutaj żebyś sobie trochę odpoczął. Mam już kolejny „w kuźni”.

  2. Dzięki Rad rozjaśniłeś mi to co ostatnio szukałem, dlaczego teraz wszędzie ten świecznik ma 9, a nie 7. Dodam od siebie że 9 to jedna z liczb pieczęci Saturna, tak jak i 11. Obie są poniżej i powyżej 10 – liczby oznaczającej pełnie Bożą.
    A Ameryce dali nawet ludziom numer 911 jeżeli potrzebują pomocy to dzwonią do Saturna czyli szatana.

    Hexagram wpisany w hexagon jest korzeniem wszystkich symboli Saturna czyli mitologicznego Kronosa ojca i strażnika czasu Np. klepsydra i kosa które są jego atrybutami. Nawet dzieciom się to już przekazuje w bajce Smerfy twz. ojciec czas jest tak przedstawiony. Nawiasem smerfy są przesiąknięte tajemną symboliką i magią.


    Takie same atrybuty ma przedstawiana śmierć, która ma zabierać ludzi z tego świata.

    Jeszcze taki cytat wkleję który wczoraj w filmie „Raport Mniejszości” padł:

    „W królestwie ślepców – jednooki królem” ci co nie są ślepi wiedzą kto jest tym jednookim królem.

    Symbol jednego oka też ma korzenie w planecie Saturn.

  3. Witam, Whitby piekne miasteczko, zawsze jak znajdzie sie jakas wolna chwila, wybieram sie tam z synkiem i zona podladowac baterie :) pozdrawiam serdecznie!

  4. Bardzo ciekawy artykuł no i zgadzam się z opiniami innych i dodam tylko jedno moim zdaniem najgorsze bronie to te które niby Mają nam pomagać czyli według mojego myślenia matematyka może być bronią która może a nawet jest niebezpieczna oczywiście nie da się zakazać używania matematyki bo ona otacza nas nawet teraz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s