uiok

Pokrótce o Eurowizji 2015

 

Planowałem napisać na ten temat przynajmniej dwa artykuły, ze względu jednak na moje problemy zdrowotne zmuszony jestem po prostu króciutko napomknąć kilka zdań.

W zeszłym roku udało się wytypować zwycięzcę tego ustawionego festiwalu, oglądanego co roku przez setki milionów ludzi na całym świecie, co czyni go najpopularniejszą tego typu imprezą telewizyjną na niebieskim globie. W tym roku jest to zadanie trudniejsze, zawęziłem jednak znacznie grono potencjalnych zwycięzców.

Podobnie jak w 2014, tegoroczna Eurowizja odbędzie się w sobotę (dzień saturna) w dniu opozycji Saturna do Słońca i Ziemi. Będzie to zapewne ostatnia taka koniunkcja w historii Eurowizji (w 2014 zdarzyła się po raz pierwszy), dlatego nie spodziewajcie się wygranej zwykłej i błahej piosenki o miłości. Podobnie jak przy „Rise Like a Phoenix” dostaniemy bowiem przekaz od samego Szatana.

Głównym moim faworytem do wypełnienia tej formuły jest reprezentantka Gruzji, Nina Sublatti z utworem „Warrior”. Ciekawa jest też symbolika i numerologia stojąca za propozycjami Azerbejdżanu, Szwecji czy Białorusi.

Muzycznie i politycznie materiałem na zwycięzcę są też Australia, Albania, Estonia, Izrael, Irlandia i Słowenia.

Jeśli przeżyję do czerwca i wygra Gruzja, to może napiszę co dokładnie miałem na myśli.

* * *

Data finału 2015:

23.05.2015 = 18 =9

666 = 18 = 9

6x6x6 = 216 = 9

Saturn-Cassini-5-4-2014-e1399416528463

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazek

9Spiral

 

 

 

 

 

 

 

Stage-Eurovision-2015-2

eurovision-2015-stage-e1430993681961-600x378

 

19 comments on “Pokrótce o Eurowizji 2015

  1. Dużo zdrówka i spoko Rad, będzie dobrze :) Spiralki to u nich norma, a ta przypisana do imprezki tego typu.
    Lekko z innej beczki ale może mieć z tym związek.
    Zauważyłem na ulicach dziwne zachowania ludzi. A mianowicie zachowują się jak rozpieszczone kapryśne dzieci, w tym roku jest to nasilone jak by robili wrażenie że żyją w jakimś miejscu pełnego dobrobytu i w beztrosce. Znam sporo tych ludzi i wiem że ich dochody pochodzą z MOPS, inny siedzą na utrzymaniu rodziców z niskimi emeryturami, a jeszcze inni mają długi do spłacania we frankach i inne lichwy. Jeszcze rok temu łazili i narzekali, a w od tej wiosny jak by żyli w jakimś wyimaginowanym świecie. Z jednej strony fajnie, ale to nie jest normalne, a tym co mają fundusze to już całkowicie odwaliło, są nieznośni. Podejrzewam że stosują jakąś formę rezonansu fal elektromagnetycznych (HAARP) i wspomagacz chemistralis, gdyż ludzie są podatni na to jak antenki. Kiedyś sporo o tym czytałem coś napisałem, że odpowiednio dostosowana fala o różnym natężeniu, częstotliwości może wyzwalać w ludziach złość, miłość, bezpieczeństwo itd. Mniejsza z wywodami, chodzi mi o to że mogą ludzi odpowiednio przygotować pod wybory, eurowizje, konflikty.
    Można rozpoznać działanie tego syfu u siebie każdy, po zamuleniu w głowie, apatii, bóle głowy jak odczucie wysokiego ciśnienia, obolałość, apatia, depresja, czasami senność aby ostudzić zapędy gniewu, nadpobudliwość bez przyczyny i różne takie.

    W euroszopce wygra jak zwykle dziwadło z penisem mile widziane :P z piosnką brzmiącą jak modlitwa do zeusa, balla, hermesa, typhona, shiwy, sathama, baphometa, o tym jak powstanie syjon jak fenix jako ich marzenia i inne głupotki itd. Zależy w co każą śpiewać cholerze, ubiorą tak aby głupie ludzie satany łapami robili na tle symboli pradawnych obcych cywilizacji co kazali tępakom mówić na siebie bogi :)

    Poza tym ta cała eurowizja to jedna wielka ustawka z czego większa połowa to klakierzy robiący klakę pod każda imprę tego typu. Bo wiadomo że jak większość krzyczy „ukrzyżować go” to reszta idiotów nie wiedząc czemu robi to samo :D

    Polecam wypić dobrą kawę rozpuszczalną aż się rozjaśni w głowie, jak ktoś pali fajki to niech zapali ale nie tego ładnie opakowanego ale tego z niskiej półki bo to ma kopa (bez ustnika) :) Kumple palą (bez ustnika), kawę piją, alkoholu JUŻ NIE (dużo estrogenów sporo i cycki im zaczynały rosnąć) i mają wyj..ne na wszystko :D

    Nie trudnią się za bardzo jak większość z nas tym wszystkim a nie działa na nich manipulacja i jakieś elektromagnetyzmy. Czyżby używki jak te konkretne papierosy, dalej kawa i coś tam, w tej sytuacji były lekarstwem na zło? Może dlatego tak walczą z tymi nałogami OBYWATELI DEMO-kracji :)

    Się rozpisałem, nie każdy musi zgadzać się z moja opinią :P

    Dużo zdrówka Rad :)

  2. Witaj. Obyś opublikował artykuł w czerwcu. Dużo zdrowia dla Ciebie. Jeśli to nie tajemnica to proszę napisz z jaką chorobą walczysz. Może jakoś można by było pomóc? Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego dobrego i dużo siły do walki z chorobą. Rob.

  3. Trzymam kciuki Rad i będę o Tobie pamiętać przy zawracaniu Panu Bogu głowy moimi małymi „dziękują za..” i „proszę o…” :))))

    • O i super. Też od tego portalu zacząłem pozytywną drogę zdrowienia organizmu, a szukałem kilka lat. Leczenie nadżerek w błonie układu pokarmowego to podstawa (od 2010 i dalej to robię). Koktajl z rana daje mi kopa na cały dzień ale czegoś brakowało…czułem że nie mogłem przeskoczyć do etapu permanentnego zdrowia (bez mikstury i koktajlu przez np miesiąc), ciągłe nawroty -wystarczyło że człowiek zgrzeszył na imprezie rodzinnej i ból. K…a jak wyrzutek do końca życia??.
      Teraz kolejny element układanki zdrowotnej znalazłem : Odpowiednie zakwaszenie żołądka (pH 1 – 2,5) powoduje prawidłowe trawienie białek (rozbijanie ich na aminokwasy) i organizm ma co wchłaniać… (mijają: alergie na białka niestrawione, przeróżne choroby wywołane brakiem aminokwasów) Polecam wykłady Jerzego Ziemby na youtube (autor: Ukryte Terapie). NAPRAWDĘ WARTO. Jak to osiągnąć? Podpowiem : jeść kiszonki, popijać rozcieńczony ocet jabłkowy, sól kłodawską/himalajską (mikroelementy, chlor), wit. C Lewoskrętną do czasu wyregulowania się naturalnej produkcji kwasu solnego w żołądku.
      Również spożywanie kolagenu to istotna sprawa (tkanka łączna): galaretka z nóżek świńskich, kurze łapki, salceson, pasztetowa, chrząstki, parówki (to wszystko bez konserwantów, barwników…)
      Powodzenia

  4. Rad za głęboko siedzisz w tych tematach (w tym bagnie), żniwo jest takie że to odbija się tobie na zdrowiu biologicznym, na ukrytych fundamentach psychiki i na zdrowiu duchowym, może nie teraz ale potem…

  5. Witam.Rad,życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)Jak miło że coś się tu zaczyna dziać…Bardzo miło wspominam „stare dobre czasy”kiedy pojawiało się dużo ciekawych tematów i komentarzy..

  6. Co do dziwnego zachowania ludzi.Oko szaleje.A jak wiemy może wejść w prawie każdego,skoro w Judasza wlazł.Znalazłem coś ciekawego.Zachariasza 5:6 cyt.: …Toć jest oko ich przypatrujące się wszystkiej ziemi.Biblia Gdańska i Brzeska.Wszechwidzące oko Lucusia.Dzieje się dzieje.Patrze widzę i nie wierzę.

  7. radtrap życzę szybkiego powrotu do zdrowia oczywiście będę się za ciebie modlić bracie masz na prawdę fajne artykuły w szczególności ten o cywilizacji Chińskiej gdzie obszernie opisałeś w co wcześniej tamci ludzie wierzyli i jak ich wiara była podobna do tej biblijnej dobrze też że napisałeś troszkę o septuagincie która jest fałszywką pozdrawiam wszystkich serdecznie

  8. Nie mam tu konta, jednak zaglądam tu od lat i wierzę, że narobiłeś swoim postem tylko strachu i życzę powrotu do zdrowia rad ; ) Odwalasz kawał świetniej roboty.

  9. obserwuje Twój blog od dawna nigdy nie piszę komentarzy ale tym razem zrobie wyjatek chciałe Ci podziękować za zaangazowanie .osobiscie nie zgadzam sie ze wzystkimi pogladami które przedstawiasz ale robisz świetną robote i naprawde dopracowane zetelne materiały . bede chetnie zagladał w dalszym ciagu pozdrawiam serdecznie

  10. Witaj Radtrap, witam wszystkich :) mam nadzieje, że mnie jeszcze pamiętacie z dawnych czasów. Mam małą prośbę Rad może zrobiłbyś jakiś artykuł o CERN’ie i Saturnie, albo obu :) Jest to bardzo ciekawy temat bo cała symbolika Iluminatów zaczęła się właśnie od kultu Saturna i tego co się tam znajduje. Sam postanowiłem zrobić artykuł, ale dość pobieżny, skupiłem się głównie na tym co Słowo Boże mówi o pułapce Saturna czyli kierowania się cielesną pożądliwością i czym może być nowa wieża Babel czyli projekty takie jak CERN.

    Link: http://slowopana.ct8.pl/viewtopic.php?f=10&t=387

    Jeden z filmików o Saturnie :

    O CERN’ie natomiast korzystałem z tego:
    http://www.facelikethesun.com/the-tower-of-babel-and-particle-accelerators/

  11. Oglądałem tylko półfinały. A niektóre z piosenek tylko słuchałem bo na efekty jakie tam serwowali nie byłem w stanie patrzeć bo tak raziły po oczach.
    Chcę poruszyć temat wizualizacji. Myślę, że przy obecnym postępie to właśnie wizualizacje będą ważniejsze niż sama piosenka. A jak wiadomo to co się serwuje za pomocą obrazów, w szczególności w HD, daje niezłe pole do „popisu”
    Słuchałem swego czasu na tubie świadectwa Lecha Dokowicza na temat muzyki techno i obrazów używanych do manipulacji ludźmi. Warto posłuchać. https://www.youtube.com/watch?v=U3P7M_YMsjs
    PS
    Pozdrawiam Cię Radtrap i życzę poprawy zdrowia.
    PSS
    Dzięki za blog. Często tu zaglądałem i cierpliwie czekałem na kolejne, choć rzadko publikowane artykuły. :)

Skomentuj

