Sprawa Sudy – Dokumentacja

 

suda2W zeszłym tygodniu dostałem informacje że sytuacja pana Andrzeja Sudy nie uległa poprawie (więcej informacji na ten temat tutaj). Dlatego na wyraźną prośbę umieszczam poniżej dokumenty i skany, o których pisał już wcześniej w swoim oświadczeniu pan Suda. Od lat znaleźć je można na stronie włoskiej organizacji do spraw walki ze znęcaniem i torturami (aisjca-mft.org):

http://www.aisjca-mft.org/Pdf-Suda_enter.htm

http://www.aisjca-mft.org/suda.correct.pdf

Zachęcam do zrobienia dobrego uczynku i rozpowszechniania tych informacji.

*  *  *

Bolesne doswiadczenia nauczyly mnie, ze moje przetrwanie zalezy od tego jak szybko i jak szeroko bede w stanie opublikowac dokumentacje mojej sprawy. Wloska organizacja do walki z instytucjonalizowanym znecaniem, przesladowaniem i torturami (ASSOCIAZIONE ITALIANA, SCIENTIFICA E GIURIDICA, CONTRO GLI ABUSI MENTALI, FISICI E TECNOLOGICI – Torino) opublikowala cala moja sprawe (wraz z dokumentacja) na swojej stronie internetowej i, dodatkowo, w 2005 roku w ksiazce “IT’S ABUSE NOT SCIENSE FICTION” (To nie jest “science fiction” tylko znecanie). W USA dwaj dziennikarze niezaleznie od siebie przeprowadzili dochodzenia w mojej sprawie i napisali kilka artykulow. Bylem tez wielokrotnie gosciem kilku niezaleznych stacji radiowych. Te akcje praktycznie uniemozliwily ciche zlikwidowanie mnie w “wypadku samochodowym”, “wypadku lotniczym” lub w zgonie z powodu “ataku serca”. Moja podejrzana przyczyna zgonu tylko by potwierdzila kaliber mojej sprawy. (Sprawa Sudy)

addressbook

bus.cardsofcontacts

D.E.A.

drogowska

faxfromkelly

felfeletter

hunter’sletter

immigrationletter

kellyletter

letterofrecom

marianski

marriagecert

matura