thumb.php

90 tysięcy żołnierzy zmierza do Syrii, to będą największe ćwiczenia wojskowe w historii Bliskiego Wschodu

 

Źródło: Zmiany na Ziemi

W kierunku Syrii zmierza wojsko, ale nie tylko amerykańskie. W wielkich manewrach na terytorium Syrii weźmie udział 90 tysięcy żołnierzy z Iranu, Syrii, Rosji i Chin. Oprócz tego w manewrach weźmie udział 400 samolotów, 900 czołgów i okręty wojenne. Biorąc pod uwagę fakt, że NATO praktycznie zapowiedziało naloty ogłoszenie manewrów na terytorium kraju zagrożonego nalotami jest albo ekstrawagancją albo celowym ruchem uprzedzającym i gmatwającym sytuacje

Manewry mają potrwać miesiąc. Chiny zwróciły się do władz Egiptu z prośbą o przepłynięcie pod koniec czerwca przez Kanał Sueski 12 okrętów wojennych. Poinformowano, że statki udają się do syryjskiego portu Tartus. To właśnie tam znajduje się tak zwany punkt logistyczny Floty Rosyjskiej na Morzu Śródziemnym.

 Według planów w obrębie terenu działań manewrów znajda się rosyjskie atomowe łodzie podwodne, niszczyciele i lotniskowce. Spodziewane są również irańskie statki oraz łodzie podwodne. Rosjanie oficjalnie informują, że obecność znacznych sił w regionie jest wynikiem prawdopodobnej potrzeby nagłej ewakuacji bazy z Tartus. Sztab rosyjski poinformował poza tym, że okręty stanowią „element infrastruktury Marynarki Wojennej”

Nie ma na razie jasnego stanowiska w sprawie manewrów ze strony Izraela. Jednak większość mediów zachodnich twierdzi, że to pokaz siły Assada, a przeprowadzanie manewrów na obszarze wojny domowej świadczy o jawnym opowiedzeniu się po jednej ze stron. Assad jest teraz nowym Kadafim, ale awantura w Syrii ewoluuje w niebezpiecznym kierunku i do międzynarodowego konfliktu zbrojnego dawno nie było tak blisko.

 

Zobacz także:

Syria zestrzeliła turecki myśliwiec

 

44 comments on “90 tysięcy żołnierzy zmierza do Syrii, to będą największe ćwiczenia wojskowe w historii Bliskiego Wschodu

  1. znz lubi przesadzac, gdyby przytoczyc wszystkie ich newsy to juz dawno powinnismy miec koniec swiata czy WW 3 … ale tak czy inaczej ciekawe co z tego wyniknie.

  2. czy sie wojy i globalny chaos zaczna dzis , jutro za rok czy za 10 lat to nie mozemy dac sie pooniesc emocjom i ewentualnej panice czy przerazeniu tłumów – a takie napewno wystapia kiedy zacznie sie poczatek bolesci który przez pewien czas przyniesie ogrom ofiar , zniszczenia i wielka drozyzne (prawdopodobnie zywnosc bedzie racjonowana i bedzie wg róznych opnii kilku – kilunastokrotnie drozsza niz w czasach jej dostatku) , wojny załamia szkali dostaw zywnosci , energii , surówców – ząłamie sie obecny system ekonomiczny – nadejdzie hiperinflacja – puste półki itd – to m.in 3 jeżdziec z waga na czarnym koniu – odwazana zywnosc w Starym Testamencie oznacza wielkie niedostaki , głód i zywnosc wydawana na wage a wiec jest racjonowana : EZECHEILA 4:16-17 , 3 MOJŻESZOWA 26:26 , http://www.google.pl/search?q=black+horse+Revelation+Jogn+food+rationed&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

    , nie wiemy ile ten kres potrwa ale po nim nie nadejdzie na ziemie PAN JEZUS ale człowiek grzechu – król zuchwały i podstepny z Księgi Daniela , którego swiat nie rozpozna – dopiero po jego rzadach na ziemie nadejdzie PAN JEZUS.Najważniejsze aby w kazdym miejscu , czasie i sytuacji zaufac PANU JEZUSOWI i na nim a nie na sobie polegac – ja powtarzam ze jesli mam umrzec to niech tak bedzie ale jesli mam byc z czegos wyratowany to tylko BÓG WCIELONY JEZUS moze tego dokonac , badzmy dobrej mysli nawet w ewentualnych czsach chaosu jesli sa ne blisko – kto wytrwa do konca ten bedzie zbawiony – my mamy przewage nad swiatem – obietnic zycia wiecznego i mamy spisane przyszłe wydarzenia w Biblii wiec nie bedziemy bładzic jak bezbozny swiat , nie bedziemy panikowac , upadac na duchu ani wariowac itp , mamy obietnice zmartwychwstania :

    , „Odpowiedziała mu Marta: Wiem, że zmartwychwstanie przy zmartwychwstaniu w dniu ostatecznym. (25) Rzekł jej Jezus: Jam jest zmarwychwstanie i żywot; kto we mnie wierzy, choćby i umarł, żyć będzie. (26) A kto żyje i wierzy we mnie, nie umrze na wieki ” Ewangelia Jana 11:24-26

    , „droga sprawiedliwych jest jak blask zorzy porannej, która coraz jaśniej świeci aż do białego dnia. (19) Droga bezbożnych jest jak ciemna noc; nie wiedzą, na czym mogą się potknąć. ” Ksiega Przyslów Salomona 4:18-19

  3. Stan wojenny w postaci walki przeciwko Polsce, przeciwko kulturze, rozumowi, wierze – trwa! Żyjemy w czasach coraz bardziej jawnego stanu wojny przeciwko Polsce i ta wojna ma wiele wymiarów. Ma wymiar zdrowia, chodzi o to żeby przyspieszyć wymieranie ludzi, których utrzymanie kosztuje, żeby ludzie starzy i chorzy prędzej umierali. Chodzi o to, żeby zepchnąć do sfery nędzy szereg kategorii ludzi, wobec których nowe pseudodemokratyczne, coraz bardziej totalitarne władze nie mają jakichś projektów, oczekiwań.
    Czyli tu jest uderzenie i w służbę zdrowia i w edukację i w kulturę i w ekonomię i w politykę i w suwerenność i w niepodległość, różne wymiary życia państwowego, narodowego, a także kościelnego. –
    http://www.wis.org.pl/forum/viewtopic.php?f=135&t=40&p=13530&hilit=wojna+trwa#p13530
    Czy przeciw Polsce toczy się WOJNA? – analiza własna
    Przyszła wojna będzie WOJNĄ NIEWIDZIALNĄ – już w 1947 roku przepowiadał Fryderyk Joliot-Curie.

    „Przyszła wojna będzie wojną niewidzialną. Dopiero, gdy dany kraj zauważy, że jego plony uległy zniszczeniu, jego przemysł jest sparaliżowany, a jego siły zbrojne są niezdolne do działania, zrozumie nagle, że brał udział w wojnie i że tę wojnę przegrywa.”
    Fryderyk Joliot-Curie

    http://niepoprawni.pl/blog/3787/czy-przeciw-polsce-toczy-sie-wojna-analiza-wlasna
    więcej:
    http://www.wis.org.pl/forum/viewtopic.php?f=138&t=32&p=13286#p13286

  4. Ryba – Czy naprawdę potrzebujesz rekwizytów? Nosiłem ten breloczek, ale stwierdziłem, że nie jest mi potrzebny żaden symbol, a zwłaszcza krzyż, który stanowi wyraźne centrum na tym „medaliku”, więc dałem go katolickiemu znajomemu. Ja rozumiem, KRZYŻ to symbol wielkiego poświęcenia, Pana naszego, Jezusa i jakoby obietnica zbawienia i odpuszczenia win, poprzez moc krwi, przelanej na KRZYŻU, lecz noszenie takich breloków nie jest nam, szukającym prawdy, potrzebne, zwłaszcza, że prowadzi ono do oddawani im pokłonu.
    Może to brzmieć dziwnie, ale prędzej czy później, nawet bezmyślnie, przyjdzie nam cmoknąć medalik, a tak, przed wyjściem z domu… Przecież to nic wielkiego, prawda? Przyjdzie się nam modlić szczególnie weń wpatrując… lub coś w ten deseń… To nic takiego, czyż nie? NIE. Ja nie miałem z nim takich problemów, ale naprawdę nie polecam, mimo to – nikogo do niczego nie zmuszam, jak ktoś BARDZO chce takie cuś nosić, bardzo proszę.

  5. Drogi Czosnku podałem link jak zauważyłeś ale ”nie napisałem” w nim że potrzebuje rekwizytów czyż nie?! bardziej chodziło mi co o tym myślicie ja juz ma ponad 40 na karku i na prawdę żaden medalik mi nie przybliży Jezusa ,co do tej akcji to mimo wszystko ją pochwalam lepiej żeby młodzi to nosili niż koszulki z jakimś justinem biberem bądź pentagramy lub inne wisiorki ,przecież to nic takiego strasznego prawda?! ty nie chcesz nosić i gitara ale młodzi może i chcą czy to taki grzech?? nie szukajcie wszędzie zła! bo to zaczyna robić się paranoja!

    • Pan Boga należy w sercu mieć. I przez to co się robi, daje się świadectwo swojej wiary. Ubranie schludne powinno być, bo jesteśmy panami a nie bydłem roboczym. Cała postawa życiowa mówi o tym kim jesteśmy i co i kogo sobą reprezentujemy. A nie koszulka z nawet najpiękniejszym słowem.

      • To Prawda!!!a teraz napisze coś ciekawego,każdy zna i kojarzy Marcina Najmana,niby zwykły Pajac który nie umie się bić i robi pośmiewisko z siebie a mało kto wie że całą kasę jaką dostał za walkę z Saleta miał przeznaczyć na chorego na raka 11-letniego Mateusza,kilka minut po walce chłopczyk zmarł.Najman i tak przelał całą kasę matce na konto oraz przyszedł na pogrzeb.I czy ten człowiek nie jest lepszy niż obnoszący się z medalikiem Lewandowski czy Radwańska,on nie głosił tego na prawo i lewo.Przecież „Po owocach ich poznacie”.
        http://www.sportfan.pl/artykul/najman-nie-pomoze-juz-choremu-chlopcu-bo-mateusz-zmarl-20484

        • Nie bulwersuj się tak,bo to nie o to chodzi.po prostu młody człowiek dla którego Lewandowski jest autorytetem słucha go i widzi.A on wziął medalik,jest katolikiem i nie boi się Chrystusa to ja też taki będę,też go nie będę się bał i go znajdę.Potem idzie go szukać gdzie…do kościoła,budynku pełnego bluźnierczych obrazów,figur i nauk pseudo kapłana-księża,albo idzie na pielgrzymkę do Częstochowy ku czci Asztarte.I czy taki młody człowiek znajdzie Chrystusa???Nie!wręcz się zagubi tak że już całkiem nie będzie wiedział o co chodzi…Wiem to po sobie.

          • jak sie nie bulwersować jak moje wypowiedzi każdy tłumaczy sobie jak chce?! napisałem że fajna akcja z tymi medalikami nic wiecej!!! nie interesuje mnie lewnadowski który może się przez to lansuje nie wiem nie ważne chciałem napisać że dla mnie fajnie jak młodzież założy taki medalik niż np pentagram i inne wisiorki! nikt nie zmusza nikogo do noszenia! Przeinaczanie treści wkur.. najbardziej! piszesz o Najmanie który zrobił akcje nie pod publiczkę i bardzo dobrze!! oby więcej takich akcji!!tylko czy ja go potępiam badz bardziej wychwalam od takich akcji jak jego noszenie medalika?! skąd to w ogóle porównanie?!przeczytaj jeszcze raz moje wypowiedzi i ta tym zakończmy

  6. W takim razie trzeba było zapytać nas o zdanie na temat tej witryny, a tak, wstawiając sam link, zachowałeś się, jakbyś popierał tę inicjatywę w 100%.

    Noszenie tego medalika nie uniemożliwia noszenia koszulki z Bieberem :)

    Opacznie zrozumiałeś to, co napisałem.

    Dlaczego reagujesz tak agresywnie?

  7. Hmm…może nie paranoja, ale to bałwochwalstwo i za ten grzech Bóg w ST piętnował bałwochwalców.
    Sam nosiłem medalik i cmokałem go i modliłem się wpatrując w niego.
    Na samą myśl o tym co robiłem bierze mnie obrzydzenie, że zamiast czcić prawdziwego Boga czciłem kawałek Blaszki.
    Popieram noszenie koszulek z napisem Jezus, Jezus moim Panem, Wybieram Jezusa itp.
    Ale nie popieram koszulek z matką boską, bo to ma tyle wspólnego z wiarą i Jezusem ile loża z onetem.
    P. Kubik dodał 3 cześć artykułu o Pawle!!!!
    Czytałem i dalej mamy brnięcie w kłamstwo…

    • pan Henryk pograza sie coraz bardziej a bagnie i idzie corac dalej w swoich herezjach : cytuje go ; „w chwili obecnej słowa Jezusa są Słowem Bożym, ale komentarze apostołów już nie”

      , ten człowiek nie widzi ze sam sobie zaprzecza : SŁOWA PANA JEZUSA zapisane sa przez 2 apostołów i Marka oraz Łukasza – jesli wg pana Henryka słowa apostołów spisane w BIBLII nie sa SŁOWEM BOŻYM – to i Ewangelie wg niego tez nie moga byc słowem Bożym co skolei prowadzi nas ze i wypowiedzi PANA JEZUSA nie sa SŁOWEM BOŻYM bo spisali je m.in apostołowie ;)

      , no i cały czas czekan az pan Henryk wykasuje ze swojej strony wszystkie wersety Pawła na których w dużej mierze opeiraja sie jego artykuły ;) , dzieki PANU JEZUSOWI wiele mnóstwo osób rozpoznała jego błedne nauki – ale widziałem tez na forum osoby ktore popieraly jego herezje – ale tak to jest czesc ludzi pol;egnie na takich naukach , czesc ludzi polegnie na innych które nadejda w przyszłosci , a jeszcze inni polegna kiedy naprawde nadejdzie najwieksze zwodzenie , i najwieksze ataki na BOGA OJCA i PANA JEZUSA oraz ich słowo :

      , „I będzie mówił zuchwałe słowa przeciwko Najwyższemu ” Daniela 7:25

      , „I dano mu paszczę mówiącą rzeczy wyniosłe i bluźniercze, dano mu też moc działania przez czterdzieści i dwa miesiące. (6) I otworzyło paszczę swoją, by bluźnić przeciwko Bogu, bluźnić przeciwko imieniu jego i przybytkowi jego, przeciwko tym, którzy mieszkają w niebie ” Objawienie 13:5-6

      , ale bedzie grupa równiez najwytrwalszych uczniów PANA JEZUSA którzy wytrwaja do konca i nie uwierza błednym naukom czy kłamstwom o Biblii , spostołach , PANU JEZUSIE , BOGU OJCU – obysmy to byli my

      • Czy ja tego nie powiedziałem? To ich klasyczna taktyka. Używa jej niemal każdy agent dezinformacji – czy jest to pan Henryk, Cutting Edge czy Jan Boshoff.

      • Ja rowniez jestem w szoku co Henryk nowego „nakreslil”! Jego artykuly wiele mi pomogly i wiele daly do myslenia ale to co „wyprawia z Sw. PAwlem” to jest przykre :/ gdyz uwazam ze Henryk za daleko zabrnal w wyszukiwanie niejsanosci i na sile probuje odkrywac „nowe tajemnice”. I to go gubi moim zdaniem bo nie sadze zeby robil to celowo. Przykro mi z tego tytulu i mam nadzieje ze czyta nas i ponownie przemysli swoje najnowsze spostrzezenia.
        Mam do Was prosbe – wsumie do nas wszystkich – Henryk napewno niejednemu z nas pomogl swoimi artykulami wiec POMODLMY SIE za Niego aby nie schodzil z drogi Prawdy Ewangeli Chrystusowej! Nie pozwolmy mu aby szatan zwiodl go!

  8. ”jakbyś popierał tę inicjatywę w 100%” – ”co do tej akcji to mimo wszystko ją pochwalam” :) Drogi Czosnku nie reaguje agresywnie bez przesady , użyłem wykrzyknika bardziej podkreślajac niż w celu agresji ,daleko mi do niej;)Następnym razem szanownie zapytam zanim wstawię link:) Precz Z…. popierasz noszenie koszulek a nie noszenia medalików gdzie treść na nich która podałeś jest podobna?!Nie wstydzę się Jezusa na medaliku dla mnie brzmi super? razi was krzyż ?! może za dużo czytaliście pana Henia i macie teraz dużą awersje do krzyża, to twój problem że czciłeś kawałek blaszki ale nie zarzucaj tego że inni mogą robnić podobnie, jak wczesniej napisałem wolę żeby młodzi to nosili niż inne wisiorki ,fajnie jakby był sam napis ale nie czepiajmy się wszystkiego.

  9. „Ja rozumiem, KRZYŻ to symbol wielkiego poświęcenia, Pana naszego, Jezusa i jakoby obietnica zbawienia i odpuszczenia win, poprzez moc krwi, przelanej na KRZYŻU”

    Niestety nic poza tym ;) Krzyż jak krzyż, nie jest świętym przedmiotem, dlatego nas „razi”.

  10. Popieram noszenie koszulek z HASŁAMI I IMIENIEM JEZUSA.
    Popieram krzyż jako symbol poświęcenia i odkupienia.
    Nie popieram noszenia medalików gdzie jest wizerunek maryji,domniemany wizerunek Jezusa,wizerunki świętych,itp…
    Jeżeli będzie medalik gdzie będzie napisane Jezus to ok:) Niech sobie noszą i nikt nie ma prawa im tego zabronić,
    Ale nie popieram Wizerunków i tego typu kwiatków.
    Lepiej żeby nosili to zamiast Biebera?
    Lepiej żeby dawali świadectwo wiary życiem albo nosili normalne ciuchy bez pedalskich nadruków biebera albo bałwochwalczych wizerunków czy satanistycznych symboli albo jakichś posranych masońskich.
    Czytałem „Henia” ale mam swój umysł i swoje własne zdanie na pewne tematy i nie daje sobą manipulować.
    Jeżeli idziemy tym tropem to uważam żeby lepiej nosić coś z hasłem o Jezusie niż zasrane bałwochwalstwo czy pedalstwo typu: bieber albo rózowy sweterek

  11. Grzechem na starcie na pewno nie jest ale to co napisał Czosnek może się nim stać i tu się zgadzam.
    No a tak poza tym to uważam, że prawdziwemu chrześcijaninowi taki gadżet jest niepotrzebny, do czego to komu?
    (Jak słusznie napisałeś „na prawdę żaden medalik mi nie przybliży Jezusa”)

    Do pamiętania?
    a to chrześcijan nie ma stałej świadomości tego co Jezus zrobił dla nas, trzeba sobie przypominać?
    Do obnoszenia się?
    ktoś chce się pokazać innym, że jest z Jezusem a to nie powinno wynikać z zachowania i świadectwa własna osobą?
    Kto wstydzi się Jezusa? (sic!)
    Ja pytam jaki Chrześcijanin wstydzi się Jezusa?! co to w ogolę za myśl „nie wstydzę się Jezusa” no nie pojmuje tego naprawdę.
    Przeszło przez myśl komuś. że wstydzi się Jezusa mając z nim relacje i oddając swoje życie w jego ręce?
    No ale to jest inicjatywa katolicka wiec w sumie co się dziwić.

    Pozdrawiam :)

  12. Opacznie mnie zrozumiałeś Czosnek:) powiedzenie ”Krzyż jak Krzyż” uważam nie na miejscu ! Krzyż upamiętnia śmierć Pana Jezusa jest przedmiotem świętym bo na nim zmarł Jezus, ale sam Krzyż nie jest do czczenia dokładnie! czcimy Jezusa Pana Naszego a nie przedmioty!

  13. Dokładnie.
    Mądrze piszesz na grzyba komu jakieś „gadżety” skoro wie w kogo ma wierzyć i komu ufać.
    Napisałem o tych koszulkach itp. Bo uważam, że jak ktoś chce to może nosić i popieram to, ale nie popieram wizerunków.
    Nie chodzi też o obnoszenie się z wiarą, ale można czasem zrobić gula ateistom i katolikom,
    Sam nie noszę nic tego typu, bo nie widzę takiej potrzeby.
    Ale jeżeli musiałbym to nosiłbym z hasłem Jezus mój Bóg, a nie Maryja moją matką czy Lofciam biebera albo Ave Sratan:):)

  14. Ryba wydaje mi się, że jedyną rzeczą która uchodzi za pamiątkę ofiary Pana Jezusa jest właśnie Pamiątka Ostatniej Wieczerzy „to czyńcie na moją pamiątkę”, więc żadne drewno czy inny materiał święty na pewno nie jest.

    A jak chcesz jeszcze poznać opinie na temat tej akcji z breloczkiem to obadaj sobie to
    http://www.odwyk.tv/?p=episode&e=1563

    Pozdrawiam :)

  15. Ale macie problem, medalik z krzyżem chrześcijanie noszą po to, by przypominał im mękę Jezusa, to taka jakby pamiątka, czy wy nie macie żadnych pamiątek od waszych bliskich? O_O to na podobnej zasadzie działa, kto chce to sobie nosi, kto nie to nie

  16. Wygląda na to, że wybuchnie wojna pomiędzy państwami bloku globalistycznego i państwami bloku antyglobalistycznego. Trzymam kciuki za antyglobalistów.

    • oni wszyscy graja w jednej druzynie – w geopolityce nie ma zadnej opozycji oprócz opozycji kontrolowanej ;) , tak jak Hitler , Stalin , Churchill itd byli niby przeciwko sobie to tak naprawde byli kontrolowani przez te same istoty – tak samo jest teraz , zeby zburzyc swiatowy status quo i zeby straszyc ludzi kims musi swiat byc podzielony na dwa głowne obozy – stara diabelska zasada : dziel i rzadz

      , Ahmadinezad , Chaves i reszta chca nowego porzadku ale na nowych zasadach – a one nadejda po wojnach i nie beda to dobre i pozyteczne zasady ale wtedy Chavezów , Ahmih juz nie bedzie pewnie

      • Dokładnie Maranatha, antyglobaliści to kontrolowane oddziały,sztucznie stworzona opozycja , chaos to pokarm diabła i oni go tym karmią, tak samo jest u nas z polityką nam sie wydaje że jest opozycja do rządu! po pis i paliknot to jedno i to samo!

      • A ja ci powiem ze byly osoby ktore powiedzialy NIE dla NWO. Przyklad – Muammar Gadaffi, za mlodu mason, potem zaczal ich eksponowac.

  17. Ryba no to sobie Nagrabiłes:),coś słaby tydzień Henry ,.teraz Ty hehe,a ja sobie wymysliłem ostatnio koszulke, będzie na niej but depczacy pentagram i podpis niszcz satanizm w sobie

  18. Nagrabiłem?wystarczy poczytać co napisałem ! co takiego strasznego t napisałem że się tak inni oburzyli a mnie przypisywali agresje??czytanie ze zrozumieniem myślałem że nie jest trudne, jak widać ktoś potrafi – Po_prostu może a inni nie, przytyk Tomeczka powstrzyma od riposty jeszcze chciałbym tu popisać, akcja z bryloczkiem mnie się podoba innym nie , wolę zobaczyć u młodzież ten medalik niż inne symbole

    • Nagrabiłes-taki joke:),agresji nie zauważyłem w twoich słowach, nie wiem czemu tak to odebrano,ludzie często wpadają ze skrajnosci w skrajnosc,breloczek to nie sw medalik,jesli komus potrzebny w uzewnętrznieniu i przyznaniu sie do Pana Jezusa,to
      nie widze w tym nic złego

  19. ”Jesli komus potrzebny w uzewnętrznieniu i przyznaniu sie do Pana Jezusa,to
    nie widze w tym nic złego ”dokładnie o to mi chodziło Gadilla, przeinaczanie czyjeś wypowiedzi własnie prowadzi do takie bzdurnej rozmowy jak wyżej widziałeś

    ”fajnie jakby był sam napis ale nie czepiajmy się wszystkiego”:)

  20. Ryba spokojnie po prostu My odpowiedzieliśmy ci (bazując na „bardziej chodziło mi co o tym myślicie”) co sądzimy na temat akcji w kwestii spojrzenia chrześcijan czyli przez pryzmat Słowa Bożego.
    Nie podzielamy twojego poglądu bo zgadzamy się z przesłaniem Nowego Przymierza (Testamentu – jak kto woli) a ono jasno się określa nie obnosić się tylko być chrześcijaninem spokojnie, skromnie, w środku nie na zewnątrz, nie na pokaz dla ludzi (patrzcie na mnie „nie wstydzę się Jezusa”) tylko wewnątrz dla Boga i jak napisał Tymon dawać świadectwo swoją osobą poprzez owoce naszych działań.
    A dzieciaki to niech sobie noszą co tam chcą, młodzi i tak nie mają takiej świadomości aby zrozumieć i wybrać Jezusa, myślą społecznie, grupowo dla tego patrzą za Bieberem UFO i innymi pierdołami, przyjdzie czas na każdego :)

    Teraz odpowiedz do Po_prostu
    No fajnie to powiedzmy, jakby ktoś torturował osobę z twojej rodziny np. nożem to ma się rozumieć, że tak na pamiątkę zawieszasz sobie ten nóż na ścianie dalej robisz sobie replikę tego narzędzia tortur w skali mini i nosisz przy kluczach, jakoś tego nie widzę.
    Teraz postaw się na miejscu Jezusa (użyj wyobraźni, mam czasami wrażenie, że ludzie nie używają swojej wyobraźni) wiesz co cie czeka lada dzień, boisz się i mówisz do Boga, że jeśli da rade to nie chcesz tego przechodzić (Marka 14: 35-36), jednak nie da rady idziesz na krzyż gdzie cierpisz straszliwe męki (największy ból zęba to przy tym pikuś) a przed tym przechodzisz tortury poniżania itd.
    I czy na jego miejscu pasowałoby ci to, że każdy za pamiątkę obiera sobie obiekt twoich najgorszych cierpień, zamiast posłuchać się ciebie i obchodzić te pamiątkę tak jak to nakazałeś dzień wcześniej (Ostatnia Wieczerza!).
    W biblii nigdzie nie pisze „i Jezus powiedział do nich: noście krzyż przy sobie i róbcie to na moją pamiątkę ” tylko:
    „(19) I wziąwszy chleb, i podziękowawszy, łamał i dawał im, mówiąc: To jest ciało moje, które się za was daje; TO CZYŃCIE NA PAMIĄTKĘ MOJĄ. (20) Podobnie i kielich, gdy było po wieczerzy, mówiąc: Ten kielich, to nowe przymierze we krwi mojej, która się za was wylewa. ”
    I to robili potem Apostołowie (jest to napisane kilka razy w NP) i to jest pamiątka dla Chrześcijan to ma ci być(!) pamiątką ofiary przelanej krwi (kielich) i oddanego ciała (chleb) tego sobie OSOBIŚCIE życzył nasz Pan a nie jakieś medaliki breloki i inne gadżety.

    Pozdrawiam :)

  21. Obserwator dla wielu ludzi temat Jezus jest tematem wstydliwym(szczególnie dla katolików którzy nie są nauczeni rozmawiac o tematach wiary,,ja tak to rozumiem, że ten bryloczek to nie jest żadna pamiątka,przedmiot kultu,,tylko zwykła deklaracja dla swiata,nie wstydze sie Jezusa,jesli komus to pomoże nabrac odwagi to ok.,wiadome że zycie chrzescijanina to nie puste słowa I slogany lecz życie zgodne ze słowami:”Nie każdy, który Mi mówi: Panie, Panie!, wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie.”
    ale nie ma co ganic tego tematu poniewaz:
    „Do każdego więc, który się przyzna do Mnie przed ludźmi, przyznam się i Ja przed moim Ojcem, który jest w niebie.
    Lecz kto się Mnie zaprze przed ludźmi, tego zaprę się i Ja przed moim Ojcem, który jest w niebie”
    pozdrowienia od gadilli dla istniejących braci sióstr chrześcjian

  22. Dokładnie Gadilla tak jak napisałeś wielu ludzi wstydzi sie Boga i Jezusa co dla mnie i dla was jest dziwne i niezrozumiałe!! Gadilla i Po_prostu zrozumieli o co mi chodziło ,akcja z medalikiem to nie mój pogląd ale takie mam zdanie na ten temat, nie ma sensu dalej tego wątku ciągnąc bo nic mądrego z niego nie wyjdzie a jeszcze może bardziej skłóci ,na rozluźnienie:

    ps: a świstak siedzie i zawija medaliki w sreberka :)

  23. Mnie też już się nie chce ciągnąc tego tematu wiec odpowiem po raz ostatni.
    Ja rozumiem wasze podejście ale wy chyba nie rozumiecie istoty problemu, może za mało wprost to napisałem, chodzi o to, że osoba która w jakikolwiek sposób wstydzi się Jezusa czy wiary w niego nie jest chrześcijaninem, więc takie nabieranie odwagi poprzez manifestacje jest jasnym przekazem. Ja jak zobaczę gdzieś osobę z tym brelokiem czy innym gadżetem to będzie jasny sygnał „nie jestem chrześcijaninem” lub ewentualnie „nie rozumiem co to jest być chrześcijaninem” bo takie pokazywanie się nie jest chrześcijańskie.
    Dobrze dobrałeś werset pod swoją argumentacje gadilla tylko raczej nie o to chodziło w tym tekście :P
    A tu masz werset z mojej strony :)
    „(5) A gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy, gdyż oni lubią modlić się, stojąc w synagogach i na rogach ulic, aby pokazać się ludziom; zaprawdę powiadam wam: Otrzymali zapłatę swoją. (6)”
    oczywiście to jest w odniesieniu do modlitwy ale Idze wyciągnąć odpowiednie wnioski.

    A na rozluźnienie Rybka :D to ja podrzucę to http://www.youtube.com/watch?v=oaMTSOI1Zk4 oczywiście nie każdego może to rozluźnić :P ale trzeba przyznać, że niesamowity filmik.

    Pozdrawiam :)

Możliwość komentowania jest wyłączona.