Fałszywi prorocy

59 comments on “Fałszywi prorocy

  1. Czytam po raz pierwszy w życiu Biblię, na razie Stary Testament (obiecałam sobie że przeczytam od deski do deski, każdy werset).

    Najpierw to był szok – jaki brutalny ten Bóg, o co tu chodzi.

    Podobno Jezus odnosi się do Boga starotestamentowego. Rzezie, gwałty, morderstwa – chciałam to sprawdzić.

    Zawsze szukałam prawdziwego Boga, co prawda poza Biblią i KRK, oczywiście Go tam nie znalazlam, wyłonił się tylko Lucyfer.

    Poza Biblią wabi sie ludzi na piękne słówka i łechtanie ego. Paradoksalnie ten brutalny, sprawiedliwy Bóg biblijny zaczyna mi sie podobać.

    Co za paradoks – Lucyfer – taki inteligentny, przystojny, czarujacy, mądry – z pozoru. Bóg – taki brutalny, okrutny, bezlitosny – z pozoru.

    • Gosiu w Starym Testamencie jest napisane jak to Izraelici uciekli z Egiptu i zasuwali przez pustynię, są opisane dość dokładnie przykazy/nakazy od Boga dla Izraelitów. Dużo jest tych przykazań i praw w jaki sposób mają żyć i takie tam, więc jak tak się wczytać to od razu widać że te prawa są po to aby tamci ludzie dbali nie tylko o swą higienę a także nie dochodziło między nimi do błahych zatargów. Proste są do zrozumienia te prawa jak te podstawowe z dekalogu. Więc jak widać, Bóg gdy by był jakimś krwawym to z ludźmi nie chciał by w ogóle rozmawiać, a tu proszę pofatygował się o przepisy typu sposób życia dla nich :)
      A to że Bóg krwawy to dyrdymały heretyków mające na celu ukazanie Boga w złym świetle, aby zniechęcić do Wiary a zachęcić do legionu.
      Jedna z opowieści jak Bóg rozgniewał się na Izraelitów podczas pobytu Mojżesza na Górze Synaj, gdy ci zrobili sobie imprezkę z nudów tworząc cielca ze złota. Dostali nakaz, być grzecznym i czekać, złamali nakaz i Bóg chciał ich ukarać zniszczeniem, ale Mojżesz wstawił się za ludem, a Bóg zaniechał. Bóg jak by był krwawy to by z Mojżeszem nawet nie rozmawiał a zrobił co swoje. Mojżesz jak zobaczył to osobiście się wpienił, rozwalił tablice z dekalogiem, cielca stopił, starł na proch i do wody wrzucił, nakazał chlipać to Izraelitom ( to była dość droga woda :) ), później zebrał Mojżesz synów Lewiego i nakazał im skasować 3000 chłopa od tak.

      Jak dzieciaki w domu zrobią bałagan to jakaś kara musi być, a że Bóg zawarł z Izraelitami Przymierze a Przymierze z samym Bogiem to nie byle co, to Izraelici robili sobie jaja z tego Przymierza więc co się dziwić że dostało im się czasami. Dziś też robią przeciwko Bogu i aby usprawiedliwić swe występki najlepiej im jest oczernić Boga za wszystko.

      Bóg chce abyś była szczęśliwa i nie wpadła w jakieś sekciarstwo, stworzył świat tak piękny że nie mamy czasu tego świata podziwiać. Dla ludzi go stworzył, ale dla złośliwych ateistów lub lucyferian ze jakiś krwawy.
      Jak ustawisz się z myślą wpojoną że krwawy to tak będziesz odbierać, więc czytaj i samodzielnie analizuj, bez powoływania się na zewnętrzne wpływy typu „krwawy” :) Przeanalizuj kim jest Bóg, że to nie jest jakiś generał per kumpel i jak nadał prawo to to prawo ma być przestrzegane, gdyż to jest Bóg i jest Szefem który trzyma porządek także wymaga od swych dzieciaków szacunku wobec siebie mówiąc „Nie będziesz mieć bogów cudzych prze de mną” i że dzień siódmy będziesz święcić jako sobotę gdyż to jest właśnie ten dzień siódmy, a nie jakaś niedziela „sunday”, dzień słońca.

      To jest pieczęć Boga i tej pieczęci łamać nie wolno.

    • wszelkie starotestamentowe objawienia BOGA to OBJAWIENIA JEZUSA CHRYSTUSA czyli JESTEM który JESTEM – przeczytaj bo wiekszosc chrzescijan na dzis dzien o tym nie wie ze PAN JEZUS m.in wyprowadzil Izraelitów z Egiptu , ze to On ich prowadził przez pustynie i wprowadził do Kanaanu : http://biblia.webd.pl/forum/viewtopic.php?t=7194

      , PAN JEZUS ani BÓG OJCIEC nie byli ani nie sa bezlitosni – poprostu wiedzieli ze mieszkancy Kanaanu sa niereformowalni i ze wprowadza Izraelitów w sidła , zreszta PAN JEZUS powiedział im o tym zanim sie to stało ale nie posłuchali Go i poszli za bogami (demonami ) kanaanejskimi , zabijali swoje dzieci dla nich i dokonywali innych grzechów –

      ” Nie wytępili ludów Tak, jak Pan im nakazał, (35) Ale zmieszali się z poganami I nauczyli się ich czynów. (36) Oddawali cześć ich bałwanom, Które stały się dla nich pułapką (37) Ofiarowali demonom Synów swych i córki swoje. (38) Wylewali krew niewinną, Krew synów i córek swoich,Które ofiarowali bałwanom Kanaanu, I skalana była ziemia krwią. ” PSALM 106:34-38

      zauwac jedna rzecz : OFIAROWANI DZECI DEMONOM = OFIAROWANIU DZIECI BAŁWANOM – to nie znaczy ze jakis posag czy obraz jest demonom ale demon ukrywa sie za nim i o tym samym mówił PAWEŁ w swoim liscie – „Cóż tedy chcę powiedzieć? Czy to, że mięso składane w ofierze bałwanom, jest czymś więcej niż mięsem? Albo że bożek jest czymś więcej niż bałwanem? (20) Nie, chcę powiedzieć, że to, co składają w ofierze, ofiarują demonom, a nie Bogu; ja zaś nie chcę, abyście mieli społeczność z demonami ” 1 KORYNTIAN 10:19-20

      , „Składali ofiary demonom, które nie są bogami, Bogom, których ojcowie wasi nie znali, Nowym, które nie dawno się pojawiły ” 5 MOJŻESZOWA 32:17

      , widzisz tak samo tak samo było w przypadku Egiptu – PAN JEZUS dokonujac sadu nad bogami egipskimi – dokonał sadu nad demonami : „Tej nocy przejdę przez ziemię egipską i zabiję wszystko pierworodne w ziemi egipskiej, od człowieka do bydła, i dokonam sądów nad wszystkimi bogami Egiptu: Ja, Pan. ” EXODUS 12:22

      , dla ludzkosci i w tym dla nas były to wazne lekcje pokazujace moc Boga ale i kare dla tych ktorzy odrzuca Go a wybiora demony , pozdrawiam

      • Dokładnie, ja to wszystko rozumiem, wspomagam się w razie czego witryną http://www.zbawienie.com.
        Dla mnie niesamowite jest to, że w Biblii tak kategorycznie i na każdym kroku pisze, jak wielkim grzechem jest bałwochwalstwo.

        Przez lata wpajano mi w różnych szkołach duchowych, że nie ma znaczenia do kogo się modlisz – może to być Budda, Kriszna, Jezus, bądź dowolna postać, że chodzi tylko o dokonanie odpowiedniej koncentracji, że taka modlitwa dotrze do Boga.

        A w Biblii pisze, że guzik prawda!!! Że wtedy zazwyczaj modlisz sie do demona, że robisz dokładnie to czego Bóg najbardziej nienawidzi. Dla mnie to było jak zimny prysznic.

        Z tego wynika że chyba szczerze poszukuję Boga, skoro po tak krętych scieżkach trafiłam do tego punktu :)

        Dobrym porównaniem jest to co napisał/napisała Ecnadna, że Bóg jest jak rodzic, musi wprowadzać kary, ale robi to z miłości, a często też wybacza i próbuje znowu.

        Lucyfer ma rozpracowane zwiedzenie ludzi na róźnych etapach ich rozwoju. Inaczej zwodzi egoistów, inaczej ludzi zachłannych, inaczej dewotów, inaczej cwaniaczków, co myślą że pozjadali wszystkie rozumy, a ma nawet sposób na ludzi nieudolnie szukających Boga.

        Trzeba się mieć na baczności w każdej chwili. Nawet teraz, kiedy myślimy że odkryliśmy całą prawdę. Ja już co najmniej trzeci raz w życiu myślę że odkryłam jakąś prawdę – to daje do myślenia i uczy pokory, trochę też zniechęca, no ale cóż, pozostała mi już tylko Biblia.
        Dobrze, że Bóg jest surowy i sprawiedliwy, bo ja już jestem zmęczona tym wszystkim.

        • napewno poznanie ze PAN JESUZ jest jedyna droga i w nim jest prawda jest darem z góry , wiec nie zmarnuj go ;) , ale piszesz pokorze wiec na dobrej drodze jestes – mi sie kiedys wydawało ze wiem juz prawie wszystko ;) , teraz wiem 10 razy tyle niz wtedy ale teraz twierdze ze i tak wiem niewiele ;)

          , ten który mysli ze zna juz wszystko , przestaje byc ostrozny – przestaje szukac dalej – a to wszystko jest niebezpieczne :

          , „Jeśli kto mniema, że coś poznał, jeszcze nie poznał, jak należało poznać ” 1 KORYNTIAN 8:2

          , zgadzam sie ze szatan zwodzi m.in mówiac ze wszystkie drogi czy religie wierza w tego samego BOGA ale to jedno wielkie kłamstwo – jak np PAN JEZUS mógł kilkaset lat po swojej odkupienczej misji i zmartwychwstaniu posałac swego anioła do Mahometa i przekazac mu nauki o zabijaniu lun nienawidzeniu chrzescijan , niewiernych itd lub ze PAN JEZUS nie umarł na krzyżu za grzechy – wiadomo ze to szatan ukazął sie Mahometowi i stworzył religie antychrzescijanska ale co ciekawe zeby jeszcze bardziej zwodzic antykatolicka (ale to juz inny temat)

          , szatan rozdzedza jedyna droge mówiac ze jest wiele dróg , rozdzerza jedyne prawdzwe proroctwa czyli biblijne , wymyslajac tysiace roznych przepowiedni , rozrzedza chrzescijanstwo tworza organizacje czy religie – i tworzy ogólnie chaos zeby jak najdalej ludzi trzemac od PANA JEZUSA i BIBLII – razem z reszta innych upadłych aniołów ma tysiace sztuczek ale z nami jest BÓG WCIELONY JEZUS

      • Ja chcialbym jeszcze dodaj jedno – sprawdzcie kim byli Anakim czy Og krol Baszanu. W kanaanie az sie roilo od Nefilim.

  2. Wydaje mi się że z tym sądem Bożym, którym rzekomo są fałszywi nauczyciele to coś nie tak… Mówca w tym filmiku demaskuje fałszywych nauczycieli, a sam dokładnie tak się zachowuje jak oni…

  3. jgs – Podpisuję się całkowicie pod tym, co napisałeś/aś. Ponadto… Nie każdy, jak to ten Pan ujął… „Teleewangelista” musi być zły.

    _____

    Rad:

    To który jest „dobry”?

  4. Z miłością do Lucyfera jest tak – da ci wszytko tu i teraz co będziesz chciał/a pieniądze sławę itp a na koniec.. odbierze ci dusze i powie ty Głupcze!! Miłość jego jest sztuczna i nic nie warta przychodzi szybko i szybko zabiera ci wszytko, miłość do Boga to długa żmudna droga nic za darmo nic łatwo czasami w bólu i cierpieniu ,sami decydujemy do kogo otworzymy serce

    • duzo czytam anglojezycznych stron i na której pojawił sie takie uwazam madre słowa :

      „zbawienie pojawia sie w jednej chwili ale nasladowanie trwa całe życie”

      , „zbawienie nic nie kosztuje ale nasladowanie kosztowac cie bedzie wszystko”

      , te słowa szczególnie beda wazne w czasie wielkiego ucisku : „oni zwyciężyli go przez krew Baranka i przez słowo świadectwa swojego, i nie umiłowali życia swojego tak, by raczej je obrać niż śmierć ” OBJAWIENIE JANA 12:10

      • “zbawienie pojawia sie w jednej chwili ale nasladowanie trwa całe życie”

        Ja się z tym nie zgodzę. Zbawienie nie może się pojawić w jednej chwili. Na zbawienie musimy sobie zapracować. W jednej chwili to my możemy je stracić.

        “zbawienie nic nie kosztuje ale nasladowanie kosztowac cie bedzie wszystko”

        Jak to nic nie kosztuje? Kosztuje nas całe nasze życie. To własnie naśladowanie Chrystusa jest kosztem, czyli ceną zbawienia.
        Albo ja nic nie rozumiem.

        • Nie zapracujesz sobie, nawet tak nie myśl, że można zapracować sobie na zbawienie, ponieważ wszyscy zgrzeszyliśmy i w rzeczywistości nikt nie zasługuje na to:

          I wszyscy staliśmy się podobni do tego, co nieczyste, a wszystkie nasze cnoty są jak szata splugawiona, wszyscy więdniemy jak liść, a nasze przewinienia porywają nas jak wiatr.
          [Izaj 64:6]

          I nikt nie będzie usprawiedliwiony przed sądem Bożym , z własnych „dobrych” uczynków.

          wiedząc wszakże, że człowiek zostaje usprawiedliwiony nie z uczynków zakonu, a tylko przez wiarę w Chrystusa Jezusa, i myśmy w Chrystusa Jezusa uwierzyli, abyśmy zostali usprawiedliwieni z wiary w Chrystusa, a nie z uczynków zakonu, ponieważ z uczynków zakonu nie będzie usprawiedliwiony żaden człowiek.
          [Gal 2:16]

          Zbawienie jest aktem miłosierdzia Bożego nad grzesznym człowiekiem.
          Na Krzyżu wypełniła się Sprawiedliwość Boża, ponieważ Jezus poniósł za nas karę za grzechy, i teraz każdy kto przyjął Jezusa Chrystusa jako swego Zbawiciela i Pana, (Pana czyli stajesz się Jego sługą, żyjesz tak jak On nakazał, jesteś wykonawcą Słowa, nieraz to jest bolesne, nieraz trzeba zaprzeć się samego siebie, a nawet i stracić życie z powodu wiary).

          Oczywiście już teraz za życia można mieć tą pewność, że jest się zbawionym, dowodem tego jest nowonarodzenie się, a później napełnienie Duchem Bożym i ta ciągła relacja z Jezusem. I cale życie się zmienia tak naprawdę, i Bóg daje nowe serce, nową naturę, tak, że życie w świętości staje sie przyjemnością, a to co kiedyś sprawiało ci grzeszną przyjemność, staje sie dla ciebie nieczyste, złe, brudne.

          Innymy słowy, stajesz sie coraz to bardziej podobny do Jezusa :)

          I nic nie jest wstanie rozdzielić nas od Jezusa, ani szatan, ani śmierć…za wyjątkiem nas samych, jeśli świadomie żyjemy w grzechu, to zapieramy Jezusa , Jego krwi, dzięki której zostaliśmy wcześniej oczyszczeni z grzechu.

          Wyjątek jest jeden: grzech przeciwko Duchowi Bożemu, ten nie będzie odpuszczony.

        • zapracowywanie na zbawienie to LEGALIZM a to niebezpieczna i zła droga – mamy przestrzegac nauk PANA JEZUSA i unikac grzeszenia ale nie robimy tego jako droga czy srodek do zbawienia ale efekt zbawienia – robimy to z milosci a nie z przymusu.NA GOLGOCIE wszystko sie dokonało – ogólnie zgadzam sie z tym co napisał / ała NIOSE PRAWDE

          • Efektem zbawienia bedzie życie wieczne.
            Nie zamierzam nikogo do niczego przekonywac. Być może należycie do szczęsliwców, którzy przez samo przyjęcie Jezusa jako Zbawiciela zostali uwolnieni od grzechu, co dla mnie samo w sobie jest herezją.
            Dla mnie kazdy dzień mojego zycia to walka z moimi słabosciami i diabelskim kuszeniem. Nie zawsze udaje mi się wychodzić z niej zwycięsko a wręcz przeciwnie, zbyt często przegrywam. I walczę nie z przymusu ale z miłości do mojego Stwórcy. Czy mam się poddac? dać sobie spokój? Przecież Jezus Chrystus jest moim Bogiem, moja Prawdą drogą i Życiem. Samo to powinno wystarczyć. To z czego w takim razie bedę sądzona przy Jego powtórnym przyjściu?

            „Oczywiście już teraz za życia można mieć tą pewność, że jest się zbawionym, ”
            To gratuluje tej pewności. To jest pycha. Nawet sprawiedliwi, którzy oddawali życie za wiarę w Jezusa Chrystusa nie mieli tej pewności i gorąco sie modlili o miłosierdzie i łaskę.

            • nie zostalismy uwolnieni od uopadłej natury ale zstalismy zbawieni z łaski , kazdy codziennie walczy z pokusami i grzechem – apotołowie tez walczyli.nie nie masz sie poddac ale jesli myslisz ze dobrymi uczynkami zbawisz siebie to jest to bład , kwestia zbawienia dokonała sie na krzyzu , natomiast nasza walka z naszymi slabosciami i upadła natura trwa cały czas – a zbawienie mozna stracic jesli sie swiadomie grzeszy i odrzuca ofiare PANA JEZUSA.Przyjecie łąski nie równa sie temu ze mozna sobie grzeszyc i robic co sie podoba.Przyjecie łaski działa tylko wtedy kiedy nasldauje sie PANA JEZUSA w przypadku powrotu do grzesznego zycia człowiek usłyszy : IDZCIE PRECZ ODE MNIE WSZYSCY CZYNIACY NIEPRAWOSC ,

  5. To może i ja coś skrobnę od siebie, od niedawna się nawróciłem, przedtem ważne były pieniądze, rodzina i ja sam. Zawsze w życiu czegoś mi brakowało, pustkę próbowałem wypełnić przedmiotami, komputer, nowy samochód itd itp. Nie chciałem przyjąć do wiadomości, że to pustka po Bogu… Moja podróż w stronę Boga, zaczęła się zupełnie od drugiej strony, od głupawego serialu w History pt Starożytni kosmici, uwielbiałem oglądać programy „naukowe” oczywiście ewolucyjnej teorii stworzenia świata, jednak zawsze nie pasowało mi jedno gdzie w tej teorii jest Bóg ? Oczywiście nie było go tam. Zupełnie przypadkiem trafiłem na stronę zbawienie.com, poświeciłem kilka dnia na czytanie artykułów na tej stronie, wciąż jeszcze czytam. Moje oczy zaczynały się otwierać, ściągnąłem Biblie, zaczynam ją czytać i poznawać prawdę, którą sam odrzuciłem . Postanowiłem zacząć wszystko od przestrzegania przykazań i tu pojawił się problem, „Pamiętaj abyś dzień święty świecił”, pomyślałem a kiedy ten dzień jest, podczas mojej wczorajszej modlitwy poprosiłem Jezusa, Panie powiedz mi który to dzień, obawiałem się że to niedziela, w niedziele muszę pracować, czyli trwam w grzechu, każdego tygodnia ? Przecież w dzień w którym Pan odpoczywał po stworzeniu świata, powinniśmy i my odpoczywać i poświecić ten czas dla Pana. Dzisiaj tu na tym forum w tym temacie dostałem odpowiedź… Przypadek ? Być może, tylko, że ja nie wierzę w przypadki, wierzę w Boga Jezusa Chrystusa. Wiem, że muszę jeszcze się dużo nauczyć, wiele zmienić w moim życiu, cieszę się że dostałem tą szansę

    • w temacie przestrzegania soboty czy jakiegokolwiek innego dnia panuje wolnosc wyboru – jesli ktos nie przestrzega zadnego dnia nie robi zle i nie powinien byc potepiany przez tych ktorzy przestzregaja soboty czy niedzieli czy innego dnia.Tak samo ci którzy nie przestrzegaja zadnego dnia nie powinni potepiac tych co przestzregaja soboty , niedzieli czy innego dnia – PAN JEZUS jest PANEM SABATU – ODPOCZYNKU a napisane mamy ze m.in sabat to tylko cien przyszłych rzeczy ale rzeczywistoscia jest PAN JEZUS – tzw sabat tak naprawde jest cieniem tysiacletniego króletwa – tysiacletnie królestwo to bedzie 7 tysiaclecie tak jak sobota jest siodmym dniem.Lud Boży bedzie „odpoczywał” podczas 1000 letniego królestwa – po w porównaniu do 6 tysiacleci pzrekletej ziemi , ciezkiej pracy , chorób , smierci itd dla ludu Bożego ten okres bedzie ODPOCZYNKIEM – SABATEM

      , ” Niechże was tedy nikt nie sądzi z powodu pokarmu i napoju albo z powodu święta lub nowiu księżyca bądź S=A=B=A=T=U. (17) Wszystko to są tylko cienie rzeczy przyszłych; rzeczywistością natomiast jest Chrystus ” Kolosan 2:16-17

      , jeden robi róznice miedzy dniami a drugi wszystkie dni jednakowo ocenia – Paweł nie powiedział macie przestzregac sabatu czy nie przestzregac , powiedział : KAŻDY NIECH POZOSTANIE PRZY SWOIM ZDANIU : „Jeden robi różnicę między dniem a dniem, drugi zaś każdy dzień ocenia jednakowo; niechaj każdy pozostanie przy swoim zdaniu. (6) Kto przestrzega dnia, dla Pana przestrzega; kto je, dla Pana je, dziękuje bowiem Bogu; a kto nie je, dla Pana nie je, i dziękuje Bogu ” Rzymian 14:5-6

      , co do strony ZBAWIENIE.com to kilka lat temu na poczatku mojego nawrócenia byłem nia zafascynowany ale im lepiej poznawałem Biblie tym wiecej błedów tam widziałem , dzisiaj na forum biblijnym ktos wrzucił tekst nowego artykuły który jest jednym wielkim błedem i kłamstwami (czy swiadomie czy nieswiadomie autor to napisał nie wiem , czas pokaze ) ale pisanie ze listy Pawła sa błedne i ze apostoł Paweł był fałszywy i nauczał spzrecznych rzeczy sa absurdalne – absurdalne dla mnie i dla wielu ludzi ktorzy dobrze znaja Biblie , problem moga miec ludzie niedawno nawróceni wiec dam ci dobra rade , uwazaj na wszystko co czytasz a szczególnie na tej stronie bo mimo ze jes tam jakas czesc prawdy to jest mnóśtwo błedów równiez , a po najezdzie na Biblie i apostoła Pawła mam nadzieje ze wszyscy czytajacy tamta strone sie przebudza – wąłczy im sie alarm – zreszta na forach biblijnych wiekszosc bez problemu obalilo te błedne nauki o Pawle i jego listach o których Piotr powiedział ze sa czescia Pism – Słowa Bożego , ostzregł równiez przed ludzmi ktorzy beda przekrecac listy Pawła i inne Pisma – 2 Piotra 3:16-17 – ciekawe czy pan Henryk nie zna tych i wielu innych fragmentów czy moze uwaza ze apostoł Piotr tez jest fałszywy lub jego listy – czas pokaze czy pan Henryk porzuci błedna droge i zlikwiduje tego typu artykuły , – nam zostaje tylko sie modlic za niego

      , http://bible.4um.pl/viewtopic.php?f=6&t=69

      , na 2 stronie jest forumowy wpis pana Henryka a na jego stronie cały błedny artykuł : http://biblia.webd.pl/forum/viewtopic.php?t=6744&start=15

      , uwazaj na siebie , proponuje czytac jeszcze wiecej Biblii , im lepiej ja poznasz z pomoca PANA JEZUSA tym mneijsza szansa na pobładzenie lub zwiedzenie ,

  6. rad co to za filmy falszywych prorokow umieszczasz nam tutaj :) nigdzie w biblii nie jest napisane ze sluchacze falszywego proroka nie sa jego ofiarami tylko on jest sadem Bozym na nich. autor nie powiedział jak jeszcze mozna rozroznic falszywego proroka (moze dla wlasnego bezpieczenstwa :) ) PWT 18, 20-22

    ____

    Rad:

    Najwyrazniej masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

    Tym 2: 4

    Głoś Słowo, bądź w pogotowiu w każdy czas, dogodny czy niedogodny, karć, grom, napominaj z wszelką cierpliwością i pouczaniem. (3) Albowiem przyjdzie czas, że zdrowej nauki nie ścierpią, ale WEDŁUG SWOICH UPODOBAŃ NAZBIERAJĄ SOBIE NAUCZYCIELI, żądni tego, co ucho łechce, (4) i odwrócą ucho od prawdy, a zwrócą się ku baśniom

    Czy Bóg może ukarać ludzi, pozwalając by dali się zwieść kłamstwom? Może, tak zrobi w czasach ostatnich.

    2 Tes 2: 10-12

    i wśród wszelkich podstępnych oszustw wobec tych, którzy mają zginąć, ponieważ nie przyjęli miłości prawdy, która mogła ich zbawić. (11) I dlatego zsyła Bóg na nich ostry obłęd, tak iż wierzą kłamstwu, (12) aby zostali osądzeni wszyscy, którzy nie uwierzyli prawdzie, lecz znaleźli upodobanie w nieprawości.

    • właśnie WEDŁUG SWOICH UPODOBAŃ NAZBIERAJĄ SOBIE NAUCZYCIELI a nie odwrotnie.w tes 2: 10-12 pisze że BÓG zsyła na nich ostry obłęd a nie fałszywych proroków więc nie przekręcajcie tego co jest napisane w słowie BOŻYM bo przez to wychodzi że fałszywi prorocy pochodzą od BOGA po nitce do kłębka i wyjdzie że BÓG stworzył specjalnie szatana żeby nas dręczyć. pz

  7. koxx siódmy dzień to sobota, ponieważ taki jeden co za Boga się uważał papież Grzesiu XIII zmienił kalendarz i nazwali go gregoriańskim. Człowiek złamał pieczęć i zmienił czas, więc papież jako śmiertelnik złamał to co Bóg zabronił, „sunday” jako dzień słońca papiestwo ustawiło, poniedziałek to znów dzień księżyca „monday”.
    Pamiętajcie o sobocie, Żydzi ortodoksyjni czyli ci normalni wierzący, wiedzą o tym i w sobotę nie pracują, też wysługują się gojami którzy dla mamony będą harować w każdy dzień bez znaczenia na świętości. Szabat to nazwa z hebrajskiego, ale że kojarzy się z judaizmem to nie znaczy że nie dotyczy chrześcijan na całym świecie. Wychodzi na to że w niedzielę katolicy niby na pamiątkę zmartwychwstania oddają cześć do słońca, może jakiegoś pogańskiego, babilońskiego kultu słońca, albo demona baala, izydy lub inny kozioł człowiek demon „pan”.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Szabat
    Wszystko elegancko sobie opisali i jako jakiś tam wykładnik posłuży tylko w tym poniżej jest zmylający tekst. Wiki to własność raczej tych niewierzących i podrzucają głupotki typu od słówka do słówka i będzie głupia główka :)

    „Chrześcijaństwo

    Główny nurt chrześcijaństwa zmienił przykazanie, odrzucając sobotę jako dzień święty, a biblijne przykazanie wypełnia poprzez święcenie niedzieli (na pamiątkę zmartwychwstania)”
    I tu błąd czyli mina podłożona przez satanistów, gdyż to nie chrześcijaństwo a imperium rzymskie o nazwie katolicyzm sobie tak ustawiło. Więc jak siódmy dzień z soboty jako odpoczynku Boga można przerzucić na niedzielę gadając że to na pamiątkę zmartwychwstania? Ciężko to przetrawić. Spoko jak już tak uparli się to mogła by być ta sobota jako siódmy dzień i ta niedziela na pamiątkę. Niestety komuś zależało na złamaniu pieczęci Boga w postaci zmiany czasu, a przy okazji ludzie zapomną o tym że Bóg jest Stwórcą.

    Kochani to jest ważne aby chociaż w sobotę poświęcić trochę czasu i porozmawiać z Szefem, naprawdę Bóg lubi gdy opowiadamy z uśmiechem jak nam minął dzień, tydzień, co fajnego zobaczyliśmy i dziękujemy za to co dla nas stworzył. Wysłucha waszego płaczu, żalu, smutku, jest naszym przyjacielem, Ojcem którego nie widać ale na bank jest i słyszy. Nie trzeba padać na kolana lub krzyżem, nie trzeba też odstawiać mantry z różańcem, tylko trzeba być bardzo szczerym z Bogiem, gdyż nie da się oszukać i szybko to odbije się na naszym sumieniu. Oszukując Boga oszukujemy siebie i siebie samych. Bóg jest bardzo zazdrosny i nie lubi gdy zapatrujemy się na demony udające bogów w buddyzmach, hinduizmach i tym podobnych, dał nam tyle przykładów jak te demony odróżniać i jak się ich wystrzegać. Nie trzeba studiować teologii aby Kochać Boga, aby zrozumieć, gdyż religii której nie znamy nie jest dla nas tylko dla filozofów, nas interesuje Bóg i jego Syn Jezus.

    Ja nie patrzę na to że szabat obchodzą różne zbory, nie należę do żadnego z nich i nie chcę należeć, jestem wolnym i nie tęsknie do religii stworzonych przez ludzi uważających się za bogów. Chcę dobrego kontaktu i porozumienia z moim Ojcem z Niebios, aby mnie ostrzegał przed złem i był przy mnie w momentach słabości i nie odrzucił za jakieś przewinienie. Tylko tego chcę, nic więcej. Nie muszę szukać dogłębnej prawdy i dowodów o Bogu i nie wiem jak to robi Bóg :) ale nie raz mi podpowiadał jak mam postąpić i nie raz wystawiał na próby. Bóg chce dla nas jak najlepiej i poświęcił swego Syna bo tak pokochał ludzi, a ludzie niewierni nie chcą widzieć dobra tylko szukają zło.

  8. http://www.zbawienie.com/apostol-Pawel.htm

    Pan Kubik naprawdę przegiął oczerniając tak św Pawła stracił u mnie uznanie i szacunek.
    Co mu wogóle odwaliło z nudów chyba wypisuje takie herezje bo to podchodzi pod herezje.Przecież sam św Piotr wystawił dobrą opinię o św Pawle więc o co mu chodzi bo ja z tego artykułu nic nie rozumiem normalnie stek bzdur

    • ja od jakis 2 lat nie czytam jego strony bo jest tam masa błedów , mam nadzieje ze wszyscy którzy czytaja czy opieraja sie na stronie ZBAWIENIE,com opamietaja sie i wybiora droge SŁOWA BOŻEGO , atak na Pawła i Biblie to atak na PANA JEZUSA którybwybrał Pawłą , objawił mu ewangelie , prowadził go

      , pozostaje sie modlic aby pan Henryk sie nawrócił i zeby skasował te kłąmstwa o Pawle i zeby nie umieszczał nastepnych kłamstw o nim – napisałem mu meila , zobaczymy co odp[isze i czy w ogóle odpisze

      • No nareszcie ktos to zauwazyl. Bo myslalem ze jestem sam!

        Nie moglem zdzierzyc jego Herezji – chociazby o nie nawroceniu sie Izraela, czy zekomej wladzy Papieza nad NWO, podczas gdy papiez jest jedynie pionkiem.

    • Co za ironia, Aetykul o falszywych prorokach a ty mnie tu Boshoffa, ktory nadejscie sadu zapowiedzial na rok 2009 i 2010 i nic z tego nie wyszlo.

      ——————————

      2 list sw Piotra 3 15 – ” a cierpliwość Pana naszego uważajcie za zbawienną, jak to również umiłowany nasz brat Paweł według danej mu mądrości napisał do was, ”

      To nie czlowiek wybiera sie apostolem – decyzja jest Chrystusa. Poza tym tutaj o madrosci Pawla zaswiadcza NAJWIEKSZY Apostol – Piotr.

      A Pawel byl APOSTOLEM MISYJNYM nie zas jednym z 12.

  9. pan Henryk odpisał na forum – niczym sie nie pzrejał usmiecha sie i pisze ze bedzie kontynuował dalsze rewelacje na temat Pawła ……………..cytuje : „:mrgreen:

    Ataki idą na całego, a jeszcze niczego praktycznie nie napisałem!

    Podobnie, jak udowodniłem kwestię imienia Boga w dokładny i bogato umotywowany sposób, w podobny sposób ale znacznie obszerniej omówię podstawowe błędy doktrynalne Pawła.

    A jest tego mnóstwo! Wystarczy zacząć to uważniej przeglądać i porównywać z innymi częściami Biblii.

    Zwłaszcza, że nie każde zdanie w Biblii jest… Słowem Bożym.

    Jedynie Paweł tak pisze – co jest niezgodne z prawdą.

    Przykład.

    Żona Hioba powiedziała do niego: „Złorzecz Bogu i umrzyj!”

    Natchnienie Ducha Bożego? Nie sądzę. Tzw. przyjaciele Hioba – także wypowiadali Słowo Boże fałszywie oskarżając Hioba?

    Ale to tak na marginesie…

    C.D.N.

    :crazy:

    • „Podobnie, jak udowodniłem kwestię imienia Boga w dokładny i bogato umotywowany sposób, w podobny sposób ale znacznie obszerniej omówię podstawowe błędy doktrynalne Pawła.”

      no to po Pawle bedzie kolej na „doktrynalne błędy” samego Jezusa Chrystusa.
      Widzę, że coraz wiecej osób poddaje w watpliwość witrynę pana Kubika.

      • pan Henryk tak naprawde bardzo słabo zna Biblie , ale robi wrazenie na ludziach którzy dopiero co sie obudzili lub dopiero co zaczeli czytac Biblie (nie dziwie sie bo jakies 4 lata temu tez byłem pod wrazeniem tej strony ale z biegiem czasu i corac bardziej dogłebnym poznaniu Biblii , widziałem coraz wiecej błedów)

        , człowiek ten nie sprawdzajac słów juz oskarżył Pawła ze jakas czesc jego nauk wg Piotra był NIEZROZUMIAŁA ale sprawdzajac słowo w grece i innych przekłądach polskich i angielskich stwierdziłem ze NIEZROZUMIAŁE wystepuje tylko w przekładzie warszawskim równiez samo greckie słowo to : DUSNOETOS , strong 1425 i oznacza trudne do zrozumienia a nie niezrozumiały – to wyrazny bład tłumaczy bo róznica miedzy trudnym do zrozumienia a niezrozumiałym jest taka jak miedzy niebem a ziemia – i na takich rzeczach , wyrwanych z kontekstu wersetach i ogólnie słabej znajomosci Biblii ten człowiek podwaza JEZUSA CHRYSTUSA i jego apostołów , twierdzac ze on wie lepiej niz Paweł i ze Paweł głosi sprzeczne rzeczy – sam Piotr ostrzegł przed ludzmi ktorzy beda przekrecac słowa Pawła i ostzregł aby nie dac sie oszukac

        , nie beda omiawiał wszystkich absurdów jego rewelacji bo na forach zostalo to zrobione : http://biblia.webd.pl/forum/viewtopic.php?t=6744

        , pan Henryk dalej ciagnie swoje rewelacje , kto uwierzy takim kłamstwom ten 1000 krotnie bardziej uwierzy innym które beda o wiele potezneijsze i wspomagane fałszywymi cudami : „Powstaną bowiem fałszywi mesjasze i fałszywi prorocy i czynić będą wielkie znaki i cuda, aby, o ile można, zwieść i wybranych.” MATEUSZA 24:24

    • Ja tutah widzę klasyczną taktykę agenta dezinformacji infiltrującego instytucje Religijne. Stosowali ją m.i.n Cutting Edge Ministeries czy zamieszczony powyżej Jan Boshoff.

      Nazywam ją roboczo Czarną Zasłoną.

      Czarna zasłona to odcinanie białego wywiadu.

      Biały wywiad to czerpanie informacji z ogólnodostępnych źródeł. W wypadku chrześcijaństwa najlepszym źródłem o Bogu jest Biblia.

      A więc… udowadniają oni, że Biblia została zfałszowana. W wypadku Kubika najpierw oczerniono jej Autorytet sprawą z imieniem Bożym. Teraz atakuje się nowy testament, mimo, że Łukasz Pisze, że Paweł działał z Bożego natchnienia a Pitor piszee że dano mu mądrość, a więc jeśli Paweł to heretyk powyższa dwójka kłamie.

      Wtedy nikt nie przeczyta żadnego z listów…. I będzie można zalać ludzi takąmasą niebiblijnych doktryn jakie się tylko chce. Granicą jest jedynie wyobraźnia.

      Podobnie działało Cutting Edge, udowadniając że KAŻDA Angielskojęzyczna Biblia jest skażona przez masonerię więc nie można jej ufać. Aby to udowodnić zwrócili się do.. .Różokrzyżowca.

  10. Maranatha – Bracie mój! Nareszcie ktoś, kto myśli bardzo podobnie, jak ja.

    ZBAWIENIE.COM może okazać się wartościową witryną, ale tylko wtedy, jeśli ostrożnie podejdziemy do treści, jakie zamieszcza tam Pan Henryk. Od kilku dni nie mogę się przemóc, ale mam zamiar napisać do niego i przedstawić mu wszelakie błędne tezy, jakie przypisał Adwentystom Dnia Siódmego – jest tego dużo, ponadto… Pan Henryk stwierdził, iż SABAT jest świętem pogańskim i nie powinniśmy go zachowywać/święcić, co jest całkowicie sprzeczne ze Słowem Bożym i Bożym Prawem.

    Pozdrawiam.


    Wybaczcie, za wpis pod wpisem, ale dopiero teraz zauważyłem pytanie Rad’a:

    “Rad:

    To który jest “dobry”?”

    Dobry? Może to nie teleewangeliści, ale ich wykłady są publikowane i z pomocą telewizji – > chociażby Walter Veith i Jim Hohnberger. Nie dopatrzyłem się podejrzanych treści w ich słowach.

    ______

    Rad:

    Czosnek – Kubik miał rację stwierdzając że adwentyści to fałszywa doktryna. Prof. Veith ma wiele ciekawych wystąpień, ale propaguje też wiele fałszywych interpretacji biblijnych (zwłaszcza w temacie czasów końca). Suma sumarum więc – dla mnie jest łgarzem i jest fałszywy. Hohnberger? Który to? Mowa o nim?

    http://giovannihashimoto.com/blog/2011/517/jim-hohnberger-abruptly-admits-affair-and-resigns/

    Natomiast najnowszy wpis na zbawienie.com, niedorzeczny, pełen bzdur wpis, to już zupełnie inna sprawa. Nie moge uwierzyć że to wyszło od niego. Skompromituje nim całą swoją stronę i da pretekst, da oręż do ręki wszystkim „chrześcijanom”, niewolnikom swoich ziemskich kościołów, do zniszczenia całej jego wieloletniej pracy.

    • Jak zapewne wiesz, dawniej studiowalem Ninjutsu. Tam w tzw. 8 swiatyni nauczali dzialania wywiadu. Powiem co bym zrobil na miejscu polskich illuminati.

      To byla jedna z pierwszych stron o tej tematyce w polsce. Zamowic tymczasowa blokade, ktora byla by zaslona dymna.

      Kiedy ona zadziala, zaszantazowac kubika. Jak nie bedzie wspolpracowal to sprzatnac go i zastapic naszym sobowtorem.

      Zauwazcie ze to jest mozliwe, bo Kubik dostal niedawno porzadnego odkrecenia od tego co pierwotnie pisal.

      PS: Pisze z tableta.

      ______

      Rad:

      Miałem podobną pierwszą myśl Fujiwara.

    • sióstr i braci tu masz wiecej ;) , powiem tak : na siłe wymuszanie na kims ze ma przestzregac soboty czy innego dnia to jest sprzeczne z Ewangelia i z duchem nowego przymierza , jak pisałem wyzej w tym temacie panuje wolnosc – kto uwaza ze chce przestzregac tego dnia czy innego dla PANA JEZUSA to nie powinnismy go potepiac ale jesli ktos wszystkie dni traktuje jednakowo równiez nie powinnismy go potepiac.

      , natomiast z adwentyzmem i panem Veithem jest tak jak Radek napisał , ogólnie adwentyzm ma jakis % prawdy jak i inne organizacje i ruchy ale my albo idziemy za 100 % prawda – JEZUSEM CHRYSTUSEM i Jego Słowem albo słuchamy troche Jego i jednoczesnie spozywamy KWAS (błedne nauki) a wiesz pewnie ze nawet odrobina kwasu całe ciasto zakwasza , uwaaj an siebie i pamietaj ze prawdziwe nauki i proroctwa sa w Biblii i tylko PAN JEZUS moze tobie , mi czy innym je objawic

  11. „Czosnek – Kubik miał rację stwierdzając że adwentyści to fałszywa doktryna”

    Może miał, może nie… Nie należę do tego Kościoła (nie byłem nawet nigdy na nabożeństwie), ale od około roku interesuje się nim, badam i na podstawie wiedzy, jaką zdobyłem stwierdzam, że wiele zarzutów Pana Henryka, wobec tego Kościoła jest całkowicie bezpodstawnych, a czy jest on Kościołem podejrzanym, złym, opiewającym w fałszywą doktrynę – nie powiem, bo nie jestem pewien, może tak być.

    „Prof. Veith ma wiele ciekawych wystąpień, ale propaguje też wiele fałszywych interpretacji biblijnych (zwłaszcza w temacie czasów końca). Suma sumarum więc – dla mnie jest łgarzem i jest fałszywy.”

    Oceniałem go głównie poprzez wykłady o żywieniu, przyznam, że tych dotyczących „Czasów końca” nie oglądałem – a to dziwne, bo bardzo interesuje mnie ten temat.

    „Hohnberger? Który to? Mowa o nim?

    http://giovannihashimoto.com/blog/2011/517/jim-hohnberger-abruptly-admits-affair-and-resigns/

    Całkiem możliwe, że to jego list – w końcu jest wzmianka o adwentystach i jego imię i nazwisko… Cóż… Wykłady Hohnbergera są bardzo budujące, mówi on o Bogu w sposób naprawdę… Wspaniały, piękny, na mnie wpływało to bardzo pozytywnie, podobnie z jego książką „Ucieczka do Boga”, przyznam, że słyszałem już o „jakiś jego wybrykach” – nie brałem ich za zgodne z prawdą, ale zdradzanie żony… Dziwne, przecież tak interesowałem się jego działalnością… Człowiek, który twierdzi, że ma bardzo bliski kontakt z Bogiem, że Bóg pomaga mu często zwracając się do niego, twierdzący, że Bóg rozkazał mu napisanie książki był skory do czegoś takiego? Haniebne.

    Najwyraźniej patrzyłem, ale nie widziałem… Jest to mój błąd.

    _____

    Rad:

    Rozumiem to Czosnek. Przyznam Ci się też że nie uważam Washera za nieomylnego, ale niektóre jego wystąpienia bardzo do mnie przemawiają (jak to powyżej). Czy jest ktoś nieomylny?

  12. „Człowiek, który twierdzi, że ma bardzo bliski kontakt z Bogiem, że Bóg pomaga mu często zwracając się do niego, twierdzący, że Bóg rozkazał mu napisanie książki”

    no i masz swoją odpowiedź Czosnek. Tylko jeden bóg używa takich „chwytów” . I nie jest nim Stwórca.

  13. To co napisał Henryk to jakieś jaja albo celowe mącenie.
    Od tej strony zaczęło się moje nawrócenie i…
    Nie mogę w to uwierzyć!
    Opluł Pawła i jego misję, a nie jemu osądzać co komu i kto komu w sprawie ewangelii, bo Jezus będzie to osądzał.
    A najprostsza zasada to samodzielne czytanie Biblii i czuć sumieniem co jest dobre, a co złe.
    Trzeba oddzielić ziarna od plew i jakie domysły są napisane powyżej to i ja tak podobnie myślę, że albo go zaj…ebali albo zastraszyli albo się zaprzedał…ale zwróccie uwagę, że taka masa prawdy na tej stronie nie przeszkadzała masonuchom i on ma oficjalnie strony,kanal na YT i bloga.
    Tak na nich ciśnie i oni nic mu nie robią(albo właśnie zrobili)?
    To bardzo dziwne jest.

    • dlaczego pisze takie absurdy nie wiemy , nie wiemy czy robi to swiadomie czy nieswiadomie (jeskli swiadomie to tez nie znamy przeczyn ) , bezspornym faktem jest ze jest to straszna herezja pzred która powinnismy ostrzegac szczególnie tych braci i siostry które nie znaja jeszcze dobrze Biblii.Moim zdaniem jak pisałem teoria NWO to celowe oswiecanie ludzi połprawda aby podburzyc ich ale tak zeby tego nie zauwazyli ze to co sie dzieje i bedzie dziac to kontrolowana rewolucja – tylko zapisani w ksiedzy zycia rozpoznaja te i inensztuczki i odrzuca tego za którym cała ziemia pojdzie w podziwie , przeczytaj moze po tym nie bedzie ci sie wydawało dziwne : http://biblia.webd.pl/forum/viewtopic.php?t=6754

      • Ludzie, litości, to ja jestem taką biedną Waszą siostrzyczką co od niedawna czyta Biblię i zbawienie.com, dopiero co oszukali mnie róźokrzyżowcy i teozofowie, a teraz jeszcze too :( Tam też były półprawdy.

        ____

        Rad:

        Zbawienie.com to dobra strona, nie straciłaś więc czasu. Problem leży w tym ostatnim, niedorzecznym artykule. Te „argumenty” przeciwko Pawłowi można zbić bardzo łatwo.

        • Oszukali ciebei tak samo jak Mnie oszukało Ninjutsu. Dezinformatorzy są wszędzie i nic na to nie poradzimy. Przynajmniej nad nami jest ktoś kto zrobi z nimi porządek. A teraz zobaczcie, że Tezy które kubik głosił dawniej zaczynają przeczyć temu co pisze on teraz.

          • zobaczymy czy pan Henryk skazuje ze swoich artykułów wszystkie wersety Pawła – pierwszy lepszy na który wszedłem przed chwila czy dowody zmartwychwstania pan Henryk cytuje Pawła ;) , nastepny JEDYNADROGA cytuje Pawłą ;) , NOWE PRZYMIERZE cytuje Pawła ;) , EWANGELIA DOBRA NOWINA pan Henryk cytuje Pawła , JAK DOSTAPIC ZBAWIENIA – cytuje Pawła ;) , CO TO JEST ZBAWIENIE – pan Henryk cytuje Pawła ;) , BAŁWOCHWALSTWO – DLACZEGO UNIKAC – cytuje Pawła ;) , DOKAD POJDE PANIE – pan Henryk cytuje Pawła ;) ,

            , jesli pan Henryk powaznie traktuje to co pisze to musi usunac wszystkie wersety cytowane z listów Pawła – duzo pracy przed nim – nie pregladałem innych działów ale zapewni i tam ogrom cytatów Pawła ;) ,

            , kt kopie doły ten sam w nie wpada ;) – „Kto kopie dół, wpada weń, a kamień wraca na tego, kto go toczy ” KSIĘGA PRZYSŁÓW SALOMONA 26:27

        • Nie aż tak dobra. Od dawna widziałem jej błędy – interpretacja apokalipsy, nie nawrócenie się Żydów ( Polceam księga Zachariasza roździały 12 do 14 ), nakaz bierności ( nie mówię to o konieczności wszczęscia zbrojnej rewolucji – sam zdaję sobie sprawę że z militarnego punktu widzenia nie mamy szans walcząc śrutem przeciwko Vimaanom ) czy całą masę herezji wyniesionych z Jehowizmu. Błędy widziałem już w listopadzie 2011 i cieszy mnie że więcej braci zaczyna je widzieć!

        • Gosia wiem PIsałas że zaczełas czytac biblie Stary testament,to świetnie ale wydaje mi sie że powinnas zaczac od nowego testamentu-to nasze przymierze(stary mozesz zostawic na podwieczorek:),tam w przypowiesciach i naukach jest wszystko prosto opisane i z pomocą Ducha Bedziesz w stanie sama zrozumiec bez innych interpretatorów Słowa Naszego Pana Jezusa i wdrazac je w swoje zycie,tak jak to seler ładnie gdzies ujął my nowonarodzeni chrzescjanie mamy duzo do nadrobienia,Henryk powinien umiec przyznac sie do błedu i po sprawie,

  14. widze ze niezła burza sie ropętała przez p Kubika.,ja to widze tak,Henryk chyba zabrnął za daleko,byc może zabardzo uwierzyl w siebie,że moze dawac nauki i naprawiac „własnorecznie” tresc bibli,co poniekąd tez jest i naszą winą,większosc ludków na blogu Rada równiez ,jesli tylko ktos jest świerzakiem w „prawdziwym” chrzescijanstwie i zada jakies pytanie to momentalnie jest odsyłany na zbawienie .com,jest tam naprawde dużo dobrych rzeczy,,ale sa to tylko interpretacje p.Kubika,z którymi mozna sie zapoznac ale niekoniecznie trzeba sie ze wszystkim zgadzac i wierzyc slepo we wszystko co tam sie znajduje.Henryk nie jest prorokiem.apostołem(oni tez popełniali błedy) tylko zwykłym chrzescijaninem który ma prawo sie mylic,tak jak my jako chrzescijanie mamy prawo mu to wytknąc,tak jak Rad napisał nie ma ludzi nieomylnych,więc bracie Henryku przyznaj sie do błedu,bo Paweł to człowiek wysłany do pogan czyli do nas przez Pana Jezusa więc daj pan pokój.

  15. Ciekawa rzecz tu jest pokazana. Otoż to liczba imion Hebrajskich posiadająca JAH ( IA, JA). Czyżby fałszerstwo było aż taki wielkie?

    Abdiasz (עֹבַדְיָה)
    Abija (אֲבִיָּם), Abiasz
    Acaliasz
    Achaz
    Achazjasz
    Achiasz
    Achzaj
    Adajasz
    Adoniasz (אֲדֹנִיָּה)
    Aggeusz (חַגַּי)
    Amariasz
    Amazjasz
    Ananiasz
    Asajasz
    Atajasz
    Azaniasz
    Azariasz
    Azazjasz
    Baasejasz
    Bakbukiasz
    Barachiasz
    Bealiasz
    Bedejasz
    Benajasz
    Berajasz, Berechiasz
    Besodejasz
    Chakaliasz
    Charchajasz
    Chasadiasz
    Chaszabiasz
    Chaszebnejasz
    Chazajasz
    Chilkiasz
    Chuszaj
    Delajasz
    Eliasz (אֵלִיָּה)
    Gedaliasz
    Gemariasz
    Hiskiasz, Ezechiasz
    Hoszajasz
    Izajasz (יְשַׁעְיָה)
    Jaazaniasz
    Jaazjasz
    Jachzejasz
    Jadon
    Jahdaj
    Jeberiechias
    Jechdejasz
    Jechiasz
    Jechizkiasz
    Jecholia
    Jedajasz
    Jedidiasz
    Jehoachaz (יְהוֹאָחָז), Joachaz (יוֹאָחָז)
    Jehoadda
    Jehoaddin
    Joasz (יוֹאָש), Jehoasz (יְהוֹאָש)
    Jocadak (יוֹצָדָק), Jehocadak (יְהוֹצָדָק), Jehoadda (יְהוֹעַדָּה)
    Jochanan (יוֹחָנָן), Jehochanan (יְהוֹחָנָן)
    Jojada (יוֹיָדָע), Jehojada (יְהוֹיָדָע)
    Jojakim (יוֹיָקִים), Jehojakim (יְהוֹיָקִים), Jakim
    Jojakin (יוֹיָכִין), Jehojachin (יְהוֹיָכִין), Jachin
    Jojarib (יוֹיָרִיב), Jehojarib (יְהוֹיָרִיב)
    Jonadab (יוֹנָדָב), Jehonadab (יְהוֹנָדָב)
    Jonatan (יוֹנָתָן), Jehonatan (יְהוֹנָתָן)
    Joram (יוֹרָם), Jehoram (יְהוֹרָם)
    Jehozabad (יְהוֹזָבָד), Jozabad (יוֹזָבָד)
    Jehoszafat (יְהוֹשָפָט), Joszafat (יוֹשָפָט)
    Joszeba (יוֹזָבָד), Jehoszeba (יְהוֹזָבָד)
    Jeszua, Jehoszua, Jezus
    Jehu
    Jechuchal
    Jekamiasz
    Jeremiasz
    Jeriasz, Jirijasz
    Jeszajasz (יִרְמְיָה)
    Jeszbab
    Jezaniasz
    Jabchar, Jibchar
    Jibnejasz, Jibnijasz
    Jidejasz
    Jigdaliasz
    Jismachiasz
    Jiszi
    Jiszmajasz
    Jiszmeraj
    Jiszsziasz, Jiszszijasz
    Jizrachiasz
    Jizzjasz
    Joab
    Joach
    Joachim
    Jochanan
    Joanna
    Jocha
    Jochebed
    Joed
    Joel
    Joela
    Joezer
    Jogli
    Jokim
    Josifiasz
    Joszawiasz
    Joszibiasz
    Jotam
    Jozachar
    Jozes
    Jozjasz
    Józef
    Juchal
    Kelejasz
    Keneniasz
    Maadiasz
    Maasejasz, Maazjasz
    Mechsejasz
    Mlkijasz
    Mattaniasz, Melatiasz
    Mattat
    Mattatiasz
    Mattenaj
    Mattitiasz
    Meszelemiasz
    Michajasz
    Miknejasz
    Moadiasz
    Neariasz
    Nehemiasz (נְחֶמְיָה)
    Neriasz
    Netaniasz
    Noadiasz
    Ozeasz
    Pedajasz
    Pekachiasz
    Pelajasz, Pelaliasz
    Pelatiasz
    Petachiasz
    Piltaj
    Raamiasz, Ramiasz
    Reajasz
    Rechabiasz
    Reelajasz
    Refajasz
    Remaliasz
    Sachiasz
    Sedecjasz
    Semachiasz
    Sofoniasz
    Szafat
    Szebaniasz
    Szechaniasz
    Szechariasz
    Szfatiasz
    Szelemiasz
    Szemajasz
    Szemariasz
    Szerebiasz
    Szimej
    Szymea
    Tebaliasz
    Tobiasz, Tobijasz
    Uriasz, Urijasz
    Uzzjasz
    Zabbaj
    Zachariasz
    Zakkaj
    Zebadiasz
    Zerachiasz

    • oczywiscie z tak swietna znajomoscia Biblii jak to pan Henryk sie reklamuje zapomniał przypadkiem umiescic fragmentów w których Paweł obala mit „taniej łaski” jakoby nie trzeba było przestrzegac przykazan – dziwnym trafem ;) nawet wielokrotnie wspomina o tym ze ci ktorzy swiadomie grzesza , beda grzeszyc i nie odwróca sie z błednej drogi nie beda zbawieni – pozostałe rzeczy z 2 czesci rewelacji to kpina zbudowana tak jak pierwsza na wyrwanych z kontekstu fragmentach i błednym ich zrozumieniu oraz na pogardzeniu ogromem fragmnetów w których nawołuje Paweł do uswiecenia – zreszta kto zna Biblie ten wie czego naucza Paweł – kwestia przestrzegania przykazan PANA JEZUSA i uswiecenia sie jest jawnie przez Pawła głoszona ale głosi ja tak jak inni z kontekscie łąski , nowego narodzenia i nowego przymierza – widac pan Henryk tego nie rozumie i nie chce zrozumiec co jest najgorsze : http://bible.4um.pl/viewtopic.php?f=6&t=69&start=25

      • A do tego jeszcze zauważyłem świecąca latarnie na jego stronie. Może to już podchodzi pod paranoje, ale chyba bez powodu tego nie wstawiał.

        • Osobiście nie przesadzałbym z doszukiwaniem się tak nagle teraz każdego możliwego symbolu (oczywiście nie neguje bycia czujnym) bo wyszedł artykuł z którym się nie zgadzamy, nadal jak napisał Rad jest tam trochę dobrego materiału.

          Jak wiadomo Latarnia symbolizuje bezpieczna przystań jej światło pomagało odnaleźć się marynarzom wiec jest to prosta symboliczna sugestia autora :)


  16. To są ewidentne herezje, które głosi na swojej witrynie proste moje przemyślenie:
    Jeżeli zakon jest żydowski, to przestrzegając go staniemt się żydami.
    A stąd tylko krok do talmudu i SYJONIZMU!!!
    Może P. Kubik został zapalonym zwodzicielem i syjonistą?
    Może sięgnął po pomoc parchów z izraela?
    Tego nie wiem, ale słynny werset”Po owocach ich poznacie” jest naprawde strzałem w dziesiątke w strone Thewordwatchera.
    Temu panu już dziękuje i choć tak jak wspomniał Rad, że jest tam nadal kopalnia wiedzy to do nowych artykułów będe podchodził z rezerwą.
    Być może uległ zbytniej fascynacji swoją znajomością Biblii?

    _____

    Rad:

    Preczu, bez wyzywania.

    Co do reszty – masz rację.

Możliwość komentowania jest wyłączona.