„Czy Jezus był grzecznym chłopcem?”

 

Witam Panie radtrap, pan często zamieszcza ‚życiowe posty’…  Wysyłam link do bardzo ciekawego kazania(mimo że to ksiądz), z dużym poczuciem humoru … – Mateusz

 

część 1/6

 

4 comments on “„Czy Jezus był grzecznym chłopcem?”

  1. mLn

    I co? ten afisz skreśla człowieka i wszystko co mówi??

    Phi…, ten gość może nie znać prawdy o tym logo i o jego religii – a może być bardziej owocny niż ty czy ja którzy ‚prawdę’ znamy.

    Sługa co nie znał woli jego Pana a uczynił coś godnego kary otrzyma małą chłostę.

    Ale sługa który znał wolę Pana a jajco uczynił otrzyma wpi… że popamięta.

    To jest chyba problem, że wielu co prawdy nie znają – działają, a ci co znają – siedzą i wzdychają.

    I hej, to co mówię może się odnosić także do mnie.

  2. Po raz pierwszy spotkałam się z nazwiskiem Pawlukiewicz w podkaście na tej stronie http://www.odwyk.com/?p=episode&e=1474 Myślę, że z jego kazań w sumie nic nie wynika, tyle tylko że ludzie się pośmieją, bo ksiądz zabawnie mówi. Bardziej przemawiają do mnie kazania np. Mirosława Kulca. Np. to http://www.odwyk.com/?p=episode&e=1345
    W pierwszym filmiku ks Pawlukiewicz mówi np o tym, że to Bóg stworzył choroby, śmierć, tsunami itd. i że powiedział, że to było dobre.Biblia mówi, że Bóg stworzył raj dla ludzi bez śmierci, chorób i niebezpieczeństw i to było dobre. Natomiast z powodu nieposłuszeństwa Bogu pierwsi ludzie ściągnęli na ziemię przekleństwo, czyli choroby, śmierć itd. I Bóg wcale wtedy nie powiedział, że to było dobre. Ksiądz nie zna Biblii, czy co?
    Dwa odcinki wysłuchałam i już mi się nie chce więcej, bo bzdur naucza.

  3. Słyszałem od katolickich znajomych, że ten cały Pawlukiewicz w „przystępny”, jak to określają, sposób, porusza kwestie seksualności „chrześcijanina”.

Możliwość komentowania jest wyłączona.