hand-crop

Czym grozi sojusz Rotschildów z Rockefellerami?

 

Źródło: Zmiany na Ziemi

Słynne dynastie finansowe uzgodniły połączenie niektórych ze swoich aktywów poinformował Financial Times. Inicjatorami sensacyjnego połączenia byli patriarchowie obu rodów, David Rockefeller, który w czerwcu skończy 97 lat oraz 76 letni lord Jacob Rothschild. Tajne negocjacje trwały ponoć od dwóch lat.

Dla wielu fuzja była zaskoczeniem. Do tej pory sądzono, że klany te raczej ze sobą rywalizują niż współpracują. Taka koncentracja kapitału następująca w niepewnych czasach może dawać do myślenia, bo sugeruje, że zagrożenia dla rynków kapitałowych mogą być naprawdę poważne.

Joint Venture, jakie zawarto będzie realizowane w ramach firmy RIT Capital Partners, której szefem i częściowym właścicielem jest lord Rothschild. Rockefeller Financial Services obejmie 37 procent akcji w przedsięwzięciu.

Razem będą dysponowali aktywami przewyższającymi 37 miliardów dolarów. Są już plany zwiększenia inwestycji poprzez przejęcia kolejnych firm z branży. Nestor rodu Rockefellerów przy okazji transakcji powiedział, że zna lorda Rotshilda od pięciu dekad a powiązania między oboma rodzinami były zawsze silne.

Potęga rodu Rothschildów opiera się o dochody, jakie rodzina żydowskich bankierów pochodząca z Niemiec uzyskała na skupowaniu obligacji państw w osiemnastym i dziewiętnastym stuleciu a Rockefellerowie zarobili większość fortuny dzięki firmie przetwórstwa olejowego Standard Oil, założonej pod koniec dziewiętnastego wieku, która praktycznie zmonopolizowała rynek przetwórstwa ropy naftowej w USA.

Oba rody są często bohaterami rozmaitych teorii spiskowych. Rothschildowie są uważani za powiązanych z tajnymi stowarzyszeniami jak Zakon Iluminatów. Niektórzy uważają, że oba rody sprawują realną władzę nad finansowym światem co przekłada się na możliwość wpływania na politykę w skali lokalnej i globalnej. Gdy uzmysłowimy sobie, że Rothschildowie praktycznie sfinansowali kampanię Wielkie Brytanii przeciwko Napoleonowi to spiskowość niektórych współczesnych teorii na temat obu rodów można poddawać w wątpliwość.

15 comments on “Czym grozi sojusz Rotschildów z Rockefellerami?

  1. Witam wszystkich! Jakiś czas temu czytałem, tylko nie pamiętam gdzie:(, że Całe to Standart Oil zostało założone za pieniądze Rotszyldów. Widocznie nadszedł czas, gdzie kamuflaż przestaje być potrzebny. Mnie ta sytuacja cieszy, jak wszystko pójdzie tak jak sobie zaplanowali, to czeka nas co najwyżej kilkanaście bardzo ciężkich lat. Zaś potem, nadejdzie wybawienie dla wszystkich, Ludzie zwiedzeni odejdą w nie pamięć ( co mimo wszystko też jest wybawieniem dla nich), z kolie Ci, którzy zwieść się nie dali, dostaną zasłużoną nagrodę. Nie wiem , w której grupie się znajdę, ale ogromnie się cieszę na koniec tego całego kurestwa!

  2. Spróbujcie sobie wyobrazić moment, w którym każdy z wyżej wymienionych staje przed świętym Bogiem.

    – Ta myśl koi nieco emocje, które wywołują we mnie oba nazwiska. Niestety nie potrafię być jak Szczepan i zawołać w duchu „przebacz im”. Zbyt wiele zbrodni, zbyt wiele cynizmu, bezmiar winy…

    • A co jeśli Bóg kocha wszystkich tak samo, w swym miłosierdziu. Tylko my ludzie nie umiemy spojrzeć na to wszystko oczami Boga i sądzimy według naszego myślenia. Czy winą Wilka przed Bogiem jest to że zabija, a jaki ma wybór? Dla Wilka zabijanie jest koniecznością, tak został urządzony ten świat. Nikogo tu nie bronię, bo każdy dźwiga brzemię swych uczynków. Trudno nie być nimi, ale też nie chciałbym być na ich miejscu. My nie mamy wyboru, oni też więc nie nikt tu nikomu nie jest katem, to ten świat jest pułapką z której próbujemy się wydostać. Fortuna nikomu nie pomogła uniknąć przeznaczenia, zatem jej wartość jest umowna, jeśli nie zerowa.

      • Rostszyldowie jednak NIE MUSZA zabijac by zyc. A to jest mala roznica.

        Bog ich zniszczy – te rody to najprawdopodobniej istoty zwane przez Icka , , Reptilianami ” – potomstwo Szatana.

  3. Andrzej Raczkiewicz: porównujesz wilka do człowieka?? to bardzo ciekawa teoria hmmm wilk w jego naturalnym środowisku zabija nie dla zabijania lecz jego egzystencji!! człowiek ma wybór!! dostał od Boga wolna wole!! albo prawo albo lewo , zło albo dobro !! można ci zabrać wszystko za życia! ale nikt nigdy nie zabierze ci wyboru między dobrem a złem!! ty sam o tym zadecydujesz!!

    • Ja nie porównuję, dla mnie wilk to człowiek, a człowiek to wilk. Wilk zabija bo nie ma wyboru, my jako ludzie też. Chyba że ty Ryba umiesz przeżyć żywiąc się piachem więc nie zabijasz, bo piach jest martwy, pewnie rośliny też są martwe według ciebie. Ryba, wszystko żyje uczestnicząc w odwiecznym dramacie życia, jakim jest walka o przetrwanie. Możesz sobie to tłumaczyć jakimiś ideami itp, ale skutek jest taki że zaślepiasz się tym, by nie widzieć tego dramatu, tego rozmiaru cierpienia. Posądzasz Boga o pomyłkę, że dając człowiekowi wolny wybór, nie przewidział jaką stworzył bestię – człowieka, a skutkiem czego człowiek miałby się stać źródłem zła? Może tylko sądzisz według tego co wiesz, albo co Ci się wydaje. Ja jestem zdania że Bóg zrobił to celowo i wiedział co robi. Bo wszystko co stworzył jest w jego mocy i władzy, jeśli uważasz inaczej to jesteś gorszy od wilka, bo będąc bestią uważasz się z za coś lepszego od wilka.

    • Andrzeju Ra., – i co w związku z tym martwym Piachem ? –
      a może Prochem ? – czym do tej pory się odżywiasz, aby zachować Ciałko ?
      Tak sobie myślę,
      że następnym Razem… to Ty stworzysz Żywe istoty i zapewnisz im Pokarm,
      i żeby nic się nie zmarnowało i żeby było długo, dłużej i jak najdłużej… Martwe.
      Stwórca [ten poprzedni] na pewno się zarumieni. Ze wstydu.
      Dasz Ra-dę ! – pokaż Bogu na co Cię stać, …same oskarżenia To za mało ;-))
      I jeszcze gwoli ścisłości…
      Piach nie jest Martwy – tam występuje tyle życia, że sobie nawet nie wyobrażasz…

      1 Koryntian 15:47 [najlepiej przeczytać całą]
      (BW) Pierwszy człowiek jest z prochu ziemi, ziemski; drugi człowiek jest z nieba.
      (BT) Pierwszy człowiek z ziemi – ziemski, drugi Człowiek – z nieba.
      (BG) Pierwszy człowiek z ziemi ziemski; wtóry człowiek sam Pan z nieba.

      Jest jeszcze Pokarm dla Duszy, nie tylko dla Ciałka – ale to już jest dla Ludzi,
      nie dla bestii, jakimi ponoć jesteśmy wg ciebie… a że – w myśl powiedzenia – „nie
      rzuca się psom [wilkom] na pożarcie tego, co święte” – to i ja nie rzucę tobie…
      Wychodzi na to, że jest już Po Dyskusji między nami.

      p.s. – pozwoliłem sobie odpowiedzieć przed Rybą, bo „ta bestia” z pewnością
      nie ma teraz czasu na dyskusje, albowiem „szuka, kogo by tu pożreć”. Czyli jest
      zajęty… ale może jeszcze odpowie ;-)

  4. Czekałem na twoją odp. Andrzejku a że nie siedzę przy kompie 24h więc mogłem się lekko spóźnić, selerku dziękuje żeś mnie troche zastąpił ;)A więc drogi Andrzejku mylisz pojęcia i krecisz strasznie! czytaj ze zrozumieniem a zapewne nie będzie problemu, piszesz”Czy winą Wilka przed Bogiem jest to że zabija, a jaki ma wybór? ” ano rekin żeby żyć musi zjadać inne rybki(jestem nie jadalny;)lew na pustyni musi zjadać również żeby żyć!! to jego naturalne zachowanie!!!tak zdobywają pokarm!! nie mogą jak człowiek wejść do sklepu mięsnego i kupić 10 kg schabu!!co to wogóle za porównanie??!! a ty dalej w swoim drugim poście ”Ja nie porównuję, dla mnie wilk to człowiek, a człowiek to wilk. Wilk zabija bo nie ma wyboru, my jako ludzie też” Własnie ja ci cały czas pisze ze mylisz się!!Mamy WYBÓR!!! bo o tym cały czas piszesz!!sami wybieramy swoją drogę albo zło albo dobro! żywię sie piachem??!! tu mnie złamałeś ! do czego to wogóle się odnosi?!panowie Rotschildowie z Rockefellerami pragną władać światem!!oni już dawno wybrali swoją złą ścieżke!! zabawijają sie w Boga i za to zostaną ukarani! nie porównuj ich do wilków bo wilk zabija żeby przeżyć oni zabiją dla WŁADZY !!”Ja jestem zdania że Bóg zrobił to celowo i wiedział co robi. Bo wszystko co stworzył jest w jego mocy i władzy, jeśli uważasz inaczej to jesteś gorszy od wilka, bo będąc bestią uważasz się z za coś lepszego od wilka.” czytając ten ostani fragment zastanawiam się czy ty masz równo pod sufitem??!!

  5. Dyskusje z osobami których przejawem procesów myślowych jest przytaczanie cytatów na potwierdzenie swoich przekonań, są trudne.

    Uwaga do selera, nikogo nie oskarżałem tylko snułem przypuszczenia co do wniosków płynących z wypowiedzi ryby. Nie dowodziłem że piach jest martwy,ale wręcz przeciwnie, dodałem że wszystko żyje i w konsekwencji nie można uciec od zabijania bo przecież trzeba zaspokoić głód, ale tego już seler nie doczytał, za to sypną szczodrze cytatami.

    Uwaga do ryby, sądzisz że może mieć władzę nad tym światem ktoś poza Bogiem, chyba że jest coś o czym możesz być przekonany i to może dawać Ci pewność co do tego by osądzać innych. Ci cali panowie Rotschildowie z Rockefellerami też żyją przekonani że Boga lub nie ma, lub wiedzą o jego miłosierdziu więc czują się bezkarni, ty też sprawiasz takie wrażenie bo sądzisz ich tak bez cienia wątpliwości. Według mnie przywilej osądzania należy się Bogu, ale pewnie w swym miłosierdziu nikogo nie osądzi i nie ukarze. Bóg jednak zostawił miecz sprawiedliwości w tym świecie. Nie osądzajcie byście nie byli sądzeni, nie krzywdźcie byście nie byli krzywdzeni. Tak ryba tu mamy wybór naszego losu, ale pewnie jak mogę mieć rację, jakim prawem?

  6. Andrzejek: ”Ja nie porównuję, dla mnie wilk to człowiek, a człowiek to wilk. Wilk zabija bo nie ma wyboru, my jako ludzie też.” odp: ryba ” wilk w jego naturalnym środowisku zabija nie dla zabijania lecz jego egzystencji!! ryba: człowiek ma wybór między dobrem a złem tak trudno to zrozumieć??!! dalej Andrzejek pisze :” Chyba że ty Ryba umiesz przeżyć żywiąc się piachem więc nie zabijasz, bo piach jest martwy,” na to pytanie sam sobie zaprzeczyłeś:Andrzejek ”Nie dowodziłem że piach jest martwy,ale wręcz przeciwnie, dodałem że wszystko żyje i w konsekwencji nie można uciec od zabijania bo przecież trzeba zaspokoić głód, ale tego już seler nie doczytał, za to sypną szczodrze cytatami.” ryba: Ty za to sypnąłeś niezłym farmazonem! dowodzisz sam że polemika z tobą nie ma najmniejszego sensu! Ty lepiej wiesz co ja myślę(Andrzejek pisze; Możesz sobie to tłumaczyć jakimiś ideami itp, ale skutek jest taki że zaślepiasz się tym, by nie widzieć tego dramatu, tego rozmiaru cierpienia.)”!!ryba: nie czytasz ze zrozumieniem , zarzucasz innym osąd a sam sądzisz!!nie tylko jestem gorszy dla ciebie od wilka ale jestem samą bestią!! Bóg jest miłosierny oczywiście lecz wydaje mi się ze dla dobrych ludzi!!chyba nie uważasz że będzie przymykał oko na tych co czynią zło i krzywdę innemu człowiekowi tu na świecie?!!myslisz że czeka ich nagroda za te ich złe uczynki?!!w jakim ty świecie żyjesz że nie odróżniasz dobra od zła?!Rockefeller i Rothschild wielbią ale nie Boga tylko szatana i uwierz mi nie tylko ja mam takie zdanie!!Andrzejek :”Ci cali panowie Rotschildowie z Rockefellerami też żyją przekonani że Boga lub nie ma, lub wiedzą o jego miłosierdziu więc czują się bezkarni, ty też sprawiasz takie wrażenie bo sądzisz ich tak bez cienia wątpliwości.”- ryba: jakim ty jesteś chrześcijaninem jak ty nie miłujesz drugiego człowieka a pomawiasz i obrażasz go?!!!!!możesz mnie nazywać bestią i czym jeszcze chcesz to tylko świadczy o twoim poziomie umysłowym jednak przekraczasz granicę uważając że ja posądzam Boga o pomyłkę cytuje: dając człowiekowi wolny wybór, nie przewidział jaką stworzył bestię – człowieka, a skutkiem czego człowiek miałby się stać źródłem zła?”ryba: Gdzie ja tak napisałem że tak to zrozumiałeś ??!!!Powtarzam to ostatni raz Bóg dał nam wolny WYBÓR i to jest PIĘKNE!! sami wybieramy drogę a na końcu wszyscy będziemy osądzeni za swoje uczynki!!!nie wiem jak mam to jaśniej napisać!! głupi przykład!! jaki to byłby sens jakbym przystawił ci do głowy pistolet i zapytał cie lakonicznie ; bedziesz mnie miłował? bo jak nie to…. nacisnę spust?!! jaki masz wybór?!!taka miłość w strachu nie była by prawdziwa czyż nie?!!!!!miłość do Boga ma być czysta i wolna bez przymusu tylko taka jest PRAWDZIWA!!!!Andrzejku nie baw się ze mną w te swoje chore gierki za stary jestem na te numery , ”ale pewnie jak mogę mieć rację, jakim prawem?” odpowiem z pewnego filmu: Odwiecznym prawem natury…. eh

    _____

    Rad:

    Dobra panowie, ja bym na tym zakończył.

  7. Mam nadzieję że Rad udzieli mi jeszcze głosu w mowie końcowej, za co z góry dziękuję.
    Ryba w ostatnią wypowiedzią wzbudziłeś moje szczere uznanie, tym dogłębnym studium mojej wypowiedzi, jak też stosunkiem jaki do mnie przyjąłeś, nawet to zdrobnienie mojego imienia sprawiło wrażenie na szczerego. Na swoje usprawiedliwienie mam że to co pisałem pod Twoim adresem to były tylko przypuszczenia, z naciskiem na słowo „jeśli”. Mój „atak” miał na celu tylko poglądy, przekonania, nie miałem podstaw Cię oskarżać, osądzać bo Cię nie znałem jakim jesteś człowiekiem, ale ten nasz nazwałbym sparing dał mi Cię poznać z dobrej strony. Jeśli poczułeś się moim wypowiedziami dotknięty to teraz Cię za to PRZEPRASZAM, jeśli to wystarczy? Wychodzę z założenia że pewność jaką masz co do swoich przekonań czerpiesz z czegoś więcej niż tylko ich logiki, ale pewnie są to rzeczy których nie można nikomu łopatą do łba nałożyć, i pewnie trzeba przejść przez piekło suchą stopą by zdobyć taką wiarę w swoje przekonania. Nie wykluczone że poróżniły nas i stały się przyczyną sporu mylnie rozumiane słowa, to zdarza się między ludźmi i to bardzo często. Ta wypowiedź też tyczy się Selera, bo z nim też toczyłem spory, ale ten sam mi przyświecał cel. Poglądy, poglądami ale ważne jaki mamy do siebie stosunek. Jesteście niebanalnymi osobami, z bardzo ciekawym stosunkiem do życia, i to sprawia że pewnie się jeszcze spotkamy w jakiejś dyskusji, przynajmniej mam taką nadzieję, bo poglądy można weryfikować i ja mam tego świadomość że nie wszytko mogę rozumieć właściwie. Seler znowu przytoczyłeś cytat :) , ale tym razem zrobiłeś to na miarę tej sytuacji. Uśmiechnąłem się oglądając…, a potem zamyśliłem czy aby trafiłem „pod właściwy adres”…. :). Pozdrawiam Rybę i Selera, no i Rada.
    Ps Chętnie wysłuchałbym tego co Rad miałby do powiedzenia bo w końcu to jego ogródek i on tu rządzi.

  8. Cieszę się że nasza polemika wskoczyła na właściwy tor ,dla mnie najważniejsze jest być dobrym człowiek i szanować innych, Bóg z nami AndrzejkuI! pozdrawiam

    ps: na stronce szanownego Rada dużo jest mądrych wypowiedzi Andrzejku dlatego tu jestem, w szczególności polecam posty szanownego selera którego serdecznie pozdrawiam! ;)

Skomentuj

