FI-crop

Człowiek MI6 będzie rządzić Egiptem?

 

Aangirfan, tłumaczenie: Radtrap

Mohammed Khairat El-Shater, egipski biznesmen, może być agentem brytyjskiego MI6. El-Shater kandyduje na urząd prezydenta Egiptu z ramienia Bractwa Muzułmańskiego.

Bractwo Muzułmańskie jest od wielu lat narzędziem w rękach CIA i MI6 (Socioeconomic)

MI6 i CIA użyło Bractwa przy próbie obalenia prezydenta Egiptu Nassera.

W roku 1968 El-Shater brał udział w demonstracjach przeciwko Nasserowi. (Khairat El-Shater – angielska Wikipedia)

Bractwo Muzułmańskie w Białym Domu

We wczesnych latach 80-tych El-Shater mieszkał w Anglii, gdzie najprawdopodobniej nawiązał kontakty z MI6.

Po powrocie do Egiptu w połowie lat 80-tych stał się aktywnym członkiem Bractwa Muzułmańskiego.

W roku 1995 został głową jednej z filii Bractwa – Większego Kairu.

Mówi się o nim jako o głównym strategu Bractwa.

El-Shater dorobił się milionów na biznesie meblarskim i tekstylnym.

Jest podobno wielkim zwolennikiem prywatyzacji i wolnego rynku.

___________________________________________________________________________________

Zobacz także:

Iran jest kontrolowany przez CIA

 

Skomentuj

