Feministki popierają „aborcję” małej Madzi

 

 

Kampania „Bądź wolny, Miej wybór” (Szokująca kampania społeczna czy prowokacja?)

 

13 comments on “Feministki popierają „aborcję” małej Madzi

  1. Nie napisałabym że to feministki, musisz wiedzieć że niektóre feministki są przeciwne aborcji! Pewnie Cię zaskoczę, ale wiesz że niektóre mają nawet mężów i dzieci (ło matko) :)!
    Jak dla mnie to efekt dehumanizacji, i depopulacji.
    Dziś moja rodzina oglądała rozmowy w toku, nie bardzo mnie obchodzi ten program, ale kiedy usłyszałam coś w stylu : „Ewa będzie rozmawiać z rodzicami małej Madzi…” a tytuł programu brzmiał „Nie jestem dzieciobójczynią!” to mnie krew zalała (dosłownie, pociekła mi z nosa^^”)! Co za podłość! Czy tak dobrze wygląda matka która utraciła jedyne dziecko, czy chodzi i robi szopki, czy tak marnie udaje swoją rozpacz? W oczach tej kobiety nie widziałam bólu ani rozpaczy, ale jedynie strach przed więzieniem a potem radość z nowego życia!
    Moim zdaniem Madzia była ofiarą, składaną jakiemuś Bożkowi. To było ich pierworodne dziecko więc to całkiem możliwe, krew małych dzieci w niektórych wierzeniach jest cenna, już nawet nie wspomnę o tej negatywnej energii którą stworzyła ta sprawa. Nie zdziwiłabym się gdyby „rodzice” dziewczynki dostali propozycję udziału w filmie czy nagle staliby się lubiani i sławni.
    Sama feministką nie jestem jednak popieram niektóre idee.

    PS: Rad ostatnio nie widzę newsów, o Twojej ukochanej Lady G.!
    A tak na poważnie to chciałabym więcej rzeczy o Mk-ultra (i nie odsyłaj mnie do tagów bo ja już wszystko tu czytałam) Mirror programing, oraz Petter Pan programing.

    ________

    Rad:

    Ukochanej lady g? Ło matko… ona po prostu ściąga czytelników i doskonale obrazuje symbolike illuminati w muzyce, nic więcej. O mk-ultra nie mam nic w planach, zobaczymy w kwietniu.

    To czytałaś?

    http://chaosnao.blogspot.com/2011/11/korzenie-i-techniki-kontroli-umysu.html

  2. Żaden racjonalnie myślący człowiek nie przypisze tego kretyńskiego spotu zwolennikom aborcji ani feministkom. Na moje oko to po prostu prymitywna prowokacja niskich lotów. Co ma wspólnego materiał filmowy z Krakowskiego Przedmieścia dotyczący sporu o krzyż ze śmiercią dziecka? Nie sposób też nie zwrócić uwagi na bezczelne manipulowanie zdjęciami, by ilustrowały z góry założoną, bzdurną tezę (rodzice dziecka są bez niego szczęśliwi? Wcale nie wyglądają na takich). Tak czy inaczej ten spot to stek pierdół, które ktoś wymyślił by zrobić szum.

  3. Co mnie odraża w tym „spocie „ cóż to oznacza ze kobieta nie może być żywym inkubatorem skoro 2 ludzi świadomych łączy się w calość czyli poczynia dziecko , albo z miłości albo niestety z chwili potrzeby sexu , to to nie jest argument „kobieta nie może być żywym inkubatorem „ wogóle co za chore sformuoawnie ,kobieta daje życie planecie w postaci naszych przyszłych pokoleń. Co oni chcą dzieci z próbówki !!!! ???????? jak nic propaganda NWO .
    Kolejne teksty filmu” zostali zlinczowani przez media” , dobra okey ale my do tej pory nie znamy dokładnie sprawy ,jest mocno zagmatwana , następnie „ napis aborcja została nazwana morderstwem” , ale ja się pytam jaka aborcja w tym przypadku , czy ja czegoś nieweim , czy to już manipulacja feministek ? Rutkowskiego pomijam , wiem ze siedział w kiciu ,ale generalnie nie wiem za co , jednakowoż jest medialny nawet po wyroku , wiec mi się to nie podoba .Najlepsze jest w tym wszystkim „ iż układają sobie życie bez zbędnego ciężaru jakim było dziecko „ o kurde to mnie rozwaliło ,sprawa smutna tej Madzi ale żeby tak układać słowa aż mnie przerażenie ogarnia !!!!!!!
    Feministki są w układzie z iluminatami , rozwalają wartości rodzinne .

    ADMIN CO O TYM SĄDZISZ ?

    i ta “fajna melodyjka ” -ah manipulanci

  4. Chyba musicie przyznać, że ten cykl z MADZIĄ, RODZICAMI MADZI wyglada jak jakaś KAMPANIA wyborcza, reklamowa itp.
    Widać jak robią to co w USA, historia z aktorami, aby coś ugrać na opini publicznej i wprowadzić za pomocą ustawy bądź zmianie światopoglądu itd..

  5. Człowieku ale klasykę zapodałeś, niestety to też czytałam…Z resztą to taka podstawowa wiedza o MK – ULTRA, i nic więcej. Trudno jest zaspokoić mi głód wiedzy.
    Ależ ty się tłumaczysz z tej Lady G. to musiała być miłość od pierwszego spojrzenia Horusa….:)
    Pozdrawiam

  6. Mam pytanie: co to było, ten film?
    Tusk ostatnio wypalil, że dla gospodarki polskiej byłoby o wiele lepiej jakby ludzie nie mieli dzieci…można by rzec, że ten filmik powstał w biurze tego pana.
    Jeszcze jedno, czy aborcja jest prawnie dopuszczalna w naszym kraju? Chyba byłam na wagarach w tym dniu kiedy w kościele ogłaszali. A przy okazji tego tematu, do jakiego wieku mordowanie dzieci urodzonych nazywa się aborcją? Tu chyba znowu coś opuściłam.

  7. Dzień dobry.
    Oczywistym jest, przynajmniej w moim odczuciu, Iż materiał ten w prześmiewczy sposób pokazuje nam sposoby szerokiej manipulacji jakiej jesteśmy poddawani każdego dnia. Pokazuje jak łatwo za pomocą słów czy obrazów wzbudzić w kimś takie bądź inne reakcje. I nie oszukujmy się, zadziałało. Doszukujemy się w tym feministek, zwolenników aborcji i innych cyklistów, a prostej satyry nie pojmujemy. Na dodatek brutalna prawda brzmi tak: puść to we „Wiadomościach” przez miesiąc, a 80% procent społeczeństwa powie Ci, że to prawda (okazuje się, że nawet czytający tę stronę/tego bloga nie mają własnych poglądów).
    Jeżeli błądzę-wybaczcie.
    Pozdrawiam

  8. a może nie było żadnego dziecka tylko historyjka, coś jak przypowieści z biblii żeby w konia robić durnych ludzi. a na koniec ci „rodzice” złapią się z Rutkowskim za ręce i zrobią ukłon w stronę publiczności

  9. Bądź wolny, miej wybór… zrób sobie dziecko , jak przeszkadza to jebnij nim o podłogę … dostaniesz nowe życie , mieszkanie i nie będziesz miał problemu… miej wybór albo się męczysz z dzieciakiem albo dostajesz nowe życie za zabicie niewinnego dziecka… rodzicie wybierajcie.

Skomentuj

