X

Francuzi wiedzą że zamachy w Tuluzie to operacja fałszywej flagi

 

Operacja służb specjalnych w Tuluzie wywindowała Sarkoziego w sondażach na sam szczyt.  Mohammed Merah, człowiek zabity przez francuską policję nie był zamachowcem z Tuluzy.

 

John Connor (henrymakow.com), tłumaczenie: Radtrap

Paryż — Jeśli chodzi o wydarzenia z Tuluzy, wszyscy tutaj uważają że był to rządowy spisek.

1 : „Terrorysta” zabity przez policję był zwykłym drobnym przestępcą. Był zamieszany w handel marihuaną tak jak wielu innych młodych ludzi z getta.

2: Pierwszymi ofiarami zamachowca byli francuscy żołnierze – nie biali, lecz Arabowie i czarni. Media wspomniały że „zabito kilku żołnierzy” nie pokazując żadnych zdjęć ani nie ujawniając żadnych imion, aż do czasu gdy ludzie zaczęli mówić o tym w internecie.

3 : Zamachowiec zabił później 4 Żydów, w tym troje dzieci w żydowskiej szkole. Świadek powiedział że zamachowiec miał niebieskie oczy i był dość krępy.

4 : Jak tylko zamordowano Żydów, media  i politycy wszczęli raban który powinien zacząć się już w momencie śmierci trzech żołnierzy. Sarkozy przerwał kampanię wyborczą aby udać się do Tuluzy i ostrzec zamachowca że mu nie ucieknie, grając przed Francuzami twardego faceta (lol).

Konkluzja : możesz zabić Araba lub czarnego żołnierza we Francji i nie jest to żaden problem. Ale jeśli zabijesz Żyda to tak jakbyś zabił cały naród, media zaczynają szaleć.

5 : 48 godzin po deklaracji Sarkoziego oddział antyterrorystyczny szturmuje budynek w którym mieszkał młody Merah i zabijają go podczas telewizyjnej relacji na żywo.

Prawda jest taka że ludzie tutaj uważają że ten chłopak nie miał z tymi zamachami w Tuluzie nic wspólnego.

Mogli go zabić podczas pierwszego szturmu o 3 nad ranem, zamiast tego zaczęli całodzienny cyrk medialny powtarzając bzdury typu: Mohammed Merah mówił że jest z Al Kaidy.

„Mohamed Merah wyrzucił narzędzie zbrodni (broń) przez okno.”

„Mohamed Merah miał Uzi w swoim samochodzie”, „Merah podróżował do Afganistanu” itd.

O trupie możesz mówić co ci się żywnie podoba. Możesz oskarżyć go o wszystko, a on nie będzie się w stanie obronić. Aby mieć pewność że nikt nie zrobi tego za niego, aresztowali całą jego rodzinę.

To mógł być każdy. Policja cię wybiera i od teraz jesteś poszukiwanym terrorystą.

Jeden ze świadków powiedział w telewizji że zamachowiec przypadkowo ją popchnął – widziała wtedy jego oczy, były niebieskie lub zielononiebieskie. Powiedziała też  że miał tatuaż lub szramę pod okiem.

Mohamed Merrah miał czarne/ciemnobrązowe oczy i żadnej szramy ani tatuażu na twarzy.

____________________________________________________________________________________

 

6 comments on “Francuzi wiedzą że zamachy w Tuluzie to operacja fałszywej flagi

  1. Nie ma bata teraz co sie dzieje na świecie to jedna wilelka szopka zaplanowana szopka i medialny szum sztuczny , jescze 2 lata temu bym tak nie powiedział , ale jak czlowiekowi klapki spadają z uczu to widzi ze to nie wyglada to tak jak scerwomedia nam serwują kłamstwo , dobrze ze nie oglądam szatana -TV

    Moja babcia tak juz od 10 lat mówi telewizja to szatan – i miała racje !!!!!

  2. Wiesz Rad, to trochę zabawne, bo kiedy tylko wydarzył się ten incydent z żołnierzami, od razu snułem takie teorie (patrz 2 post): http://prawda2.info/viewtopic.php?t=19888

    To było jeszcze przed tym jak wziął się za żydów. Moja teoria koniec końców odbiegła od obecnego stanu, tak jak mówisz, ma to służyć tylko uratowaniu wąskiej dupy Sarkozego, a nie rozpoczęciu nagonki na muzułman.

    Wiesz co mnie cieszy? Od pewnego momentu kiedy siedzisz w tej tematyce, w końcu zaczynasz rozumieć mechanizmy i przewidywać skutki działań różnych sił zanim w ogóle dojdą do skutku. Praktycznie można powiedzieć, że mogę wrócić do oglądania telewizji, od teraz TV będzie mi codziennie dostarczać informacji na temat metod ogłupiania ludzi i kierowania ich energii w przeciwnym kierunku niż faktyczny stan rzeczy.

    Powoli staję się coraz bardziej bezużyteczny dla władzy. Nie da się mną manipulować ponieważ widzę ich metody na wskroś, nie słucham ich poleceń bo wiem że w większości nie są one korzystne dla mnie, ale dla ich interesów. Pierwszy krok w pozbyciu się pasożyta to dostrzeżenie go.

    —-

    Mój błąd – było to już po ataku na żydach. No cóż, u mnie działa zasada do 2 razy sztuka ;)

  3. Pingback: Podsumowanie sprawy Mohammeda Meraha « Stop Syjonizmowi

  4. Pingback: Francuzi wiedzą, że zamachy w Tuluzie to operacja fałszywej flagi « Dziennik gajowego Maruchy

  5. Pingback: Strzelanina w szkole żydowskiej w Toulouse « Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s