12

Iran ostrzega Izrael, że w razie jego agresji upadnie państwo żydowskie

Zródło: Zmiany na Ziemi

Iran wystosował ostrzeżenie dla Izraela, że próby sprowokowania ataku na ich instalacje nuklearne spotka się ze stosowną odpowiedzią Teheranu, która może spowodować upadek państwa Izrael.

Generał Ahmad Vahidi w oświadczeniu wyemitowanym w irańskiej telewizji zagroził poważną odpowiedzią na próby napaści na Iran. Zbiegło się to z ostatnimi informacjami od międzynarodowych obserwatorów, których nie wpuszczono do części kompleksów nuklearnych. Według Izraela to dowód, że czas na działanie jest teraz, ale wybory prezydenckie w USA skutecznie paraliżują kroki, które mogłyby się nie spodobać społeczeństwu amerykańskiemu, które jest zmęczone wojnami.

Amerykanie wprost wyrazili obawę, że Izrael może sprowokować atak na Iran, co ostatecznie i tak wmanewruje USA w wielki konflikt zbrojny na Bliskim Wschodzie. USA będzie po prostu musiała szybko spieszyć z pomocą tropikalnym Żydom, bo Iran posiada zdolność uderzania celów na terenie Izraela. Państwo to obawia się, że Iran osiągnie pewien poziom, po którym zniszczenie jego programu nuklearnego będzie po prostu niemożliwe.

Władimir Putin stwierdził, że zwracanie uwagi na program nuklearny Iranu jest tylko mydleniem oczu, bo prawdziwym celem Izraela i USA w Iranie jest obalenie reżimu religijnego i instalacja w Teheranie marionetkowego rządu podległego Zachodowi.

Źródłohttp://www.guardian.co.uk/world/2012/feb/25/iran-warns-israel-attack-nuclear

 

22 comments on “Iran ostrzega Izrael, że w razie jego agresji upadnie państwo żydowskie

    • Wszyscy Żydzi są źli (niektórzy tak myślą),a cała reszta populacji jest OK.A może ktoś ciężko pracuje żebyśmy tak myśleli.To takie proste…wystarczy wystarczy wyrżnąć wszystkich Żydów(całą tą zarazę)a na świecie zapanuje pokój i miłość…wydaje mi się,że ktokolwiek tym steruje-ma głęboko w d…ie Izrael USA i wszelkie inne narodowośći.Co im z jednego państwa skoro mogą mieć cały świat…Nie ważne po której stronie opowiedzą się ludzie,ważne że po którejś stronie staną.Właśnie o to chodzi,sztucznie wykreować konflikt i wciągnąć jak największą ilość państw-wiadomo im więcej mięsa armatniego tym lepiej.Co za różnica czy „Kowalski”pójdzie wojować z Żydami czy przeciwko Żydom,ważne że pójdzie.

      • Servantes, o czym Ty piszesz, jeśli masz wątpliwości co do Żydów, to poczytaj sobie kto tak naprawdę rządzi światem, nie sądzisz chyba, że wszyscy celowo czepiają się tych pejsatych gnid.Wystarczy posłuchać starych ludzi jak przed wojnę,Żydzi traktowali Polaków. Ich słynne powiedzenie: „wasze ulice nasze kamienice”, albo „jak przyjdzie Hitler złoty to nauczy was roboty” …, jak podstępem pozbywali Polaków majątków…. i nie mów mi, że mam kochać te mendy,przecież te kanalie własne rodziny wydawali Niemcom, nie mówiąc już o Polakach.

        • Zuza-doskonale zdaje sobie sprawę,kto rządzi Światem.Ja tu nikogo nie bronię ani nie oskarżam.Doskonale też znam naturę większości z nich,jednak wrzucanie wszystkich(co do jednego),do jednego wora,nie wydaje mi się sprawiedliwym osądem.Co najważniejsze, sam ich nie kocham i ani Tobie ,ani nikomu innego nie „kazałem”ich kochać.Twierdzę tylko,że w każdym społeczeństwie i grupie społecznej znajdą się mendy,kwestia dotyczy tylko ilości…Jestem Polakiem i jestem z tego dumny,ale dobrze wiemy co i niektórzy Polacy robili podczas II wś i nie tylko…Takie teksty zalatują mi ideologią takiego niewielkiego pana z wąsikiem.Być może się mylę ale jestem przekonany,że nawet jakby wszyscy Żydzi zniknęli z powierzchni Ziemi,to i tak znajdą się kolejni pojebani psychopaci z manią wielkości.

  1. Zgadzam sie , mogap oswiecic Izrael dla swoich syjonistycznych celow , przeprowadzka zydowskiego panstwa do Ameryki, u nas jest duzo miejsca dla zydostwa , Rzad amerykanski ma u siebie 60% zydostwa , wiec sprawa jest prosta . Swiat nie ma i nie bedzie mial sily udezeniowej za zydostwo , sa wszedzie i rozmnazaja sie szybko jak kroliki a majac ogromne pieniadze przekupia kazdy kraj . Tragedia i ostatnia IIIwojna wisi w powietrzu , zaznaczam ostatnia wojna po ktorej czlowiek bedzie szukal sladow drugiego czlowieka wiele dni a czy odnajdzie ? oto jest pytanie

  2. Coś mnie się wydaje że Biblijna przepowiednia o nawróceniu żydów się spełni… Izrael zaatakowany przez Hordy arabó się nawróci i Bóg przyjdzie mu z pomocą…

    • Mówisz Bóg im przyjdzie z pomocą? Pewnie tak jak przyszedł do niewinnych żydów podczas 2 wojny światowej.

    • Jak Bóg może przyjść z pomocą do Izraela który jest agresorem w stosunku do spokojnego mimo że drażnionego Iranu. Izrael i Syjonistyczne media pchają świat w kierunku wojny To nie Iran tego chce by powstał konflikt a władze Izraela. By Bóg zmienił serce trzeba go szukać I to się dzieje z Chrześcijanami duchowym Narodem wybranym który wierzy w Chrystusa. Nie wiem jak w społeczności Izraelskiej ale jeśli oni polegają na Talmudzie tej rasistowskiej wersji to ciężko może być ze zmianą serc.

  3. Faktycznie:)Nie wszystko tutaj jeszcze przeczytałem.Trochę tego jest.Najważniejsze że istnieją strony takie jak ta i podobne.Im więcej ludzi zacznie zaglądać na takie strony choćby na początku ze zwykłej ciekawości tym większe szanse,że coś z tego „wychwycą”i coraz więcej ludzi będzie „odpierało”swoje mózgi.Tak w ogóle,to cieszę się że istnieją tacy ludzie jak Ty Rad,bo wielu ludzi którzy już trochę zaczynają kumać,dalej żyliby w słodkich kłamstwach i niewiedzy…

    • Servantes,
      zanim zacząłem cokolwiek gdziekolwiek komentować na blogach,
      najpierw czytałem wartościowe strony [ też musiałem się przekonać,
      które to są naprawdę wartościowe, więc zostawiłem inne ], przykładowo
      1/ witrynę HK przeczytałem prawie całą i zajęło mi to pół roku
      http://www.zbawienie.com/index.html
      ale tam otrzymałem potwierdzenia moich wcześniejszych przekonań,
      2/ dużo czasu zmarnowałem na MonitorpolskiM – nie polecam,
      3/ później namierzyłem Lożę bez Tajemnic i PoznajPrawdę i czytałem,
      http://poznajprawde.prv.pl/
      też mi zajęło kawał czasu aby się do tych blogów przekonać,
      4/ kolejna strona, równie wartościowa to StopSyjonizmowi
      http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/
      5/ nie będę innych podawał, które mam w Ulubionych – to nieważne,
      o co mi chodzi,
      nie sugeruję nikomu aby wstrzymywał się od komentarzy, ani nie
      nakazuję przeczytania Całych blogów od dechy do dechy, bo zeświruje,
      chociaż najlepiej byłoby się cofnąć wstecz z artykułami na już
      upatrzonym i ulubionym blogu, aby po prostu mieć rozeznanie i wejść
      potem „z marszu” czytając Nowości… wiem, to zajmie czasu sporo,
      ale warto – i teraz widzimy, ile Pracy Włożyli Blogerzy w porównaniu
      z naszym Tylko przeczytaniem tychże artykułów – a komentarze ?
      Ponieważ czasu zostało niewiele, bo chcą nam zabronić dzielenia się
      informacją – jak „chlebem” Słowem – trzeba wykorzystać czas
      maksymalnie i najlepiej z 1-2 źródeł, bo i tak jest to sporo godzin.
      Tutaj – u RadTrapa – przynajmniej nikt nie będzie dezinformował,
      chociaż nie wszyscy muszą się znać na wszystkim – jesteśmy tylko
      ludźmi… Mnie osobiście Poziom tego blogu odpowiada – i Dzięki Rad.

      ACTA to pikuś – nadchodzi INDECT ! – pełny Ekran

      …no, właśnie – IndecT – „krzyżowanie” T – Informacji. Wiadomo, czyja robota.
      „Heretyckich Chrześcijan”, jakby to „Określił” Akme [vel Acme – sam się tak
      różnie podpisywał].Prawdopodobnie określił, bo za Kogoś nie mogę „mówić”.
      Witaj w Klubie świrów, oszołomów i …heretyków. Pozdro.

      • w ramach akcji „ujawnij prawdę” – „akme” to greckie słowo Mr Seler a nie łacińskie jak zdążyłeś zasugerować zanim nasza wspaniała rozmowa została przerwana przez przytomnego moderatora :D Dla jasności jeszcze dodam że nie jestem żadnym „neopoganinem” raczej ekscentrycznym chrześcijaninem więc proszę mnie nie wysyłać na blogi neopogańskie bo też średnio mnie one interesuję. Radtrap bo mój numer jeden teraz:D A słowo „herezja” użyłem w znaczeniu pozytywnym – miałem na myśli że prawdziwe chrześcijaństwo zawsze będzie budzić sprzeciw. A akme to greckie słowo. Już nie będe poruszał zawiłych kwestii, będe klaskał i czekam na tekst o Jungu! pozdrawiam.

        • A[?]me, w końcu jak mam się zwracać do Cię ?
          …dobrze Akcme, …znalazłem k-O-mpromizm, …się nie wcurwiaj ;-))
          nie znam się na grece, chociaż „Greka udaję chyba dobrze ;-) „
          a’propos udawania,
          Trudno jest wyczuć InTencję u pisaczy, czytaczy, napierdalaczy,
          na forumoblogach, jak słusznie zauważył Rad,
          zatem
          nie będę ,,,?wnikał” w Głębię intencjonizmu Twego, czyś Jezusowy,
          czyś Swój… [kuźwa, żebym się tylko nie zamotał w zamyśleniu swEm ?]
          bo nie chodzi o poddaństwo pod Zbawiciela, ale o Wzajemność,
          albowiem do Miłości nie można [nie wolno] Zmuszać nikogo,
          tłumaczę to mojemu Psu, który ostatnio zakochał się w Suce, mówię mu,
          żeby się nie wygłupiał w tym wieku [ma już 25 lat], co inne psy na to powiedzą,
          i tak dalej…. On się zakochał i już ! – ta „miłość” Trwa już od 25 lutego
          a skończy się w marcu [patrzę na zegarek]… Taka przedłużająca się „msza”,
          do zakochania jedno krocze i nic więcej, jak śpiewał Andrzej Dąbrowski.
          [mogłem coś pomylić, najprawdopodobniej… daty]…
          Pies wyje, a ja „cudzołożę”… [miało być: p*erdolę], …”miłość” niejedno ma
          imię – w tym przypadku ma na imię Sara… [psuka sąsiadów].
          No, jak tak ma wyglądać Miłość, to rzeczywiście, …ja pierdolę !
          Aż takim Erudytą to ja nie jestem !
          [zgubiłem wątek chyba…]
          mam już prawie 60 lat
          mogę być roz…
          …kojarzony
          chyba ?
          wracając do Iranu – żeby później nie było, że to ja rozpętałem tą Trzecią wojnę,
          no…
          …….”pieprzyć muzykę”….chodziłomioObrazek…. wymowny, …hej – przez „k” ;-)

          Gipsy Kings – Pedir A Tu Corazon – chyba ta piosenka nie jest o Jungu, sorry…

    • Tola, hmmm…
      dużo tam czytałem tzw. komentarzy [grochu z kapustą], …czasem pisałem.
      Nie spodobało mi się, gdy kpiono i drwiono – w tym sam MP – z nauk biblijnych,
      udając „wielce pobożnych”… a autora witryny zbawienie.com nazwano…
      „nawiedzonym guru”.
      Klawiatura religii Katolickiej, przewrotnie zwany Monitorem, u mnie jest
      „spalony”. Dla Ciebie dedykuję – i sruu, jedziemy ;-))

      La Quiero (Gipsy Kings)

      • O ile z coniektorymi pogladami H. Kubika sie nie zgadzam, to jednak powiem ze ma on wiele racji w niektorych sprawach i ni cholera nie nazwal bym go nawiedzonym guru. Czy monitor polski nie slyszal ” nie sadzcie a nie bedziecie sadzeni?”

        • Fujiwara – poglądy, racje, brzeszczękiewiczostwo, taaaa…
          wszyscy szukamy w Gąszczu zakłamania,
          czego w sumie szukamy ? – czego, potwierdzenia swoich Ra-cji?
          chyba nie ?
          Henryk nie jest Alfą i Omegą, jest z krwi i kości Człowiekiem,
          dobrym człowiekiem, wydał Owoc i za to Mu dziękuję,
          jako człowiekowi…
          Bóg Ojciec zasiał swe Ziarno na ziemi… i przyszedł Jezus, który
          dał swe owoce dojrzałe, które posiadają nasiona, i…
          Nie wszystkie jabłka dojrzały – kiedyś mówiono na takie Guguły,
          zielone, kwaskowate, nie w pełni dojrzałe, jak mają dać pestki,
          jak mają dać następne owoce ? …takie Googooly ?!?
          zbierając owoce po ziemi,
          patrzmy czy czasem nie zjemy zgniłków z guguł, bez pestek,
          co owocu, ani plonu, nie zrodzą… Zgniłki to Zgniłki.
          Czy ja coś wspomniałem o Monitorze ?
          Staram się…
          Mam już trochę lat, teraz, na kilometr… ba, nawet na 14 cm wyczuwam
          penjasa… nawet wtedy kiedy puści bąka…nie, nie jestem gejem ;-)
          Fałsz mi bardziej zalatuje, niźli Fiołkowy zapaszek z szamba,
          Się nie przejmuj, hej !

          Gipsy Kings – Pena Penita (1989) – [seler: pena, penitia, penisia…]

          • Jedyne co szukam to prawda. I czekam na dwoch prorokow. Do tego czasu sam czytam biblie i sam, z tylko Boza pomoca ja interpretuje. Z Bogiem!

            • Fujiwara – szacun dla Ciebie ! – też tak zaczynałem, jak tonąłem w bagnie pozorów..
              tylko Prawdziwy Ojciec zna potrzeby swych Dzieci, i …poda Rękę,
              i „otworzy” oczy… i dużo więcej ;-)
              Pozdrawiam !

              http://www.proroctwa.com/znaleziona-biblia.htm

              coś kombinują – złamasy… Bóg zna nasze serca i zapoda ….Muzykę ;-)))
              miłości…

              • Kombinują kombinują złamasy he he he. Odczuwam teraz te fajne uczucie, gdy ktoś kłamie i ja wiem, ze kłamie :D……złamasy…

  4. jak Było na Początku… tak i będzie na Końcu – pełny Ekran… i dajmy se […]

    no…. ;-)

Możliwość komentowania jest wyłączona.