Objawienia Maryjne

 

Część 1/8

 

„Biblijne spojrzenie na objawienia Maryji Dziewicy w czasach ostatecznych Wiadomości o paranormalnych zjawiskach docierają do nas coraz częściej. Miliony ludzi odwiedza miejsca objawień z nadzieją ujrzenia Błogosławionej Dziewicy Maryji. Wielu wierzy, że te coraz częstsze zjawiska wskazują na nadejście nowej ery.

Tysiące przesłań pochodzących z objawień maryjnych mówi, że wkraczamy w krytyczny moment historii świata, w którym wkrótce mogą nastąpić drastyczne przemiany. Osoby, które śledzą objawienia Maryji wierzą, że przychodzi ona, aby skierować nas z powrotem do Boga. Inni natomiast twierdzą, że te zjawiska są manipulacją lub działaniem szatana. Czy Biblia przepowiada objawienia, znaki i cuda w dniach ostatecznych? Czy Słowo Boże wyjaśnia prawdziwe pochodzenie tych zjawisk? W jaki sposób objawienia maryjne oraz inne paranormalne zjawiska mogą zmienić świat w trzecim tysiącleciu?”

 

10 comments on “Objawienia Maryjne

  1. 3) A gdy siedział na Górze Oliwnej, przystąpili do niego uczniowie na osobności, mówiąc: Powiedz nam, kiedy się to stanie i jaki będzie znak twego przyjścia i końca świata? (4) A Jezus odpowiadając, rzekł im: Baczcie, żeby was kto nie zwiódł. (5) Albowiem wielu przyjdzie w imieniu moim, mówiąc: Jam jest Chrystus, i wielu zwiodą.
    (Ew. Mateusza 24:3-5, Biblia Warszawska)

    A co na to tzw. objawienia maryjne – co mówi niby Maria? Naprawdę – wystarczy jeden jedyny niebiblijny-nieewangeliczny zwrot, zdanie czy nawet słowo by przekreślić „wartość” tych objawień. Szkoda czasu – Jezus jest tylko jeden i tylko przez niego ludzie mogą byc zbawieni.

    Tyle tytułem komentarza…

  2. Nie uznaje żadnej religii, żadnego innego pośrednika jak Jezus Chrystus, tylko ON jest drogą, prawdą i życiem. „Ja jestem drogą i prawdą i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie” (Ewangelia Jana 14,6). Maryja powiedziała: „Wielbi dusza moja Pana, i raduje się duch mój w Bogu, moim Zbawcy” (Ewangelia Łukasza 1,46-47). Maryja chce wielbić Pana, a nie przyjąć jedynie Mu należną chwałę dla siebie

  3. Mam przeogromną prośbę. Czy ktoś z was wie gdzie przez internet mogę kupić Biblię Gdańską, nie uwspółcześnioną i nie wydania „na straży”? Dostałam odpowiedź z Towarzystwa Biblijnego, że oni nie drukują Jej ponieważ mają Nowe wydanie Biblii Gdańskiej. Bardzo proszę o pomoc. Adresy z różnych forum albo nie działają albo nie ma tej pozycji w ofercie.

      • Program wygląda na obiecująco, ja jednak do czytania z rodziną wolę wydać na papier. To uzależnienie od prądu. Bardzo mi zależy na wersji nie elektronicznej. Może mi ktoś powiedzieć, moze ty Rad wiesz na czym polega różnica między Gdańską a Warszawską?

        _________________________________________________________

        Rad:

        Na pewno w języku :) Gdańska ma już kilkaset lat, jest lekko archaiczna a Warszawską wydano w latach 70-tych. Nie wiem jak wyglądają nowe edycje Gdańskiej i co w nich zmieniano. Różnice można sprawdzić online

        http://www.biblia.info.pl/biblia.php

        Większość (całość?) NT w Gdańskiej i Warszawskiej oparta jest na textus receptus. Ze Starym Testamentem jest już różnie- podczas tłumaczenia tych wszystkich artykułów powołujących się na angielską Biblie Króla Jakuba, gdy szukałem najlepszych odpowiedników w języku polskim zauważyłem że Gdańska jest bardziej zbliżona do angielskiej Biblii (wg. mnie jest to plus)

        https://radtrap.wordpress.com/2012/01/26/korzenie-ruchow-judaizujacych-chrzescijanstwo-czesc-1/

        Ale czy są to zbyt duże różnice by zaciemnić główny przekaz Pisma? Raczej nie, przekaz jest ten sam a że jest on ważniejszy od szczególików, generalnie nie ma co kombinować tylko wybrać jakąś odpowiednią dla siebie i czytać.

        • w programie odwyk można jednocześnie wczytać kilka tłumaczeń, odwyk pokazuje na żółto fragment zawierający szukane słowo, można łatwo kopiować i wklejać, program jest niesamowicie szybki i wygodny -. lubię porównywać Biblię Gdańską z King James Version, Brzeską, Poznańską, Warszawsko-Praską, Tysiąclecia, Warszawską, Przekładem Nowego Świata (oczywiście są dostępne jeszcze inne tłumaczenia) i docierać do sensu poszczególnych słów i zdań, a także dostrzegać manipulacje i nadużycia obecne w poszczególnych przekładach…

  4. „Albowiem tylko jeden jest Bóg, jeden także pośrednik między Bogiem i ludźmi, człowiek Chrystus Jezus. On wydał siebie samego na okup za wszystkich – oto świadectwa, jakie dał w swoim czasie. Ja zostałem ustanowiony głosicielem tego i apostołem. Mówię prawdę nie kłamię. Jestem nauczycielem pogan w wierze i prawdzie” (1 Tymoteusz 2, 5 – 7) Ja na ten temat tyle.

    I wszystko jasne, także wszyscy do różańca :)
    Jako że lubie sie nieraz podniesc na duchu i wylajtowac,więc zapędzam się czasami na „niezwykle ciekawe strony” spod znaku krzyża i sutanny, , ostatnio trafiłem na bardzo sympatyczną stronkę http://www.zdrowaśka.pl/ (prawda jak miło sie robi słysząc taką nazwe?) jako ze blisko tematu pozwole sobie zacytowac i skomentowac w nawiasach moje dopiski
    „Różaniec – z pozoru to zwykła modlitwa. Modlitwa długa i nużąca(oj tak oj tak poczatek nie zachęca). Tak jednak nie jest!(no zaczyna się troszke lepiej) Różaniec to nie jest zwykła modlitwa – to sposób na życie!( powoli zaczyna sie jazda)

    Odmawiając różaniec oddajemy wszystkie nasze radości i smutki – całe nasze – życie Maryi (upss myslałem że moje zycie oddaje Jezusowi-moj błąd przepraszam). Gdy zwracamy się do Niej z ufnością, możemy być pewni, że Ona wstawia się za nami u Swego Syna – Jezusa. (acha a wiec jednak apostoł Mateusz sie mylił ,biedny i kłamał,,oj nieładnie z jego strony)

    Różaniec jest zatem modlitwą zawierzenia, która kieruje nas przez Maryję do Jezusa (znowu pośrednictwo-no tak podobno na tym najlepiej sie wychodzi). Odmówienie całej części różańca trwa 25 minut… To jedyne 25 minut z 1440 – które otrzymujemy od Boga każdego dnia!

    O mocy różańca można pisać wiele – jednak to każdy osobiście musi się o niej przekonać. Spróbuj może już dziś porozmawiać z Maryją trzymając w ręku różaniec (a nielepiej porozmawiac z maryją na gg.lub skype?) Ja spróbowałem i wiem, że radości i pokoju, jakie daje mi ta modlitwa, nie da mi żaden człowiek (no prosze nawet Jezus Chrystus który stał sie człowiekiem.i oddał Swoje zycie za nas? faktycznie ta modlitwa rózańcowa to musi miec moc ,skoro jest silniejsza od Zbawiciela)

    Nie wiesz jak modlić się na różańcu? Skorzystaj z INSTRUKCJI ( srogo no nie?uff , dobrze ze pomysleli o instrukcji jak odpalic to cacko-wchodze w to).”

    a na potwierdzenie niesamowitej mocy tegoż przyrządu mamy podane niezbite dowody jak :
    „Filipiny, 25 lutego 1986r. – Ludzie z różańcami w rękach pokonują wojsko dyktatora! F. Marcos ustępuje…

    „Podnieśli w górę różańce i zaczęli się głośno modlić. Nie, nie mieli zamiaru się cofnąć. Czołgi zatrzymały się przed modlącym się tłumem ludzi. Po chwili żołnierze przyłączyli się do modlitwy. ”

    NO obok takich argumentów trudno przejsc obojętnie:):):)

    A zeby pozostac w tym błogim i lajtowym klimacie kończę swój wywód wspaniałym niusem równiez ze stronki http://www.zdrowaśka.pl/ (sorki Rad za tą kryptoreklamę,ale nie mogłem sie powstrzymac:))
    ,Jestescie Gotowi ? no to lecimy:

    „Modlitewnik na iPhone!

    W iTunesStore dostępny jest polski modlitewnik na iPhone, iPod Touch i iPad. Modlitewnik jest darmowy, znaleźć można w nim litanie, modlitwy podstawowe, rozważania drogi krzyżowej, a niebawem również rozważania różańcowe!

    Zachęcamy gorąco do pobrania aplikacji!”
    alleluja i do przodu

Skomentuj

