leadsuperbowl

Madonna na Superbowl 2012: Celebracja Wysokiej Kapłanki przemysłu muzycznego

 

Vigilant Citizen, tłumaczenie Radtrap

Gdy dowiedziałem się że Madonna – Wysoka Kapłanka przemysłu muzycznego – będzie dawać show w przerwie finałów Superbowl, od razu pomyślałem: „To powinno być interesujące.” I było. Podczas gdy większość obserwatorów wyraziła swe zdziwienie że pięćdziesięcioletnia kobieta tańczy w towarzystwie grupy LMFAO, a inni byli niepocieszeni faktem użycia playbacku, mnie zainteresowało coś innego: mnogość symbolizmu zaprezentowanego milionom widzów na całym świecie. Większość widzów uważa że występ Madonny to zwyczajny przerywnik dla najważniejszego meczu futbolu amerykańskiego w ciągu roku, lecz ci znający język symboli zapewne zgodzą się że mieliśmy do czynienia z wielką celebracją przemysłu rozrywkowego Illuminati i jego Wielkiej Kapłanki – Madonny.

Tydzień przed Superbowl Madonna opowiedziała w programie Andersona Coopera jak wielkie duchowe znaczenie przypisuje nadchodzącemu występowi:

“Superbowl jest czymś w rodzaju Świętego Świętych w Ameryce. Pojawię się w środku rytuału kościelnego po to by wygłosić kazanie. To musi być coś co wywrze na nich duży wpływ.”

To bardzo ciekawe że znana praktykantka kabały nazywa Superbowl mianem Świętym Świętych, najświętszego miejsca w Świątyni Salomona (miejsce przetrzymywania między innymi Arki Przymierza). Tylko najwyżsi kapłanie mieli prawo wchodzenia do tego pomieszczenia. Przywilej ten dawany był w Dzień Pojednania, w celu przyniesienia ofiary z krwi i kadzidła. Analogia użyta przez Madonne odnosić się miała zapewne do ukrytego znaczenia jej występu. Przyjrzyjmy się głównym punktom tego show.

 

Wejście Kapłanki

 

Wejście Madonny na scenę wygląda jak najprawdziwsza procesja ku czci Wysokiej Kapłanki, a może nawet bogini.

Ciągnięta przez setki rzymskich żołnierzy, witana przez setki kobiet – wielkie wejście Madonny odwzorowuje jej status w świecie rozrywki.

Jej pierwszy występ czerpie głęboko z symboliki starożytnego Egiptu, Babilonu i Sumerii, a jej kostium przywołuje na myśl babilońską boginię.

Madonna swoim ubiorem przypomina antyczne, babilońsko/sumeryjskie boginie Inanne – Isztar (znane jako królowe niebios – kolejne emanacje Semiramidy. Samo imię „Madonna” również oznacza starożytną królową niebios – przyp. tłum).

Isztar kładąca stopę na ryczącym lwie, nosząca wymyślną fryzurę przypominającą rogatą koronę Madonny. Isztar często przedstawiano ze skrzydłami, które widzimy też na platformie-rydwanie Madonny.

Isztar była potężną i śmiałą boginią zajmującą się i władającą takimi aspektami jak wojna, miłość, seks, pomyślność, płodność i prostytucja. Miała trochę męską naturę, szukała chwały na polu bitwy i seksualnych przygód. Sportretowanie Madonny jako Isztar jest bardzo interesujące, gdyż piosenkarkę tą przez całą jej karierę utożsamiano z tymi samymi cechami co Isztar, dużą asertywnością i seksem – dodatkowo osiągnęła ona w muzyce pozycję która z reguły zarezerwowana była tylko dla mężczyzn. W ezoteryce Isztar utożsamiana była z planetą Wenus, znaną czasem jako Gwiazda Poranna.

Obecność dwóch sfinksów po bokach tronu Madonny łudząco przypomina znany obrazek z karty Tarota – Rydwanu. Wg. Manly P. Halla: „Karta ta oznacza Wywyższonego [adepta] który podróżuje w rydwanie kreacji. Sfinksy oznaczają sekret i nieznaną moc która porusza zwycięskim władcą przez kolejne części wszechświata.

W trakcie występu wyświetla się pod sceną okładki magazynu Vogue – magazynu zajmującego się zaszczepianiem symboliki Illuminati w świecie mody (sprawdz serię artykułów Symbolic Pics of the Month).

Vogue Madonny (wielki, modny, indoktrynujący występ Madonny) kończy się ukazaniem kolejnego symbolu ważnego w świecie egipsko-babilońskim, oraz w okultystycznym światku tajnych stowarzyszeń takich jak masoneria, różokrzyżowcy czy Illuminati: uskrzydlonego Dysku Słońca.

Egipscy mistycy używali tego symbolu w inwokacjach i magii rytualnej:

“‘(…) W magii rytualnej zawiesza się go nad ołtarzem, tak by wskazywał kierunek wschodni. Używa się go przy przyzywaniu i uzyskiwaniu przychylności sylfów.”
Hope, Murry, “Practical Egyptian Magic”

Skrzydlate słońce ciągle używane jest przez masonerię, teozofów i różokrzyżowców.

“Skrzydlaty glob jest uznawany za symbol Różokrzyżowców, choć Illuminati mogą twierdzić że jest ich, [przyznać trzeba jednak że pochodzi z Egiptu]. Skrzydlaty glob jest symbolem udoskonalonej duszy lecącej z powrotem do zródła swych narodzin, na pola elizejskie”
-Swinburne, Clymer, “The Rosicrucians, Their Teachings”

Uskrzydlony Dysk Słońca w loży masońskiej

Symbol ten, choć nieco trywialny, podkreśla okultystyczny charakter całego występu Madonny.

 

Give Me All Your Luvin’ i seks-kociaki Madonny

 

W kolejnej części show Madonna zaśpiewała swój nowy hit Give Me All Your Luvin’. Towarzyszyły jej przy tym dwie nowe marionetki przemysłu rozrywkowego: Nikki Minaj i M.I.A. W teledysku do tego utworu a także podczas show w przerwie Superbowl, te dwie raperki nie są przedstawiane jako odrębne, ukształtowane artystki, lecz jako „pomocnicy”, słudzy wychwalający Wysoką Kapłankę świata muzyki. Ten obrazek, gdzie Madonna jest u władzy, jest nam znany z symboliki MK-Ultra i kontroli umysłu – a dokładniej z programowania Beta, znanego też jako programowanie seks-kociaków.

W klipie do Give me Your Luvin’, Madonna, Nikki Minaj i M.I.A. są ubrane  jak Marilyn Monroe, najsłynniejszy prototyp zaprogramowanego seks-kociaka.

Kolejnym przejawem symboliki tego rodzaju programowania są wszechobecne cętki i pasy dzikich kotów. Cały występ Madonny był ich pełny.

 

Like a Prayer czyli finałowe kazanie z ambony

 

Madonna zamknęła cały występ jednym ze swoich  największych hitów: Like a Prayer. Klip do niego od zawsze wzbudzał wiele kontrowersji ze względu na łączenie symboliki religijnej z seksualnością. Gdy pojawiły się pierwsze dzwięki tego utworu, show wszedł na wyższe, duchowe wibracje, gdyż Madonna i towarzysząca jej Cee-Lo Green wyszły na scenę dać widzom obiecane przez siebie Wielkie Kazanie. Kapłani zazwyczaj noszą białe szaty, gdyż biel reprezentuje czystość i pobożność. Jednak te dwie piosenkarki wyszły na scenę ubrane w czarne szaty, które kojarzą się wszystkim… z czarnymi mszami.

Na początku tej piosenki pojawia się obraz wielkiego oka spoglądającego na widownie – dając nam do zrozumienia że to naprawdę jest wielki rytuał Illuminati.

Rytuał ten kończy się w bardzo dramatyczny i symboliczny jednocześnie sposób:

Pod koniec występu pod nogami Madonny otwiera się zapadnia a ona sama spada w otchłań.

Gdy Madonne zaczyna pochłaniać „Otchłań”, śpiewa “I hear you call my name, And it feels like home” (słyszę jak wzywasz me imię, i czuję się jak w domu). To jest kolejne odwrócenie religijnej symboliki, gdyż „dom” kojarzy się nam z niebem. W przypadku Madonny, niebo jak widać nie wchodzi w rachubę.

Show kończy się hasłem z którym nikt na świecie nie odważy się nie zgodzić.

Światowy Pokój – slogan kochany przez wszystkich, zabieg PR, potężna propaganda używana przez ludzi forsujących Nowy Porządek Świata, kierowany przez jeden rząd światowy.

Konkluzja

 

Gdyby rozpatrywać je indywidualnie, każdy z tych symboli można uznać za coś co po prostu miało wyglądać „cool”, zwłaszcza że większość ludzi oglądających Superbowl nie zwróciła na nie szczególnej uwagi. Jednak cały ich pakiet zgromadzony w tym 13-minutowym występie nie może być uznany za przypadek. Wręcz przeciwnie, ich kombinacja przedstawia nam w całej okazałości filozofię i agendę ludzi u władzy – Illuminati.

Promocja jej przez Madonne pokrywa się z jej niedawno podpisanym kontraktem z Interscope Records, jednym z głównych przedstawicieli Illuminati w branży muzycznej. Jej występ podczas Superbowl ma być początkiem jej współpracy z Interscope (wartej 40 milionów dolarów). Pokazał też że pomimo jej statusu ikony muzyki i pioniera agendy którą dziś masowo rozpowszechniają młode pop gwiazdki, wciąż musi grać zgodnie z ich regułami i promować ten sam symbolizm.

Występ Madonny był wielkim rytuałem Illuminati oglądanym przez miliony widzów.  W tym Dniu Pojednania, Madonna, Wysoka kapłanka świata muzyki Illuminati, wkroczyła do miejsca Świętego Świętych Ameryki i wygłosiła 13-minutowe kazanie. Słyszane przez wszystkich, zrozumiane przez garstkę.

__________________________________________________________________________________

Zobacz także:

Świat rozrywki ciągnie ku kabale

Gala MTV 2011 i rytuał Illuminati

 

13 comments on “Madonna na Superbowl 2012: Celebracja Wysokiej Kapłanki przemysłu muzycznego

  1. a M.I.A jest lansowana na taką bojowniczke wolności :) hahahah

    Sam jej kiedyś słuchałem, ale gdy wżeniła sie w rodzine Bronfman-ów wiedziałem, wiedziałem ze coś jest nie tak.

  2. „Skrzydlaty glob” – naprawdę symbolizuje AMONa (MOLOHa) czczonego i w katolicyzmie poprzez kłamstwo związane ze słowem AMEN*. Tak naprawdę ten dysk symbolizuje UFO z którego wypełzło wszelkie szkaradztwo – monoteizm.

    *AMON to MN w starożytnym, AMEN to IMN. W językach dawnych nie pisano samogłosek z uwagi na niebezpieczeństwo zauroczenia więc I w słowie IMN jest dodane by zamaskować prawdziwy cel modłów AMEN -> IMN -> MN -> AMON (wymieniony w ST jako ohyda amonitów (czcicieli AMONa)).

  3. Ciekawe, że nikt jeszcze nie wziął się za analizę teledysków Die Antwoord – a to naprawdę jest ociekający symboliką, zwyrodniały cyrk. Ciężko tylko wyczuć, na ile jest to prześmiewcze, a na ile na serio. Ciekawostka na pewno, warto rzucić okiem.

  4. Jest Universal Music to i jest klip ociekający symboliką proste :D Jakoś nigdy nie spotkałem się z taką symboliką w klipach wydawanych na niezależnych labelach.
    Nie słuchałem ale Tekst pewnie też „głęboki”.

  5. A imię jego, to WIelka tajemnica tajemnic… Już wkrótce…

    Będzie także wielkie cuda i dziwy czynił jakby się z nieba miał, ale będzie to moc szatańska. (Sybilla)

    Pojawieniu się antychrysta towarzyszyć będzie działanie szatana, z całą mocą, wśród znaków i fałszywych cudów. (ap. Paweł)

    Demony powietrza będą czynić wraz z antychrystem wielkie niezwykłe zjawiska na ziemi i w powietrzu, i ludzie się coraz bardziej zepsują. (La Salette)

    Strzeżcie się tego, który ukoi wszelkie bóle świata…

  6. Dzięki lucid:)
    Świetna muzyka i rewelacyjny komentarz.
    Pozdrawiam

    Lucid chyba to jet najistotniejsze:
    „Nie jest rzecz żadna zewnątrz człowieka i wchodząca w weń, która by go splugawić mogła, lecz rzeczy, które pochodzą z człowieka, one są które pokalają człowieka”.
    Wystarczyłby pamiętać o tej sprawie , a wtedy wszelka symbolika nie mogłaby być dużej zasilana ludzkimi emocjami i umarłaby z głodu.

  7. Oświecenie Okiem Odbytu – czyli Wtajemniczenie iluminatów
    kto był zdziwiony, lub nie dowierzał
    dlaczego tak piszę, używając takiego zwrotu, niechaj poczyta…

    „…Średniowieczni chrześcijanie wiedzieli – diabeł w miejscu pupy ma… drugą twarz. Przekonanie o tym, że czarownice całują diabła w dupę było potwierdzone w licznych owego czasu procesach, gdzie same skazane przyznawały się do obcałowywania diabelskiej twarzy poniżej pleców…”
    http://www.kobietapuszysta.pl/podroze-puszystej/felieton/historyczne-podroze-z-pupa

    „…Ciekawy może być fakt, że sama nazwa Baphomet, czytana wspak daje Temohpab, czyli Templi omnium hominum pacis abbis tj. opat świątyni pokoju wszechludzkości…”
    http://teoriespiskowe.pl/wspolczesne/83-baphomet-bafomet-8211-tylko-mistyczne-lady.html

    „Naturą czarostwa „Lewej Ręki” w świecie starożytnym i współczesnym jest antynatura
    lub ściślej słowo „sprzeczny” – jest grecką formą znaczącą „przeciwko prawu”… […]
    …czarostwo ma dualną naturę, posiada zarówno ludzką, jak i demoniczną duszę, światło
    i cień, diabelskość i anielskość itd….”
    http://www.lucyferianie.pl/czarne_czarostwo.php

    „Niech zniknie miłosierdzie; przeklęci, którzy współczują! Zabijaj i torturuj, nie oszczędzaj nikogo!”
    „Dzieci płci męskiej o doskonałej niewinności są najbardziej zadowalającą i odpowiednią ofiarą. Dla niemal wszystkich celów ofiara z ludzi jest najlepsza”. – Alisteir Crowley
    „…Wykorzystanie muzyki rockowej jako tuby propagandowej satanizmu to fakt nie podlegający dyskusji…[…]
    Alisteirem Clowleyem, diabelskim „guru”, zachwycali się m.in. John Lennon (ozdobił jego podobizną okładkę płyty „Sgt. Pepper’s Lonely Heart Club Band”), Ozzy Osbourne (dedykował mu piosenkę „Mr Crowley”), Jimmy Page (zakupił szkocką posiadłość Crowleya w Boleskine), David Bowie….”
    http://cristeros1.w.interia.pl/crist/cywilizacja/sludzy_ciemnosci.htm

    „…Nieodparcie nasuwa się pytanie – na ile satanistyczno-obsceniczna ideologia poważnej części muzyków rockowych jest rzeczywistym odzwierciedleniem ich poglądów, na ile zaś elementem całkiem przyziemnej strategii show buissnessu, polegającej na szokowaniu publiczności, zdobywania przez to rozgłosu, w efekcie zaś pomnażania zysków?…”
    _______________
    seler – wyprane mózgi fanów Tej muzyki, w tanecznej ekstazie przywitają boga…A.,
    dlatego prawdziwą Twarzą takich „gwiazd” egoEstrady jest… Krocze.
    Przemysł Muzyczny nie przypadkowo promuje satanizm i …Produkuje GwiAzdy E,
    estrady i Egoizmu… Dla takich pseudo artystów powinny być Gwizdy – a nie ma.

    Na starodawnych rycinach i na współczesnych arenach, motłoch całuje diabła w dupę.
    Dlatego spełniają się proroctwa biblijne, albowiem większość wybrała „Twarz” odbytu.
    Na wszystkich etapach rozwoju rodzaju ludzkiego, było przyzwolenie i wybór,
    świadome i nieświadomy…
    Mentalny antyChryst już „daje występy” na Arenach, Estradach w świetle jupiterów.
    Przecież satanizm to Egoizm, kult egoizmu i próżności to Satanizm – chyba To
    jest logiczne ? – …może nie dla wszystkich.

    Rad – nie zastanawia Cię, że już dawno nie było na blogu normalnej muzyki ?
    no właśnie… ja też się zastanawiam dlaczego ;-)))

    Wynton Marsalis & Willie Nelson – Jazz

    Willie Nelson – Okie from Muskogee (Bee Spears no vocals)

    Willie Nelson and Shania Twain, Blue eyes crying in the rain

    Willie Nelson & Norah Jones

    Norah Jones & Willie Nelson – Lonestar (Live at Farm Aid 25)


    _______________

    …i wciąż ta sama gitara, …ehh – i komu to przeszkadzało ?
    i pianino jakieś takie używane, i grają nam…
    …bo potrafią naturalnie.

  8. kiedyś moim ulubionym zespołem był Guns and Roses – ballady …kiedy to było ;-)
    wrzucę dwie z tłumaczeniem na polski

    Guns n’ roses – Don’t cry (tłumaczenie PL)

    Guns ‚n roses – Knocking on heaven’s door (napisy PL)

    a tutaj ulubiony zespół rockowy – nie zaprzedany Oku – w artykule Henryka K.
    STEELHEART
    http://www.proroctwa.com/steelheart.htm

    pozdrawiam ;-)

  9. Madonna -p stara lafirynda, sprzedała swój talent i propaguje chorą seksualność, zepsucie, symbole okultystyczne. Zakłamana córa koryntu, kiedyś stwierdziła, że chroni swoje dziecko przed wpływem mediów, jednakowoż sama ich reprezentuje, podwójne standardy – pani juz dziekujemy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s