Ciekawy komentarz pod artykułem o opętaniu

 

Zródło: Moje Riese

Może to Pana zainteresuje, znalazłem przypadkiem

Komentarz znajduje się na stronie: http://www.nautilus.org.pl (artykuł o opętaniu, żadnych wkrętów z kosmitami, można więc śmiało czytać – przyp. Rad)

http://www.nautilus.org.pl/?p=artykul&id=2503  – bezpośredni link do art. (komentarz trzeba wyszukać)

Treść komentarza:

„Jak to mówią starzy ludzie „nie pchaj się na afisz jak nie potrafisz”. Co do opętania – opis jest zbyt klasyczny by historia była prawdziwa. Dwa – nie wszyscy opętani lądują u egzorcysty, niektórzy obwołują się „mesjaszem” i zakładają nowa religie pragnąc ramie w ramie z diabłem opanować świat (patrz ci od NWO). —- Interesujące w „artykule” jest także zdjęcie opętanego księdza wymachującego krucyfiksem jak mieczem. Znak nowych czasów. Czasów ostatecznego zwiedzenia frajerni marzących o wiecznym życiu o boku diabła w piekle. Witamy w kolejnym duchowym Średniowieczu – czasach palenia kolejnych czarownic czyli osób zbyt wiernych BOGU a nie scyrografowanym hierarchom relig wszelakich. Mądrzy wiedza o jakich sektach mowa, głupi się nadal rozkoszują swoim „mesjanizmem”. —- Egzorcyści jakich znacie mogą co najwyżej egzorcyzmować astralnych kawalarzy którzy często sami są zdziwieni wessaniem w cudze ciało. Przed prawdziwymi demonami to oni … : hmm … sami się zresztą przekonacie jak pozrzucają maski. ) ——- Jutro (2 lutego) jest dzień w którym wielu waszych egzorcystów będzie wypędzało złego ducha z ludzi przy pomocy noża i kabalistycznych formuł. Wypędzało na śmierć ćwiartując żywcem opętanego na satanistycznym ołtarzu na jeszcze większa chwałę swojego „duchowego źródła mocy”. ——- PS. Blog moje-riese staraniem tych samych „egzorcystów” zniknie niedługo z przestrzeni medialnej. Jak ktoś chce sobie zachować wspomnienia ofiar niemieckich „kapłanów” sponsorowanych złotem anglo-saksońskich „mesjaszy” to jest to ostatnia chwila. Potem, jak podejrzewam, te informacje ku radości wielu NWOwców przepadną na wieki.”

Życzę wytrwałości

R.

11 comments on “Ciekawy komentarz pod artykułem o opętaniu

  1. autora bloga dostał wezwanie na 36 dniowe przeszkolenie wojskowe (włączając w to wyjazd na misje zagraniczną) jako rezerwistę sił zbrojnych ..miejmy nadzieje ze nic mu się nie stanie podczas szkolenia.

  2. już jakiś czas temu zastanawiałem się nad tym komentarzem i jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że po z tym zrzucaniem masek może chodzić o demony w formie fizycznej – opętane ciała ludzkie lub szaraki, reptile i „plejadianie”. Mam nadzieję, że ktoś doszedł do lepszych wniosków niż ja i mi je wyłoży bo mi na więcej nie pozwala ograniczona, chociaż pewnie i tak już dosyć bujna wyobraźnia.

  3. Warto zapoznać się w całości z blogiem Riese, jeśli by wierzyć wszystkiemu, co Pan Dariusz przekazuje, to mamy w nim wyjaśnienie skąd wzięli się plejadianie i szaraki.

  4. Zgadzam sie Compress ,dzięki blogowi moje riese poskładałem troche puzelków do układanki,zwiazanej z tym co mówił Bill Cooper,tym jest to ciekawsze ze temat dotyczy rzeczy które mialy i maja miejsce u nas w Polsce.
    Sowie Góry ,sowa zaraz zaraz masoński symbol no tak……
    Ciekawi mnie nad czym pracowali nazisci razem z szarymi (lepiej chyba niewiedziec),do czego służyły im doświadczenia na tych biednych ludziach,do czego dązyli ,do wyprodukowania suoer rasy? i jak to do konca jest, czy szarzy to też produkcja nazistow ,czy osobne byty uwolnione przez nich,? troche to wszystko zagmatwane.

Skomentuj

