50-Cent1

50 Cent: „Nie pożyję zbyt długo”

 

Vigilantcitizen, tłumaczenie radtrap

Raper 50 Cent był przez ostatnie miesiące dość wylewny w temacie swoich kłopotów z wytwórnią Interscope Records i „polityką” otaczającą przemysł muzyczny. Mimo że większość jego uwag wydaje się być spowodowana coraz gorszą sprzedażą jego płyt i związaną z tym frustracją – co zazwyczaj współgra z brakiem szacunku ze strony wydawnictwa – jego ostatnie słowa mają dużo bardziej grobowy wydzwięk: „Będę szczery, myśle że nie pożyję zbyt długo”.

Tweet ten pojawił się po komentarzach na temat jego wydawnictwa i przemysłu muzycznego: „Straciłem wiarę w drużynę w której jestem. Nie mam nic więcej do powiedzenia nie będę promował swojej muzyki” i „Muzyka była dla mnie dobrą zabawą teraz ludzie i  polityka wokół przyprawiają mnie o mdłości”. Czy chce w ten sposób zwrócić na siebie uwagę czy po prostu zdaje sobie sprawę z konsekwencji zdradzenia przysięgi przemysłu muzycznego? Oto artykuł o komentarzach Fiddiego (50 Centa):

‘Nie pożyje zbyt długo’: 50 Cent i jego makabryczne wizje na Twitterze

Jego pierwszy album zatytułowany był: Bądz bogaty lub zgiń próbując.

Pomimo spełnienia swoich ambicji, [zrobienia głośnej kariery i milionów na koncie], wygląda na to że 50 Cent szykuje się teraz na przedwczesny pogrzeb.

Gwiazda hip hopu ma za sobą serię tweetów w których mówi o śmierci czającej się tuż za rogiem.

Fiddy, 36 lat: „Będę szczery, myślę że nie pożyje zbyt długo”.

Twierdzi też że jest z tym pogodzony i że będzie „dobrze jeśli umre dziś w nocy”.

Wszystko to po jego wypowiedziach o aktualnym stanie jego kariery.

„Straciłem wiarę w drużynę w której jestem. Nie mam nic więcej do powiedzenia nie będę promował swojej muzyki.”

„Dokończę ten album potem skupię się na filmie mojego scenariusza.”

„Nie jestem zdenerwowany, mam tylko pewność że nie chcę być pamiętany w taki sposób”.

Ten bogaty gwiazdor nawiązywał w ten sposób do jego obecnych złych stosunków z Interscope.

(…)

„Muzyka była dla mnie dobrą zabawą teraz ludzie i  polityka wokół przyprawiają mnie o mdłości”

(…)

Jego debiutancki album z 2003 sprzedał się w liczbie 8 milionów kopii w samym USA, jest czwartym w kolejności najlepiej sprzedającym się albumem hip-hopowym wszechczasów.

(…)

(…) jego ostatni album z 2009 Before I Self Destruct sprzedał się jedynie w liczbie 446.000 kopii

Przynajmniej raper nie narzeka w interesach nie związanych z muzyką.

Mówi się że zarobił 100 milionów dolarów po tym jak Coca Cola wykupiła Glaceau, firmę produkującą napoję w 2007.

Fiddy, prawdziwe imię i nazwisko Curtis Jackson, miał udziały w tej firmie po tym jak wypuścił na rynek swój napój witaminowy Formula 50.
– zródło: Daily Mail

Zobacz także:

Eminem boi się o swoje życie?

 

3 comments on “50 Cent: „Nie pożyję zbyt długo”

  1. Az lza mi sie w oku zakrecila.
    No jaki biedaczek!
    A jeszcze w marcu zeszlego roku po katastrofie w Fukushimie pieprzyl prezac sie na gangsterskie pozy , ze „Japonce to tchorze, on jesli taka fala szla by na wybrzerze stanow zjednoczonych wzialby deske do surfingu….” dodal rowniez „musze ewakuowac japonskie dziwki swoim prywatnym samolotem….”
    Prostak, ktorego inteligencja uwlacza nawet szympansom
    Pysior mu w srake

Skomentuj

