1130

Rosyjska, francuska, amerykańska i brytyjska flota gromadzi się wokół Syrii i Iranu

 

Zródło: Prison Planet.pl

DEBKAfile ,Izrael (2012-01-10)

Amerykańskie, rosyjskie, francuskie i brytyjskie jednostki lotnicze i morskie zostały wysłane w rejony Syrii i Iranu aby stanąć na straży rozwoju dwóch nowych punktów zapalnych na Bliskim Wschodzie.

Rosyjski lotniskowiec Admirał Kuzniecow zakotwiczył wcześniej niż planowano w syryjskim porcie Tartus nad Morzem Śródziemnym w niedzielę, 08 stycznia, przybywając wraz z niszczycielem Admirał Chabanenko i fregatą Yaroslav Mudry. 
Aby przeciwdziałać temu ruchowi, Francja wysyłała niszczyciel obrony powietrznej Forbin na wody w pobliżu Tartus.

Źródła wojskowe DEBKAfile podają nagromadzenie w Zatoce Perskiej i Morzu Arabskim, w ciągu ostatnich 48 godzin, zachodnich sił morskich przeciwko Iranowi w gotowości na zagrożenie zamknięcia cieśniny Ormuz przez Teheran.

Brytania wysłała do Zatoki omańskiej niszczyciel HMS Daring, Type 45 uzbrojony w nową technologię pozwalającą na zestrzelenie rakiet. Ma on przybyć na miejsce w tym samym czasie, co lotniskowiec Charles de Gaulle.

Nasze źródła podają również, że w sobotę, gigantyczny bezzałogowy samolot RQ-4 Globl Hawk UAV, wystartował z lotniskowca USS Stenning dla nadzoru wybrzeży Iranu. Stennis i jego grupa bojowa płyną przez Zatokę omańską przy wejściu do Cieśniny Ormuz po tym jak Teheran ogłosił, że nie będą mogli przez nią przejść.

To był pierwszy raz kiedy USA wysłało bezzałogowe statki powietrzne do Iranu, odkąd samolot bezzałogowy, niewidzialny dla radarów RQ-170 został zestrzelony przez Iran 4 grudnia. Był to również pierwszy raz od kiedy dano rozkazy dla startu bezzałogowej maszynie z lotniskowca dla systemu szerokiego nadzoru morskiego strefy powietrznej (BAMS).

Link do oryginalnego artykułu: LINK

 

4 comments on “Rosyjska, francuska, amerykańska i brytyjska flota gromadzi się wokół Syrii i Iranu

    • Uciszyli Trepa……nerwy odchodzą ….
      Gipsy Kings – Caminando Por La Calle
      Ogólnie mnie nerw nosi jak widzą ze moi najlepsi przyjaciele sa ateistami i to co im che przekazać zbywają śmiechem i mrugnięciem oka……
      Kiedyś miałem sen…stałem przy domu i czekałem na powrót Pana…juz był tuż tuż już szedł..i sie rozpłakałem bo nie mogłem pociągnąć za sobą przyjaciół…i tak sie obudziłem , pełen smutku…

      • MroQ ;-)) – przetłumaczony tekst z tego utworu

        Spacerując po ulicy
        Zobaczyłem cię
        Pewnego dnia zakochałem się
        W tobie…
        [i dalej to samo – i tylko tyle]
        http://www.tekstowo.pl/piosenka,gipsy_kings,caminando_por_la_calle.html

        Proste, banalne aż do „bólu” słowa, bez okultystycznych
        przekazów, bez manipulowania miłością…
        ot… zobaczył piękną kobietę [mam nadzieję, że nie faceta]
        i wziął się, i zakochał w jej urodzie –
        a może nawet i w tej kobiecie… jak w życiu, bez podtekstów,
        bez ukrytej nienawiści… do czego-Kogokolwiek.

        Gipsy Kings – Caminando por la calle

        głównie chodzi o Muzykę, nie o słowa, muzykę która
        aż Duszę przeszywa na wylot…. przeszywa, ale słodko ;-)
        Ale nie o tym chciałem napisać.
        Mam podobnie – śmieją się ze mnie, drwią, każą milczeć
        gdy mówię o Nauce, o zafałszowanym świecie, o czasach…
        Niech każdy odpowiada sam za siebie, Nic Na Siłę,
        za Jezusem szli ci, którzy chcieli, uzdrawiał tych,
        którzy prosili, słuchali Go ci, którym brakowało
        tego Pokarmu, my – Chrześcijanie – jesteśmy co najwyżej
        uczniami, i to bardzo kiepskimi uczniami… ale Chcemy.
        [chrześcijanin chce – mówi ci To coś ?]
        Popełniałem błąd kiedy starałem się „nawracać” na siłę,
        teraz, gdy jestem wyszydzany – to daje sobie spokój,
        wtedy „milczenie jest złotem” – tutaj, na blogu Rada
        możemy się jedynie Podzielić tym, co jest wg nas ważne
        i nic poza tym – każdy sam wybiera Drogę… słuchania.
        Pozdrawiam ;-)

  1. Oprawcy z NATO oświeceni talmudyzmem z iSRAela oddają „cześć zwłokom”
    ten film pojawił się nawet
    na oświeconym okiem odbytu onecie – bo już śmiga na jewtubie

    http://wiadomosci.onet.pl/wideo/drastyczny-film-amerykanscy-zolnierze-profanuja-ci,42265,w.html

    Drastyczny film. Amerykańscy żołnierze profanują ciała – „niosący pokój” sataniści

    [z komentarzy na stronie http://www.poznajprawde.net/aktualnosci/263-wolna-dyskusja-styczen.html#comment-811 ]

Możliwość komentowania jest wyłączona.