Women9-satanist-crop

Adept: Przyjście Antychrysta poprzedzi kobieta

 

„Jesteśmy w trakcie tworzenia społeczeństwa hierarchicznego – współczesnego systemu klasowego jeśli wolisz. Wszyscy będą monitorowani, każda transakcja podglądana a ignoranccy, łatwowierni, pozbawieni jaj i głupi niewolnicy będą „bezpieczni” i nieważni.”

[Uwaga: Materiał ten zawiera stanowisko i informacje osoby anonimowej, nie można więc na dzień dzisiejszy stwierdzić czy mówi prawdę. Osąd należy do czytelnika. Popieram jednak twierdzenie  że wielu z naszych przywódców to illuminowani sataniści, ich agenci lub sprzymierzeńcy. Oto pierwszy artykuł Fozdyka który wyszedł na światło dzienne w styczniu 2010 – Henry Makow]

Aloysius Fozdyke (henrymakow.com), tłumaczenie Radtrap

Sataniści, czy to z Loży Alpha czy z innych stowarzyszeń, od zawsze chcieli tylko jednego: wszystkiego!

Chcemy tego co najlepsze dla owczarni. W rzeczy samej, jesteśmy jedynymi którzy dadzą jej to czego chce.

Połączyliśmy świat przestępstwa z polityką, kradniemy razem z rządem. Kontynuujemy kradzież wszelkiego bogactwa jakie jeszcze zostało i dostajemy je z rąk bezmózgiego motłochu.

Tworzymy wojny by pozbyć się darmozjadów. Tworzymy prawa niszczące ich ekonomię. Gdy my się bogacimy, pospólstwo ubożeje. A robimy to dlatego że owce same tego chcą.

Myślicie że odnosilibyśmy te sukcesy bez pomocy którą od nich dostajemy? Podczas gdy my jesteśmy awangardą ludzkości, oni szukają zbawienia w przesądach i objawieniach z internetu.

(…)

Oni kochają brutalną policję i silnie uzbrojone oddziały wojskowe dekorujące ich ulice. Płacą za nasze programy i naboje którymi się ich pozbędziemy.

Chcą śmieci w mediach, masturbacji nihilizmem, religijnych banałów i politycznej paranoi, w czasie gdy system prowadzony jest niczym zamknięty sklep, przez oligarchów finansowych i opłacanych przez nas, puszczających się z nami biurokratów. Wszystkie ważne decyzje podejmowane są za zamkniętymi drzwiami.

RESZTA TO TYLKO GRA

Czyż nie kochacie zaplanowanych pytań i ustalonych wcześniej odpowiedzi, flag i sloganów, łżących polityków wygłaszających nie swoje opinie, polityków nie reprezentujących niczego innego niż sam system? (…)

Jesteśmy w trakcie tworzenia społeczeństwa hierarchicznego – współczesnego systemu klasowego jeśli wolisz. Wszyscy będą monitorowani, każda transakcja zapisywana a ignoranccy, łatwowierni, pozbawieni jaj i głupi niewolnicy będą bezpieczni i nieważni.

Ich dzieci już jedzą nam z ręki. Zwiększamy teraz swoją władzę. Imię naszego ojca jest święcone na jego Ziemi, tak jak będzie w niebiosach. Jego czas i czas jego wyznawców nadchodzi.

(na lewo; Fozdyke wysłał mi pózniej ten link sugerujący że to Sarah Palin jest tą szczęśliwą wybranką)

Nasz bóg wybrał już Mistrza Profanacji. Nie jest jedną z nas, lecz jej imię jest znane. Jej królestwo nadejdzie pod koniec roku 2012. Jest awatarem, jest narzędziem. Jej wola jest nieistotna. My jesteśmy jej doradcami.

Zostanie nagrodzona za swoje efektywne i spektakularne bajki, za jej łatwo przyswajalne i wzruszające kłamstwa – wszystkie one będą wykonalne tylko w teorii.

Pomyśl o Billu Clintonie lub broni masowego rażenia. Owczarnia będzie kontynuowała życie w narcystycznym śnie i myślała o sobie jako o niebezpiecznych, niezależnych i mających wpływ na swoich wybranych liderów, zamiast przyznać że są głupi, absurdalni i bezbronni.

Powiedziałem już twoim czytelnikom kto wygra ostatnie wybory w Australii a teraz przekazuje im kolejną ważną informacje na długo zanim to się stanie. Czy potrafią czytać między wierszami czy też będą dalej odrzucać moje wyznania?

My wiemy że ich to nie obchodzi.

Oni też to wiedzą.

_______________________________________________________

Gdy rozpocznie się wojna a Iran zatrzyma dostawy ropy, życie zmieni się błyskawicznie. Amerykańscy podatnicy wspierali Izrael już tak długi czas, że najwyższy czas dla nich otrzymać stamtąd coś w zamian. I dostaną. Wojny to najlepszy sposób na zjednoczenie niewolników. Polecą na pewną śmierć w obronie ich panów lub wrócą po to by pozostać niewolnikami. Jedyną obiecaną nadzieją jest Mistrz Profanacji. Owczarnia dowie się tego niedługo.

Ścieżka lewej dłoni pozostaje duchową dyscypliną nowej klasy panów. Są to mężczyzni i kobiety urodzeni po to by zostać bóstwami w tym życiu. Tłum jest już tak ogłupiony że nie zna wartości wolności i życia. Nie zasługują więc na nie. Chcą być  niewolnikami a my ich zniewolimy. Mistrz Ceremonii zakończy tą tęsknotę mas, wypełni ich życzenie przed przybyciem Vindexa. – Fozdyke, 20.01.2011

 

16 comments on “Adept: Przyjście Antychrysta poprzedzi kobieta

    • mam takie pytanie – co sądzicie o działalności blogów:
      -monitor polski
      -zenobiusz blog
      -Królowa Pokoju blog.

      czy uważacie ich działalność za wywrotową dla walki z new world order, czy raczej macie ich za nieszkodliwych fantastów? po ostatnich „illuminacjach” monitora polskiego nabrałem pewnych wątpliwości. odkryłem istnienie pewnych nici powiązań między blogami typu transformacja a typowo katolickimi, publikującymi różne orędzie, będące podszeptami demonów tak naprawdę. Otóż, wszyscy ci blogerzy operują strachem, zastraszaniem bliźniego i otwartą niechęcią wobec inaczej myślących ludzi. ja odrzucam zarówno ich orędzie nie wiadomo skąd wzięte, jak i czenellingi wiadomo skąd wzięte – aż za bardzo. pozdrawiam

      • to co teraz napiszę to tylko moje subiektywne zdanie…
        tego typu blogi (które to już sam musisz ocenić) służą tylko po to by wychodząca na jaw prawda była zagłuszana przez teorie spiskowe, nie twierdzę że autorzy blogów robią to specjalnie, ale to jest jedyny powód dla którego pozwala się im istnieć.
        np. jeśli na blogu jest jeden prawdziwy artykuł ale obok niego kilkanaście o jakiś reptalianach, ludziach krabach czy ostatni bardzo popularne „przebudzenie” to ten prawdziwy staje się niezauważalny, bo prawda zwykle nie jest tak ciekawa jak fikcja.
        Należy jednak pamiętać że „…poznać ich można po owocach…” i jeżeli jakikolwiek blog poza straszeniem iluminatami nie oferuje niczego innego, to chyba nie warto zawracać sobie nim głowy

      • Ja zrezygnowałem z tych blogów, w momencie braku możliwości pisania pełnej prawdy o twz. NWO, który to tylko przykrywka do jednej religii: Lucyferanizmu. Autorzy blogów niby kierują się prawdą, ale w ostateczności ją odrzucają chodzi mi o prawdę która zawarta jest w Piśmie Świętym. Przyjmują to co im wygodne, a to co im nie pasuje lub nie będzie interesować czytelników odrzucają. O Królowej Pokoju już wole się nie wypowiadać, kiedyś coś tam próbowałem napisać odnośnie prawdziwych nauk z PŚ, od razu zostałem zbanowany. Kto już trochę się zorientował w tym całym światowym bałaganie to myślę, że zrozumie gdzie jest zawarta ta prawdziwa i jedyna nauka.

        Przynajmniej takie jest moje odczucie.

      • odradzam poświęcanie czasu i uwagi na blogi monitorpolski, zenobiusz i królowapokoju
        to fanatycy, albo jeszcze gorzej, możliwe, że nawet agentura
        na tych trzech blogach zostałem potraktowany źle za pisanie prawdy

        • nie, nie sprawdzam nastrojów, spokojnie. jestem tam bywalcem (jeszcze) – bo nie zostałem zbanowany. ja stosuję jedną strategię, która się sprawdza – piszę jakiś prowokacyjny, trochę nawet głupawy post, by później w dalszej dyskusji przywalić z grubej rury temu, komu się należy. czyli wiecie komu.

      • Wspomniane blogi to blogi agenturalne, obserwuje je juz dlugo. Grozne nazbyt nie sa bo czytelnicy ich to tylko garstka.

      • Informacja ma to do siebie, że jedna jest wygodna a druga nie. Dlatego pierwsza będzie rozpowszechniana a druga pomijana w publikacjach czy podawana w taki sposób by czytelnik się skupiał na nieistotnych dla ogółu szczegółach. W kazdej ocenie blogów ważna jest umiejętność czytania miedzy wierszami; począwszy od sympatii politycznych prowadzącego poprzez jego zaufanych pomagierów na sponsorach kończąc. No i pilne śledzenie jakie tematy są zabronione i z jakiego powodu bo istotą kuszenia jest ukrywanie jadowitego wnętrza w kolorowym kuszącym opakowaniu. Czyli robienie PRu sukcesu jak chociażby Donald „pinokio” Zielona Wyspa Cuudów.

  1. Kolejny artykuł, który jest potwierdzeniem nie tylko moich spostrzeżeń. Zawiera jednak podstępną Myśl.
    To, że ludzie [ogólnie] są zbyt tolerancyjni dla poczynań „władców tego świata”,
    nie robi z nich jeszcze głupiego bydła. Każdemu należy dać szansę i obdarzyć dozą zaufania,
    same słowa przecież jeszcze niczego „nie mówią”. Gorzej, gdy po raz kolejny dają mandat zaufania
    ludziom, których wyniki działania nie są potwierdzeniem ani ich słów, ani tym bardziej „ukrytej” woli.
    Wtedy ludzie „stają się” bezrozumnym bydłem – to tak jak bity przez swojego „pana” pies, jest mu
    nadal wierny, posłuszny i oddałby za takiego oprawcę życie. Takiej wierności oczekuje zapewne szatan.

    Zagoniony do pracy Niewolnik, starający się przetrwać i zapewnić sobie minimalną egzystencję, taki
    niewolnik nie ma ani czasu, ani możliwości Kontrolować poczynania i dociec Natury swego tzw. „Pana”.
    Poddany jest zawsze oszukiwany przez Uzurpatorów – i to z dużym wyprzedzeniem.
    Odkąd narodzi się nowy obywatel – czyli Towar do Zniewolenia – już na Starcie jest w Sieci kłamstw.
    Chyba, że nowa istota ludzka przyjdzie na ten świat w rodzinie Oprawców, kanalii i Uzurpatorów.
    Jak zostanie odpowiednio „wytresowany” i ma odpowiednie Geny i „duchowość” – krzywdy Sobie
    nie zrobi w sensie Egzystencjalnym. Poniesie natomiast krzywdę Innego Rodzaju. Śmierć raz na Zawsze.

    Jeżeli nasiona pszenicy odradzają się ponownie w Kłosach tejże pszenicy – to żyją „wiecznie”, nieprawdaż ?
    Pożarte przez kruki ziarno obumiera bezpowrotnie, chociaż jest bez wątpienia pokarmem dla ptaka.
    Ale tylko tyle. Jeżeli ludzie mają być „pokarmem” dla bestii ludzkich i demonów, wtedy staja się „bydłem”.

    Osaczone podstępnie pseudo bydło ludzkie, pomimo swej Naiwności, nie może być Jedynym Winowajcą.
    Idąc takim Tropem i tokiem rozumowania, dojdziemy do „wniosku”, iż pomysł Stworzenia Życia był
    od początku głupi, a sam Stworzyciel stwarzając „bydło ludzkie” był chyba Głupcem największym.
    Za wyjątkiem powołanych „do życia” oprawców, satanistów, upadłych aniołów… Tu Bóg miał Rację.
    Mentalność Kalego…
    Cynizm raczej Cnotą nie jest, ale jak przekonywująco można Nim umocnić własną Pychę… Nieprawdaż ?

    cytat: – „…Pomyśl o Billu Clintonie…” – ja akurat pomyślałem o Hilary Clinton, ta wynaturzona pseudo kobieta
    może być Prologiem do przyjścia Canalii Zatracenia, być może „duchowo” wspiera ją tak zwana Merkel.

    Gdzie diabeł nie może, tam babę pośle – jakże mądre okazują się ludowe powiedzonka… oraz Sssssymbole.
    Kobieta ma wzbudzać Zaufanie, i Matczyną Opiekuńczość – a co, jak będzie to Zatracenie i…
    …Materialny Odlot, gdzie po naturalnej, bożej Duchowości nawet już Ślad nie pozostanie ?… I co wtedy ?

    Wtedy człowiek stanie się Materią ludzką, bez jakiejkolwiek Więzi z własną i bożą Duszą.
    Opakowaniem – kolorowym, świecącym, kuszącym, zajefajnym – dla Gówna. Opakowaniem na Nawóz.
    Nie mylić z Bydłem.

    …i tym optymistycznym Akcentem kończąc, pozdrawiam pseudo Oświeconych i przede wszystkim Owieczki.
    Hej ! ;-))

    Nie żałuj Wynaturzenia, gdy płoną Dusze – parafrazując Róże i płonący Las… Czytaj między Wierszami.

    Góralu… ? – góralu, czy Ci nie żal ? …czy Ci nie żal…duszy, Boga, natury, Narodu i Owiec ? – bo mnie Tak.

    …Ulubiona piosneczka Papieża JPII – moja też… Pozdrawiam.

    i ta dla podniesienia Nastroju ;-)) góral folk Słowacja na wiejskim weselu ;-))

  2. Miałem t-Ego nie wrzucać… ale zapodam, aby odczytano między pseudo wersetami Prawdę o Kłamstwie.

    śpiewa Znany Aktor http://www.youtube.com/watch?v=gOZ4ThL7UJo&feature=related

    …góralu, czy ci nie żal, opuszczać […] Ojca,
    odchodzić od stron ojczystych i sprzedać Ten Chleb…
    …góralu, czy ci nie żal ? – wracej do Chrystusa …a nie do Hal !

    dalej pisać nie mogę… przeraża mnie Aktorstwo obłudy Omegi.
    Samiec Alfa…. przywódca stada…
    Chcecie więcej, czy mam
    dać se spokój ?
    wszystko
    dzisiaj
    dla
    B.

  3. Bia – jeżeli Lysy to Gupi, to ja jestem Eskimos…. Kombinuj dalej, jestem Pod wrażeniem… A co „powiesz” na To ? … Bia- wiem kim jesteś… Ale ci nie Powiem.

    Zauważcie, proszę, jedną Rzecz – w tak zwanej G-wieździezwiedzeniu Dawida – Dwa Trójkąty,

    trójkąt piramidalno-Materialny stał się pseudo Duchowym,
    paradoksalny trójkąt Duchowy „stał się” Materialnym wzorcem Wynaturzenia,

    i Logo Izraela jest Dowodem na zaplanowaną walkę z Bogiem i Jego symbolami,
    symbolem Ojca jest Życie, symbolem Izraela jest Śmierć,
    zapisana w Wynaturzonym Heksagramie…
    Dlatego szydzono z Żydów
    wierzących podczas
    I I wojny…
    i znowu
    symbol
    I I
    Dwoistości zakłamanej do G-ranic przyzwolenia Nikczemności…
    …i spełni się wtedy Pismo, …Bo „musi”.

    Szok prAwdy w kłamsTwie… TA żmija nas zabija. Tylko Jezus Nas Wyzwoli.
    Nikt Inny, bo Człowiek już nie da rady…

    …nie dajcię się Uśpić, bo i ja nie śpię, aż Nadto widzę, pomimo „wydłubanych” Oczu…
    Oko jest Otchłanią.

    Dowodem na to jest Seks – jakikolwiek – a Wynaturzony na pewno, nie mam nic do seksu,
    ale kiedy jest ponad Wszystko staje się Niczym… zaczyna być Energią Zatracenia
    w Egoizmie i w dedawaniu życia… w depopulacji. Litera „S” jest Żmiją, a nie Życiem…

    Pop, to w wielu językach oznacza Żopę – to Dupa, …dePop – to ślepe Oko odbytu…
    [jeszcze chwila, a zwariuję ;-)) ]]
    Radtrap, że Ty jeszcze
    ze mną wytrzymujesz, to sam się dziwię, a zapewne zdziwionych jest więcej !
    I chwała Bogu za to zdziwienie !
    Amen.

    • A dlaczego miałbym nie wytrzymać? Dobrze się odnajduje w czarnym humorze ;) Seler jest na tej stronie mile widziany, bo nie używa pozerskiego języka rodem z katechizmu (tylko czasami muszę przycinać nieco komentarze, ale to już chyba obaj wiemy o co chodzi :)

  4. Radtrap wziął i napisał… aa, nie bede sie czepiał, wezmę i zacytuję:

    „(tylko czasami muszę przycinać nieco komentarze, ale to już chyba obaj wiemy o co chodzi :)”

    Taak ? –

    Pojadę teraz po Bandzie… mam Paliwo… i w dupie mam Medale, podium, i inne Piramidy…

    Kiedy byłem młody żużlowałem na rowerze, …teraz też mi to pozostało w wieku 55. lat…
    Daleko nie zajadę, albowiem Pociąg zmiażdżył mi nogę, kiedy miałem 27 lat, bo wskakiwałem…

    Rozpiłem się, i jestem Alkoholikiem… Straciłem żonę, syna i dom… Oni żyją. Ja też – już 55 lat.
    Osobno.
    Bia… chcesz o tym pogadać… czy jesteś Gadem ? – …tym przysłowiowym…
    albowiem ja mam Doświadczenie…oraz protezę i rower…
    Nic mnie już nie zaskoczy… oprócz … Łańcucha
    Ale dam radę. I Wy Też.
    Jedziemy…

    Melina Mercouri, la Grèce, des Chansons

    seler, korzenna jego nać…
    […]
    Tnij Radtrap… Tnij, nie żałuj… I za to Cię lubię ! ;-)))
    pozdro „smyku” ;-))

  5. ufo lata mi nad domem już dwa razy zaobserwowałem ciekawe obiekty latajace czapa mówie wam jeden dzisiaj drugi z miesiąc temu

  6. Trochę z innej beczki, jeśli idzie o 10 rogów, to nie chodzi raczej o to, że na końcu będzie na świecie 10 państw, tylko bardziej o to, że państwa Europy Zach., które powstały na bazie plemion germańskich, będą panować nad resztą państw, a które same z kolei będą podległe Rzymowi-Kościołowi, w tej czy innej formie. Była już kolonizacja, ale ona jeszcze nie przyniosła pełnego sukcesu. Ale tak jak już było tu napisane w innym artykule CIA ma już nawet kontrolę nad Iranem.

Możliwość komentowania jest wyłączona.