Indywidualizm kontra kolektywizm

 

PRZEBUDZATOR 528

 

7 comments on “Indywidualizm kontra kolektywizm

  1. Widziałem ten filmik ponad pół roku temu, ale o nim nie pamiętałem…
    Daje do Myślenia i potwierdza to, co nas Otacza.
    W bożej różnorodności i indywidualności jest Piękno Stworzenia i możliwość Rozwoju.
    Legion pasożytów chce Klonować legion beznamiętnych wielbicieli Legionu.
    Koło się Zamyka. I tylko tyle mogą przeciwnicy Stwórcy. Indywidualizm to nie Legion.
    Otacza nas Koło, …prawie jak Oko.

  2. Ogólnie prawda, elegancko przedstawiona, jednakże widać, że autor jest uprzedzony do kolektywu ludzkości. Nic, dziwnego zresztą… kiedyś sam bym nazwał ich irytującą masą idiotów, ale teraz stałem się bardziej wybaczalny i tworząc jakieś interakcje zawsze staram się pomyśleć o pozytywnych efektach dla innych.

    • G, a może g… nie spodziewałem się tego po Tobie, .. ze jednak..
      Nie, w porządku… nie wolno nikomu odbierać drogi poszukiwwań… niech szuka,
      do śmierci, a nawet dłużej…. Tego Kolektywimu, czy jakoś tak…
      Pozzdrawiam Kolektywnie [jak w Korei] (…)
      ja już nie moge, Radtrap, edlaczego tyle kurewstwa na świecie ?
      nie odpowiadaj, wiemy dlaczego….

  3. Podziwialiśmy Indywidualizm Narodów, odrębną Kulturę lub Muzykę, a nawet Urodę kobiet.
    O przyrodzie nie wspomnę. Ogórki mają być jednakowe wg Kolektywizmu.
    Mamy jednakowo myśleć pod pozorem tzw. jednomyślności.
    Kolektywizacja Globalnego Kolektora Odchodów.
    Szambo. [z oświeconego oka okultystycznego odbytu] – Kreacja kolektywnego Klonowania.
    Parcie na Odejście od Różnorodności jest Zatwardzeniem.
    I dlatego proponują nam Lewatywę Intelektualną
    pod nazwą Kolektywizmu, ale
    według mnie – Kloaki.
    Było brutalnie, jak
    na Wojnie.
    Nawet Bogactwo Różnorodności jest Plugawione pod Obsranymi Hasłami. Jak na Wojnie.
    Duchowej.

    • Coby nie było tak całkiem Odbytniczo – wrzucę Granat Muzyczny [jak walczyć to walczyć]
      Michaił Szufutiński – Dusza boli a Serce płacze- wrzucam, bo spać nie mogę…

      wiem… mam specyficzne poczucie humoru, …ale mam !?! – …świr seler ;-)

      23 grudzień 2011 anno domini- dziękujmy Ojcu, że jeszcze możemy komentować…

      • a co z Jajem ? – odbytniczy Dylemat nie na żarty – a jajko kruche jest, dylemat za to Twardy… ale posłuchajcie Rozwiazania, a w zasadzie jego – rozwiązazania – Braku

        Alosza Awdiejew – Song o jaju – dobra, …koniec JaJ – ;-))

        seler, co sobie dzisiaj kątem pluł… [kontemplował] – Wesołych Choinek !!! życzę
        z jajami to poczekajmy do wiosennego kultu, chodzi o skorupki, ale nie będę się sprzeczał… Tak, dla rozluźnienia mięśni… wczujcie się w rolę kury ;-)

        Ja Gitarę -[brzydka litera G]- Swoją Mam…

        był taki moment, o którym śpiewa Alosza, ale podniosłem się z kolan… Walczę.
        nawet Muzyką… dobre i tyle. Pozdrawiam – seler, …korzenna jego mać ;-)

        …miało być: – seler, korzenna jego Nać – a nie mać, chociaż, czy ja wiem ?
        nie jestem doskonały w pisaniu, i teraz porównajmy doskonałość tekstu Biblii…
        pomimo pomyłek – z moją niedoskonałością tekstu. Sens Tekstu – ST, oraz NT.jest Doskonały
        Najważniejszy jest Tekst Słowa Przekazanego. Potęga.Nie ludzka potęga a Boga

        Ojciec Nam to wszystko Wyjaśni… proszę o to… Już niedługo, …Hej !

        Radtrap, rozpisałem się nieco dzisiaj, może i dobrze, może źle, ale ku Chwale…

Skomentuj

