nato is

Szokujące wizje blogera

 

Zródło: Orwellsky

Stany Zjednoczone i NATO planują wywołać światowy konflikt.

Tak twierdzi bloger Christopher Lehman na blogu NSNBC. Jego zdaniem podczas ostatniej wizyty w Chinach, premier Rosji Władymir Putin został poinformowany o planach wojennych Stanów Zjednoczonych i NATO.

Informację tą dostarczył Chińczykom Brian Underwood, były pracownik agencji Blackwater i ochroniarz w amerykańskim konsulacie, któremu obecnie grozi dożywocie za przekazywanie poufnych informacji obcemu państwu.

Według przekazanych dokumentów plan rozpoczęcia wojny jest obecnie w fazie wdrażania. Lehman twierdzi, że zakłada on doprowadzenie amerykańskiej i europejskiej gospodarki do implozji a następnie zniszczenia światowych systemów finansowych. To wywołać ma wojnę, która wybuchnie na terenie Ameryki Północnej, Afryki, Azji, w tym także na Bliskim Wschodzie. Podczas wojny ma zostać użyta broń biologiczna, która może doprowadzić do śmierci miliardy ludzi. Docelowo w momencie kiedy konflikt osiągnie apogeum zaproponowane zostanie wdrożenie doktryny Nowego Porządku Światowego (NWO) jako pretekst to uratowania planety.

Na początku października rząd Pakistanu zgodził się na umieszczenie 20 tysięcy chińskich żołnierzy na terenie kontrolowanej przez niego części Kaszmiru, jednak Pekin zaprzecza doniesieniom jakoby na tym terenie przebywało więcej niż 4 tysiące Chińczyków.

 

5 comments on “Szokujące wizje blogera

  1. kurde, sytuacja na linii Iran – Izrael nie rysuje sie kolorowo. Ale z ta bronia biologiczna i miliardami ofiar to chyba przesadzili. Jeszcze tyle planow na ziemi, i czlowiek sam nie wie co myslec jak sie czyta taki tekst (pomimo ze staram sie byc gotowy na ewentualny „koniec”)…

    pozdro dla mojego ulubionego blogera ;)

  2. Obnizenie ludnosci ziemi jest planowane juz od dawien dawna, powieksza sie tylko skala z uplywem czasu. Anglicy i Amerykanie testowali sterylizacje, Niemcy zaczeli od sterylizacji i zakonczyli na broni chemicznej ktora nota bene zachod im sprzedawal. Chinczysy przejeli paleczke. I teraz ONZ to doprowadza do szczytu perfekcji. Plan jest juz zapowiedziany. Wedlug ich wiary, oni musza to oglosic. Jesli spoleczenstwo sie nie przeciwstawi to jest ich akcja dozwolona. Nawet pomnik postawili oglaszajacy ich intencje. http://www.infowars.com/articles/nwo/occult_dismantling_georgia_guidestones.htm

  3. Matka wojna ze śmiercią swata Zatem na śmierć nie na niewolę Cos się musi stać świat za bardzo odszedł od Boga kara będzie sprawiedliwa

Możliwość komentowania jest wyłączona.