billy

Ojciec Miley Cyrus: Moja rodzina została rozbita przez Szatana

 

Vigilantcitizen, tłumaczenie Radtrap

Billy Ray Cyrus, ojciec idolki nastolatek Miley Cyrus, w wywiadzie z marca 2011 mówi o tym że boi się o swoją córkę, o jej życie i oto by nie skończyła jak Anna Nicole Smith czy Michael Jackson, a także o ciemnej stronie przemysłu rozrywkowego.

NY Daily News:

Od czasu gdy potępił Miley Cyrus za skandal z paleniem z bonga w grudniu 2010, Billy Ray Cyrus nie mówił zbyt wiele o swojej córce i kontrowersjach wokół niej narosłych.

W wywiadzie dla magazynu GQ, pięć dni po tym jak wyciekł skandaliczny filmik, wydawał się być bardzo rozemocjonowany.

Jednym z bardziej zadziwiających jego wyznań jest to że serial „Hannah Montana” zniszczył jego rodzinę oraz że boi się o swoją 18-letnią córkę i nie chce by ta podzieliła tragicznego losu innych kontrowersyjnych gwiazd – takich jak Michael Jackson, Kurt Cobain czy Anna Nicole Smith.

“Za każdym razem gdy dzieję się coś w karierze Miley, za każdym razem gdy coś idzie nie tak – Vanity Fair, taniec na rurze, jakikolwiek skandal – jej ludzie, lub jak mówi się w dzisiejszych wiadomościach jej trenerzy/treserzy, wystawiają mnie tam… „Ktoś strzela do Miley! Wystawcie tam staruszka!” Billy Ray wyjawił dla magazynu dlaczego tak często pojawiał się w jej publicznym życiu.

“Cóż, robiłem to bo jestem jej tatkiem, a wszyscy tatusiowie tak robią,” po czym dodał „Okay, ukrzyżujcie mnie za to, jakoś to przetrzymam…”

Dzisiaj 49-letni już ojciec sześciu dzieci mówi że zrozumiał -„wykorzystywali mnie za każdym razem.” W pewnym momencie czara goryczy się przelała, dlatego nie uczestniczył w jej osiemnastce w zeszłym roku.

“Wiesz dlaczego nie poszedłem? Ponieważ impreza była w barze. To było złe. Bar jest od 21 lat wzwyż. Po raz kolejny, ci ludzie chcieli bym w tym uczestniczył, aby po tym jak pojawi się zła prasa mogli powiedzieć „Tatuś nie ma nic przeciwko…”

“Gdybym tam poszedł byłbym teraz w samym środku całego tego zamieszania wokół palenia szałwii (więcej o szałwii jako narkotyku). Zwalili by to na mnie. Mam trochę zdrowego rozsądku, powiedziałem: Wszystko tam wali im się na łeb a oni po raz kolejny chcą zrzucić całą winę na mnie. Trzymam się od tego z daleka.”

Billy Ray rozwodzi się teraz z mamą Miley, Tish. Wiedział że coś jest nie tak na kilka dni przed tym jak filmik z paleniem szałwii trafił do internetu.

Powiedział że podsłuchał rozmowę jej „agentów” zaniepokojonych zniknięciem iPhona. Mieli wtedy z kimś pertraktować.

“Natomiast tydzień wcześniej było coś o zdjęciach z Hiszpanii (na których Miley pije piwo) – to był 5 czy 7-dniowy okres czasu kiedy wszystko spadało na nas jednocześnie. To było jak katastrofa kolejowa a moja córka była w samym środku tego wszystkiego.”

Ponieważ nie wiedział co jest na tym telefonie, próbował wypytać się o to u ludzi zajmujących się Miley.

“Powiedzieli mi że to nie jest mój biznes. Miałem do czynienia z kimś kto zna moją córkę od ok. 4 lat a ja przecież jestem jej ojcem. To była cholerna zniewaga.”

“Uznałem to za czerwony alarm. Nie twój biznes! Nie mój biznes że latasz po całym Los Angeles próbując wykupić komputer i telefony jakiegoś dzieciaka, gdzie zgrane są filmiki z moją córką?”

W swoim ostatnim wywiadzie dla Marie Claire, Miley przeprosiła za zawód jaki sprawiła swoim fanom, dodała jednak że jest czymś „normalnym” być „niedoskonałym” w jej wieku.

Billy Ray powiedział coś w podobnym stylu podczas wywiadu dla GQ. „Nie ma wątpliwości że robiłem pewne rzeczy jako nastolatek które mogły skończyć się tragicznie.”

“Robiłem pewne głupie rzeczy – robię głupie rzeczy. Wszyscy robimy. Ale to co innego gdy siedzisz na uboczu i widzisz że to przytrafia się twojej małej córeczce. Stwierdziłem że muszę spróbować. To moja córka.”

“Część z ludzi która zajmuje się nią, zainteresowana jest bardziej jej pieniędzmi niż jej bezpieczeństwem i karierą.” Z tego powodu boi się o nią.

Billy Ray zaczął przypominać jak sława skracała życie Jacksonowi, Cobainowi i A.N.Smith, dlatego jest zdeterminowany by pomóc córce w kontrolowaniu jej życia w świetle fleszy.

Gdy wspomina gwałtowny wzrost popularności Miley dzięki „Hannah Montana” gdzie występowali oboje, widzi dziś jak przemysł rozrywkowy oddalał ich od siebie.

“To zniszczyło moją rodzinę. Mówię ci to wprost – pieprzony show zniszczył moją rodzinę.” powiedział Billy Ray po czym stwierdził że żałuje swojej umowy z Disney Channel.

“Cofnąłbym to w sekundę. Dla mojej rodziny by była tu cała zdrowa, bezpieczna, szczęśliwa i normalna – to było by fantastyczne. Heck, yeah.”

“Cofnąłbym to w ciągu sekundy gdybym mógł.”

A dla tych którzy uważają że Billy Ray martwi się tak naprawdę czy jego córka pozostanie jego bogatą, dojną krową, Billy Ray postanawia być szczery.

“Nigdy nie zarabiałem na Miley. Jest mnóstwo ludzi którzy czerpią z niej zyski. Ja jestem dumny z tego że nigdy nie zarobiłem ani jednego dolara na mojej córce.”

Billy Ray nie zrzuca całej winy na ludzi znajdujących się obecnie w jej życiu. Twierdzi że stoją za tym również złe siły.

“W którymś momencie tej wędrówki, przeznaczenie zarówno moje jak i jej zostało wstrząśnięte. To smuci mnie najbardziej.”

Według Billy Raya jego rodzina została rozbita przez Szatana.

“Nie ma wątpliwości. Nie ma co do tego wątpliwości.”

Część winy za zachowanie córki bierze też na siebie.

“W jak wielu wywiadach brałem udział i mówiłem o tym co jest najważniejszego w tym że staram się być dla moich dzieci przyjacielem? Mówiłem o tym często. Czasami nawet czytałem wypowiedzi innych rodziców: Nie musisz być ich przyjacielem, musisz być ich rodzicem. Cóż, jestem pierwszą osobą która powie im dziś: mieliście rację.”

“Powinienem być lepszym rodzicem. Powinienem powiedzieć – Dość tego. Robi się niebezpiecznie i ktoś może ucierpieć. Powinienem był, ale tego nie zrobiłem. Nie wiedziałem że piłka jest poza boiskiem, aż do momentu gdy zobaczyłem że jest już daleko w trybunach.”

– zródło

O Michaelu Jacksonie  i Annie Nicole Smith można przeczytać w tym artykule:  When Insiders Expose the Ugly Side of the Entertainment Industry (ang)