leadvma1

Gala MTV: 2011 VMAs i celebracja rynku muzycznego Illuminati

 

W nocy z 28 na 29 sierpnia odbyła się gala nagród MTV: Video Music Awards 2011, podczas której uhonorowano wielu artystów muzyki zagranicznej statuetką o imieniu „Moon Man” (Księżycowy Człowiek). Moon Man to jednak coś więcej niż tylko nagroda za sukces. VMA jest wielką celebracją branży muzycznej kontrolowanej przez Illuminati, gdzie nagradza się za rozpowszechnianie agendy luminiarzy oraz promuje w świetle jupiterów nową generację „wtajemniczonych”. Przypatrzymy się gali VMA 2011, gwiazdom które tam przybyły i kluczowi doboru które je tam zgromadził.

Vigilant Citizen, tłumaczenie: Radtrap

MTV Video Music Awards (VMAs) postrzegane jest jako kilkugodzinne przedstawienie i wielka gala z nagrodami, przemowami przed mikrofonem i zaskakującymi momentami mającymi przyciągnąć publikę. Jest tam jednak coś więcej. Ten ogromny event korporacji medialnych, transmitowany na cały świat, spełnia kilka dodatkowych funkcji: Po pierwsze, jest to narzędzie promocyjne pozwalające wyselekcjonowanej grupie artystów na ekspozycję i uznanie dla swej osoby przy okazji ignorując artystów „spoza klubu”; Po drugie- jest to wręcz rytualna ceremonia branży kontrolowanej przez Illuminati, gdzie głównymi gwiazdami są ci popychający ich agendę demoralizacji w roku poprzednim. Artykuł o 2009 VMAs opisuje rytualne i symboliczne elementy tamtego show – były to definitywnie elementy okultystyczne, co więcej prezentowały one stan umysłu ludzi tworzących całą branżę.

2011 VMAs zawierała w sobie mniej rytualności, lecz ciągle jest to gala starannie wyreżyserowana i wywyższająca wąskie grono artystów. Ci ludzie grają w nim wiele ról, występują na scenie, prezentują i nagradzają siebie nawzajem. Innymi słowy galę tą możemy porównać do burleski w której mamy tylko kilku aktorów wcielających się po kolei w różne role. Czasami pojawiają się nowe postaci, podczas gdy inne są uśmiercane.

Prawie wszyscy artyści uhonorowani na VMAs znalezli się wcześniej na tapecie Vigilant Citizen, co nie jest niczym zaskakującym gdyż rozpowszechniają oni propagandę Illuminati. Głównymi aktorami w tym przedstawieniu to oczywiście Lady Gaga, Katy Perry, Jessie-J, Jay-Z, Kanye West, Nicki Minaj, Beyonce i Odd Future. Noszą przedziwne, odrealnione kostiumy i odgrywają postaci sceniczne; podczas tej imprezy wielu z nich nie jest sobą, grają nową rolę. Cała gala zaczyna się od długiej przemowy Lady Gagi grającej przetłuszczonego Włocha rodem z lat 50-tych.

Zobaczmy kilka przykładów łączących galę VMAs z rynkiem Illuminati.

Artyści i prezenterzy wychodzą na scenę przypominającą kobiece łono. Dosłownie wychodzą prosto z „brzucha Bestii”.

 

Lady Gaga i jej Alter Ego

 

Alter-ego Gagi otwierające VMA’s

Najnowsza popisowa rola Gagi: wkurzający, przetłuszczony cwaniak z Nowego Jorku. Wiele z singli Gagi jest promowanych przy użyciu skomplikowanych i teatralnych rekwizytów (pamiętacie rogi na jej głowie?), które trafiają pózniej do mediów, magazynów i TV.

Na potrzeby singla Yoü And I, Gaga tworzy postać Joe Calderone, jej męskie alter-ego. Większość ludzi nie ma pojęcia o co chodzi  z tymi postaciami granymi przez Gagę. Dlaczego przebrała się za Włocha z NY i zaśpiewała piosenkę country? O co w tym wszystkim chodzi? Tak jak w przypadku innych kreacji Gagi, okultystyczne znaczenie tej całej szarady znalezć można w jej teledyskach.

Teledysk ten może być tematem na osobny artykuł, wiec zsumuje jego przekaz w dwóch słowach: kontrola umysłu. Jest on o programie Monarch i tworzeniu sztucznych osobowości poprzez tortury i inne techniki powodujące traumę. W teledysku widzimy Gagę skrępowaną i torturowaną przez okrutnego kontrolera używającego powszechnych metod programu kontroli: elektrowstrząsy, wykorzystywanie seksualne, narkotyki i zadawanie bólu. Wszystko to widzimy w klipie, który jednocześnie pokazuje cały szereg osobowości alternatywnych stworzonych w tym procesie.

Tak więc Lady Gaga, która sama jest alternatywną osobowością Stefanie Germanotty (jej prawdziwe imię i nazwisko) ma kolejny poziom alter-ego, kogoś kto jest przeciwieństwem Lady Gagi: mężczyzna, ubrany w bezbarwne ubrania, „not-glamorous”, nikomu nieznany itd. W czasie przemowy na VMAs Calderon mówi że Gaga go opuściła a on chce się z nią na powrót „zjednoczyć”. W okultyzmie unia przeciwieństw nazywana jest „alchemicznym ślubem”  i reprezentowany jest przez postać Baphometa- dwupłciowego bóstwa o kozlej głowie. Nazwa piosenki Yoü And I (Ty i ja) reprezentuje unię dwóch osób, tworzących dwupłciową postać, taką jak Baphomet. W terminologii kabalistycznej androgyniczność (dwupłciowość) odbierana jest jako najwyższe osiągnięcie okultystycznej drogi, a koncept dwoistości (duality) jest silnie zaszczepiany w umysłach ofiar kontroli umysłu. Obecność Joe Calderona na VMA’s jest hołdem dla programu kontroli. Niezły początek. Jednak Gaga na tym nie poprzestaje, angażuje się w swoją nową rolę przez cały czas trwania gali.

 

Inne osobowości alternatywne

 

Oprócz Gagi na VMA’s występują inni artyści odgrywający nowe role.

Nicki Minaj

Nicki Minaj sama jest wykreowaną postacią, zupełnie inną od prawdziwej osoby jaką jest Onika Tanya Maraj. Dziwna, oszalała na punkcie mody, podrasowana chirurgicznie Minaj jest postacią stworzoną do bycia gwiazdą. Gdzieś na szczycie tej postaci mamy Romana Zolańskiego, męskie alter-ego występujące w kilku jej piosenkach i prawdopodobnie bohatera wielu jej przyszłych utworów.  Roman Zolański wzorowany jest na Romanie Polańskim, oskarżonym o gwałt z użyciem narkotyków na nieletniej.

Podczas VMA’s 2011, Nicki nosiła sukienkę inspirowaną Harajuku a zawierającą w sobie fragmenty lustra (symbol Monarch reprezentujący pofragmentowaną osobowość). Kombinacja dziecięcych atrybutów z seksualnością całej postaci może być… tematem sporów.

Katy Perry

Katy Perry, czyli kolejna główna postać tegorocznej VMAs. Jej ostatni singiel Last Friday Night (Ostatnia piątkowa noc) prezentuje jej fanom postać niezbyt modnej 13-letniej dziewczyny.

Nieletnie alter-ego Katy Perry budzi się rano przy nieznajomym pedofilu.

Co propaguje teledysk do Last Friday Night … nie będąca na czasie nastolatka z aparatem na zębach ubiera się jak dziwka, zalewa pałę i wikła się w trójkącik. Wspaniały przekaz dla dziewczyn w wieku 10-14 lat.

Jeden ze strojów Katy Perry noszonych tamtej nocy zawiera jasną kwadratową bryłę noszoną na głowie. Tak jakby jej myśli miały być przez nią kontrolowane. Rzeczywiście, przypomina mi to ikonę ze znanej gry Sims, gdzie zaznacza się nią kontrolowaną przez nas postać.

Gdy zielona bryła pojawia się nad wybraną postacią, możesz zrobić z nią wszystko co chcesz. W podobny sposób przemysł muzyczny postępuje ze swoimi artystami.

 

Hołd dla…

 

Każda gala rozdania nagród zawiera hołd (w Polsce byłyby to wieczory wspominkowe) dla artystów o niezwykłej karierze i dla tych którzy opuścili nasz świat. VMAs nie jest wyjątkiem od tej reguły, trzeba jednak zaznaczyć że hołdy na tej gali były wyjątkowo osobliwe, nieszczere i dedykowane ofiarom branży. W artykule o VMAs z 2009 roku, pisałem o piosence wykonanej w hołdzie Michaelowi Jacksonowi przez Madonnę – osobe która nie była w dobrych relacjach z MJ. Dodatkowo widzieliśmy tam wideo na którym Michael przedstawiony był jako zombie – dziwny sposób na uczczenie pamięci zmarłej osoby.

VMAs 2011 zawierały w programie dwa „hołdy”, równie dziwne jak te z 2009, wręcz ośmieszające upamiętnianych artystów.

Britney Spears

Britney otrzymała nagrodę imienia M. Jacksona (Michael Jackson Video Vanguard Award) za jej „wpływ na klipy muzyczne i taniec”… mimo że nigdy nic nie wyreżyserowała, żadnego ze swoich teledysków ani układów choreograficznych …cóż, nieważne. Aby upewnić nas że nagroda ta jest nieszczera i wyreżyserowana, statuetkę wręcza jej alter-ego Gagi, Joe Calderon. Britney która jest prawdziwą ofiarą kontroli umysłu, branży muzycznej i która często wyrażała swoją chęć do ucieczki od tego wszystkiego, otrzymuje statuetkę od postaci która symbolizuje i hołduje programowi manipulacji umysłem.

Show zawiera w sobie miks najpopularniejszych klipów Britney, których choreografia i kostiumy powielane są przez małe dziewczynki.

Muzyczny hołd dla kariery Britney wykonany został przez dziewczynki w obcisłych kostiumach, co przypominać ma nam wkład Britney Spears w demoralizację i „wyzwolenie seksualne” dzieci.

Gdy Britney w końcu pojawia się na scenie by odebrać statuetkę, wkurzający Joe Calderon skupia na sobie całą uwagę publiczności.

Sorry, nie jestem teraz zainteresowana lesbijskimi pocałunkami, ale dzięki za zepsucie mi imprezy.

Po otrzymaniu nagrody, zamiast standardowej przemowy Britney przechodzi od razu do prezentacji Beyonce, i razem z Calderonem zaczyna rozpływać się nad tym jaka ta Beyonce jest niesamowita. Jestem pewien że było to zaplanowane i wymuszone na niej, co uzupełnia obraz najbardziej nieszczerego hołdu muzycznego w historii.

Amy Winehouse

Straciła swoje życie ledwie kilka tygodni przed tą galą – można uznać że uhonorowanie jej talentu muzycznego samo w sobie jest czymś jak najbardziej na miejscu. Jak czytamy jednak w Amy Winehouse i klub 27, jej śmierć jest prawdopodobnie wynikiem rytualnej ofiary i pamiątka jej kariery jest równie niepokojąca jak ta Michaela Jacksona, kolejnej gwiazdy zmarłej w dziwnych okolicznościach.

Osobą czyniąca honory w tym hołdzie był Russell Brand. Wspomniał coś o jej wspaniałym głosie ale przede wszystkim przypominał jaką to „szaloną osobą była, śmierdzącą alkoholem i włóczącą się po Londynie”. Stwierdził że była ofiarą choroby która dotyka wielu osób, alkoholizmu i uzależnienia od narkotyków, pomimo że  żadnej z tych substancji nie znaleziono ani w jej ciele ani w jej domu. Dlaczego nie skupiono się na człowieku i jego osiągnięciach?

Cały show zawierał w sobie kilka zdjęć Amy z zasłoniętym jednym okiem, co jak wielu z  nas wie  jest jednym z symboli kontroli Illuminati.

W krótkiej wideo-kompilacji przed występem Bruno Mars, widzimy Amy zakrywającą jedno oko, a następnie drugie.

Amy z zakrytym okiem.

Kolejne zdjęcie Amy podrasowane photoshopem.

 

Pierwsza Para i Ważne Oświadczenie

 

Tak jak na poprzednich galach MTV, Jay-Z i jego żona Beyonce byli prawdziwymi Królem i Królową całej ceremonii. Najpierw, Jay-Z i Kanye West wykonują pierwszy singiel z ich wspólnego albumu Watch the Throne. Album ten otwierany jest przez kawałek zatytułowany No Church in the Wild (z gościnnym występem Franka Ocean z Odd Future). Jej tekst zawiera w sobie filozofię Thelemy Aleistera Crowleya. Zwrotka Kanye West:

Coke on her black skin made a stripe like a zebra
I call that jungle fever
You will not control the threesome
Just roll the weed up until I get me some
We formed a new religion
No sins as long as there’s permission
And deception is the only felony
So never f-ck nobody wit’out tellin’ me

Koka na jej czarnej skórze tworzy paski jak u zebry… Nie będziesz „kontrolował” trójkąta (seksualnego)… Tworzymy nową religię… Nie ma grzechów tak długo jak jest przyzwolenie… Więc nie pierdol nikogo bez mówienia mi o tym…

Motto Aleistera Crowleya „Czyń swoją wolę” (Do What Thou Wilt) słychać wyraznie w zwrotce Kanye Westa. Crowley znany był z tego że wiele eksperymentował na polu narkotyków i seksu w kontekście duchowym – znajdujemy w tym kawałku kolejne echo fascynacji Crowleyem. Następnie West odnosi się do swoich relacji z sex-kociakami tworzonymi przez program Monarch.

Thinkin’ ’bout the girl in all-leopard
Who was rubbin’ the wood like Kiki Shepard
Two tattooes, one read “No Apologies”
The other said “Love is cursed by monogamy”

Kayne myśli więc o dziewczynie w leopardzich cętkach, wprawnej w robótkach ręcznych, wytatuowanej… „Żadnych wyrzutów”, „Miłość jest przeklęta przez monogamię”.

Piosenka skupia się na filozofii która nie obca jest innym gwiazdom pop (takim jak Gaga) – filozofii promowanej przez potężny przemysł muzyczny.

Wracając do show… Pierwsza Para MTV miała ważną wiadomość do zakomunikowania swoim lojalnym fanom: Pierwsza Dama spodziewa się dziecka, dziecka które będzie następcą Tronu.

Beyonce na tle sceny przypominającej łono… trzymając swoje własne łono

Jako dowód na ważność tej pary, wiadomość o ciąży szturmowała Twittera z prędkością ponad 8.000 tweetów na sekundę, bijąc wszelkie dotychczasowe rekordy tego portalu społecznościowego. Ten szum przypomniał mi prorocze słowa Jaya-Z z piosenki New Day, znajdującej się na albumie wydanym 2 tygodnie przed galą VMA:

Sorry junior, I already ruined ya
‘Cause you ain’t even alive, paparazzi pursuin’ ya
Sins of a father make yo’ life ten times harder
I just wanna take ya to a barber
Bondin’ on charters, all the shit that I never did
Teach ya good values, so you cherish it
Took me 26 years to find my path
My only job is cuttin’ the time in half
So at 13 we’ll have our first drink together

„Przepraszam Junior, jeszcze się nie narodziłeś a paparazzi już za tobą gonią… grzechy ojca uczynią twoje życie 10 razy cięższym (…) więc na twoje 13 urodziny wypijemy razem pierwszego drinka”.

Nie będę zle mówić o nienarodzonym dziecku. Miejmy tylko nadzieję że nie będzie ono kolejną Willow Smith.

 

Prezentacja nowego pokolenia

 

Podczas VMAs nie oddaje się pokłonów tylko obecnym agentom propagandy Illuminati, lecz również nowo zainicjowanym, artystom nowej generacji którzy będą nieść pochodnię Illuminati w przyszłości. Tego roku pokazano nam kilka nowych marionetek.

Jessie J, która już zdążyła nagrać teledysk pełen odpowiedniej symboliki  [zobacz artykuł Jessie J’s “Price Tag”: It’s Not About Money, It’s About Mind Control (ang)], mogła cieszyć się ze swoich 5 minut na Tronie, na którym występowała tamtej nocy wiele razy.

Jessie J siedząc na Tronie VMAs jako „nowy adept”

Jednak młodym artystą który uzyskał najwięcej uwagi był Tyler the Creator z  alternate-rap, shock-rap, lo-fi rap, horrorcore rap, jakkolwiek-ich-gatunku-rap-nie-nazwiesz, grupy Odd Future. Grupa uznawana za (przez ludzi nie mających żadnego pojęcia o rapie) nowy „Wu-Tang Clan”, Odd Future zyskała uznanie ze strony Kanye Westa, który określił kawałek Yonkers utworem roku, podczas gdy wielu innych krytykowało go, tak jak Chris Brown który napisał o nim na swoim tweeterze:

„Cała ta demoniczna muzyka jest porąbana jak cholera! Nigdy nie twierdziłem że jestem święty, ale w żadnym wypadku nie promuje swoją muzyką śmierci, przemocy i zniszczenia!”.

Cokolwiek byś nie myślał o Tylerze, oczywistym jest że jego talent aktorski, jego nastawienie by szokować za wszelką cenę, promowanie samo-zniszczenia i jego miłość do odwróconych krzyży- wszystkie te atrybuty czynią go doskonałym nabytkiem Illuminati. Spodziewaj się widzieć tego gościa częściej w przyszłości.

Klip do Yonkers ma wszystko co potrzebne do szokowania widzów: Tyler the Creator wcina karaluchy, wymiotuje, mówi: „Jezus dzwonił, mówił że jest chory od tych wszystkich dissów, powiedziałem mu żeby przestał pieprzyć, to nie jest pierdolona gorąca linia dla jebanych smutów, rany, mam swoje własne” po czym wiesza się. Tak jak inni artyści z VMAs Tyler ma swoje alter-ego: Wolf Haley.

 

Konkluzja

 

VMAs nie jest zwyczajną galą gdzie wręcza się nagrody. Ta gala definiuje kto jest ok, a kto nie. Celebruje się na nich w rytualny sposób typ kreatywności ceniony najbardziej przez branże – szokowanie ludzi. Jak zobaczyliśmy w tym artykule, prawie wszyscy artyści wyeksponowani podczas VMAs wydali płyty i nagrywali teledyski zgodne z agendą promowaną przez Illuminati: promocja kontroli umysłu, samozniszczenia, materializmu, powierzchowności, deprawacji seksualnej dzieci i atakowania religii. Promowanie tego typu idei za pomocą tekstów i symboliki jest wymagane aby być w dobrych stosunkach z przemysłem muzycznym- przemysłem który jest gigantyczną, manipulującą maszyną, pracującą ze starannie stworzonymi kodami i rytuałami, filtrującymi przekaz dla ludzi.

Mimo że artyści ci są prezentowani jako ekscentryczni i „oryginalni”, podstawowy przekaz ich muzyki jest identyczny, niezależnie od gatunku muzycznego. Artyści aspirujący do tego poziomu sławy, rozumieją że muszą dopasować się do nich by odnieść sukces. MTV Video Music Awards jest sztucznym tworem promującym artystów poprzez sztuczny szum. Jest to fałszywa gala, wypełniona fałszywymi ludzmi śpiewającymi fałszywymi głosami, noszącymi fałszywe peruki i rzucającymi fałszywe uśmiechy, oddającymi fałszywy hołd dla innych fałszywek będących fałszywkami dłużej niż oni. Czy istnieją jeszcze prawdziwi, autentyczni artyści którzy śpiewają prosto z serca i nie przemycają żadnych ukrytych przekazów? Tak, ale nie znajdziecie ich oglądając VMAs (ani w żadnych innych telewizyjnych muzycznych produkcjach). Wyłącz więc telewizor i zobacz co prawdziwy świat ma ci do zaoferowania.

_________________________________________________________________________________________

Zobacz też:

Lady Gaga: Marionetka Illuminati

Lady Gaga, Born This Way – czyli prania mózgów ciąg dalszy

Amy Winehouse i Klub 27

 

23 comments on “Gala MTV: 2011 VMAs i celebracja rynku muzycznego Illuminati

  1. A co z Adele? Z tego co wiem zdobyła dużo statuetek. Nie wiedzę w niej marionetki illuminatów. Wiecie coś na jej temat?

  2. Chryste, nie mogę juz patrzeć na Odd Future, tej zwyczajnie banalnej i prostej symboliki. Oni szkalują rap. I jeszcze w dodatku porównywać ich do Wu-Tang’u… Nigdy nie sądziłem ze to powiem, ale zgadzam się kompletnie z Chris’em Brown’em choć on sam najpewniej jest marionetką…

    • Oczywiscie że nie jest Illuminati. Jest marionetką Illuminati, to jest różnica.

      „Its even more disturbing when the Artist or band don’t even know what they’re doing
      I recently analysed an interview of Jessie J, she was saying how her “director” of her Price Tage video was telling her to do all sorts of things. And she even stated that her “director” advised her to do the 666 sign, although in Jessie J’s interpretation, it meant OK. Really? ”

      NONE of the artists are part of the Illuminati. The entire debate is degenerating into a dumbed-down, mainstream media talking point due to ignorant gossipers and mass media disinformation.

      Being Christian or a “child of God” does not automatically prevent one to be used by the industry to push an agenda. Religion is not a magical shield against being manipulated. Many well-meaning artists only understand what happened to them years after the fact.

      Interesting fact: No artist has denied the existence of the Illuminati. They all say it exists, that some people are part of it, but not them. Jennifer seems to say that only does lacking talent join.

      http://vigilantcitizen.com/latestnews/jennifer-hudson-confirms-the-obvious-i-am-not-in-the-illuminati/

  3. Teledysk Gagi jak zwykle okropny. To już nawet nie szokuje i nie robi żadnego wrażenia, to po prostu odrzuca. Podobnie jak reszta tych pseudo – gwiazdek z rozdania nagród . Szkoda gadać…

  4. Ostatnio na kanałach muzycznych pojawił się nowy teledysk Beyonce, oczywiście nie brak w nim symboliki illuminati..

  5. To dlaczego go jeszcze nie zabili czy coś? Czemu odnosi sukcesy i trzyma się w tej branży? Nie powinno się z nim tak stać jak z MJ?

    • Jakby tak zabijali każdego to by za bardzo uwagę na siebie zwrócili. A odnosi sukcesy dlatego bo jest już bardzo sławny i bardzo dużo osób już go zna więc Illuminaci nie zmienią tego że miliony osób go uwielbia :)

  6. Błąd ! Wielu artystów zaprzecza istnieniu Illuminati. :) Np. Talib Kweli, Big Sean Co nie znaczy, że ta organizacja nie istnieje.

    Co do „ataku” na Odd Future przez jednego z komentujących i tekście. To jest coś innego, bity często są dziwne tak jak i teksty. ALE:

    Tyler pięknie pocisnął Chrisa w kilku linijkach np. A year ago, I was poor, somewhat
    Now my future’s brighter than Christopher’s new haircut

    Często też dissuje innych popowych, mdłych artystów np. Bruno Marsa, Rihanne itp.

    Yonkers to ciekawy teledysk zrobiony bardzo prostymi środkami :) Wolę to niż np. Katy Perry – California Girls.

    Oh, that’s a triple three six, isn’t he a devil worshiper
    Cause I’m too fucking ignorant to do some research?
    To 2 wersy z jego piosenki Goblin. On nawet nie wierzy w to co rapuję. Używa tych rzeczy, symboli żeby wkurzyć ludzi i jak widać udaje mu się to. Większość z Odd Future jest ateistami ponoć.

    Of course they only listen to lyrics about me pissin’ off
    Kolejny wers. Ludzie zwracają uwagę tylko na jego kontrowersyjne teksty. Jego ekipa ma różne piosenki, nie wszystkie szokują. Tyler ma piosenki np. o dojrzewaniu czy braku ojca.

    Therapy’s been sinning and niggas getting offended
    They don’t want to fuck with me cause I do not fuck with religion
    You see, that’s my decision, you fuckers don’t have to listen
    Here, put this middle finger in your ear (I’d rather not)
    When someone gets blamed cause some white kid had aimed his AK-47
    At 47 kids, I don’t wanna see my name mentioned

    To chyba jest zrozumiałe. To są jego decyzje, nie musimy słuchać jego piosenek, a potem np. obwiniać go za to, że jakiś dureń pod jego wpływem wystrzelał ludzi (co jest popularne w Amehyce – i strzelanie i obwinianie jakichś artystów).

    Wykorzystałem teksty i własną wiedzę tak jak twórcy filmików na youtube. Oczywiście to są tylko teksty. To co on chce przekazać. Jak jest naprawdę nikt z nas nie wie.

    Odd Future Wolf Gang, Wu-Tang bangin’ in your system. W zasadzie to Tyler sam się do nich porównuje. To porównanie jest raczej związane z tym, że Odd Future to też wieloosobowa ekipa i tak jak na nich kiedyś teraz na OFWGKTA jest hype.

    W pełni rozumiem, że ktoś nie chcę ich słuchać bo w tekście obrażają np. Boga czy mówią o gwałtach…ale nie bierzcie wszystkiego na poważnie w tych tekstach. Jednych to zszokuje innych rozbawi. Trochę dystansu a to co zrobili z bitem na Orange Juice….po prostu „magia”.

    Jest taki gatunek rapu…horrorcore. Nawija się tam np. storytellingi o morderstwach, duchach itp. To, że ktoś o tym rapuje nie znaczy, że to popiera. Po prostu taka forma ekspresji, nie każdy lubi ciągle słuchać piosenek o miłości i pięknie.

    Znowu post, w którym bronie jakichś artystów nawet nie wiem po co :) Może po to by powstrzymać niektórych od oczerniania, wydawania wyroków bo ktoś jest too fucking ignorant to do some research? Możliwe, że Odd Future są marionetkami ale na pewno są rozpieszczonymi, wkurzającymi bachorami, którzy mają gdzieś co o nich myślimy. ;)

    Co do Eminema….a któż to wie ?? Tylko chyba on i oni ;) Mnie to zastanawiało czemu nie powie prawdy, utnie spekulacje czy coś. Skoro nagrał Not Affraid, i wielu ludzi stwierdziło, że mówi tam o wyzwoleniu się to chyba tym bardziej wie o tym ta organizacja. Wiec i tak i tak im podpadł, a mógł jasno powiedzieć.

    Polecam też przesłuchać i obejrzeć http://www.youtube.com/watch?v=sXykF10IQGs
    B.o.B. – Watchers. Temat odpowiedni i wpada w ucho. Warto by ją umieścić tutaj na stronie :)

  7. Matko jedyna!!

    To wszystko się sprawdza. Oglądałam to galę i zarwałam przez t noc. Wszystko co, autor tu opisał zgadza się z moim odczuciami związanymi z oglądnięciem tej gali. Wiedziałam, że to sztuczna szopka. Britney Spears dostaje takie wyróżnienie, a 2 lata wcześniej goli sobie głowę z załamania nerwowego. Wystarczy zobaczyć jej nowy teledysk, roboty, papparazzi, chęć uwolnienia się od iluminatów i przyjmuje taką nagrodę na VMA. Zachwyt nad Lady gagą, Adele dała piękny występ i nią nikt się nie zachwycał, miałam wrażenie, że klaskają, bo tak wypada. Katy Perry odbiera nagrodę z Kanye Westem za teledysk E.T, Który aż KIPI symbolami masońskimi.

    Eminem, w teledysku Not Afraid uderza w ścianę, na której wiele osób nie dostrzega Trójkąta z okiem. Z ciemności wydobywa się w jasność. Przeczytajcie ten tekst. To 25 to life z płyty Recovery:

    Za późno, żeby zmienić strony
    złapany w pogoni
    wyrok 25 lat
    za późno, żeby zmienić strony
    złapany w pogoni
    wyrok 25 lat
    taaa
    za późno
    nie mogę ciągle ich gonić
    odbierając sobie życie
    złapany w pogoni
    wyrok 25 lat

    Nie wydaje mi się, żeby ona rozumiała ile dla niej poświęciłem
    może gdyby ta suka potrafiła się zachować zostałbym
    ale już zmarnowałem ponad połowę życia, mógłbym się teraz położyć
    i umrzeć dla ciebie, już nie płakać
    Nigdy więcej bólu, dziwko
    Nie liczyłaś się ze mną, zabrałaś mi serce i rozwaliłaś ziemię
    wyrzuciłaś na podłogę, nie wytrzymam tego dłużej
    teraz żądam szacunku, który mi się należy
    zacznę panować nad naszą znajomością
    podporządkuj się, od teraz jestem twoim szefem cholera
    i chodzi teraz o to, że już nie pozwolę ci się kontrolować
    więc lepiej mnie wysłuchaj, patrz ile mi zawdzięczasz
    oddałem ci życie, całkowicie się tobie oddałem, dlaczego miałem zostać?
    byłem Ci wierny, i tak mi się kurwa odpłacasz?
    patrz jak się ubieram do pracy, w spodnie od dresu
    ciągle się śpieszę, żeby do ciebie wrócić, ale nie słyszałem jeszcze
    ani razu, żebyś mnie doceniła, a zasługuję na szacunek
    robię, co w mojej mocy by nie dawać Ci niczego poniżej perfekcji
    ale wiem, że jeśli z tobą skończę nic mi już nie pozostanie
    a ty traktujesz mnie jak pierdolone schody, czas się przejść
    i nie mam zamiaru już wrócić, więc nie wstrzymuj swojego jebanego oddechu
    wiesz, co zrobiłaś, nie musimy się w tym zagłębiać
    mówiłem ci, że będziesz żałować jeśli odejdę
    a teraz ja się śmieję, a ty płaczesz
    jak się teraz czujesz, ta, zabawnie, nie? Zaniedbałaś mnie
    zrobiłaś mi przysługę, chociaż powiedziałaś, że mój duch jest wolny
    ale trzymam dla ciebie specjalne miejsce w moim sercu
    nieszczęśliwe, ale jest

    Za późno, żeby zmienić strony
    złapany w pogoni
    wyrok 25 lat
    za późno, żeby zmienić strony
    złapany w pogoni
    wyrok 25 lat
    taaa
    za późno
    nie mogę ciągle ich gonić
    odbierając sobie życie
    złapany w pogoni
    wyrok 25 lat

    Czuję się tak jakbym odwracał się dla Ciebie na drugą stronę, a Ty się tylko śmiejesz
    bo to ci nie wystarcza, chcesz, żebym dla ciebie zgiął się w pół aż pęknę
    nie wydaje ci się, że jestem lojalny?
    wszystko, co robię to rap
    nie potrafię oświecić sobie drugiej strony
    nie mam żadnego życie poza tym
    czy nie daje ci wystarczająco dużo mojego czasu
    nie uważasz tak, prawda?
    zazdrosna, gdy spędzam czas z dziewczynami
    czemu ciągle jestem z tobą, człowieku, nie mam pojęcia
    ale dzisiaj przynoszę ci papiery
    rozwodzę się z tobą
    idź, wyjdź za kogoś innego i jego uczyń sławnym
    i odbierz mu jego wolność tak jak odebrałaś mi
    traktuj go, jakby ci nie był potrzebny, jakby nie był ciebie wart
    karm go tym samym gównem, które robiłaś mi do jedzenia
    ja idę dalej, zapominam o tobie, oh
    teraz jestem wyjątkowy, ha, czułem się wyjątkowy kiedy byłem z Tobą
    wszystko, co kiedykolwiek czułem to
    bezradność
    uwięziony przez egoistyczną dziwkę
    przeżuła mnie i wypluła
    dawałem się nabrać tyle razy że to aż śmieszne
    i ciągle tu tkwię
    Ma tego dość, ale w mojej chorobie i uzależnieniu
    Jesteś dla mnie tak uzależniająca, jak dla innych
    Zła, jak oni, mściwa tak, jak oni cię stworzyli
    przyjaciele ciągle pytają mnie czemu po prostu nie odejdę
    jestem uzależniony
    od bólu, stresu, dramatu
    wciągnięty, kurwa nie jest ze mną za dobrze
    przeklęty i błogosławiony
    ale tym razem
    już nie zmienię zdania
    wyczołgam się z tej otchłani
    wychodzę, a ty krzyczysz, że będziesz tęsknić
    ale kiedy mówiłaś do ludzi znaczących dla ciebie najwięcej
    nie mówiłaś do mnie
    pierdol się hip-hopie
    zostawiam cię, mój wyrok się skończył, dziwko
    i już…

    Za późno, żeby zmienić strony
    złapany w pogoni
    wyrok 25 lat
    za późno, żeby zmienić strony
    złapany w pogoni
    wyrok 25 lat
    taaa
    za późno
    nie mogę ciągle ich gonić
    odbierając sobie życie
    złapany w pogoni
    wyrok 25 lat

    Wygląda jakby mówił do muzyki, tak naprawdę mówi do branży muzycznej.

  8. Za Wiki:

    „Gdy Minaj dorastała, jej życie było bardzo chaotyczne, zwłaszcza przez ciągłe kłótnie jej rodziców. Jako środek ucieczki uznała stworzenie postaci i przeżywanie swojego życia za ich pośrednictwem. W wywiadzie dla New York oświadczyła:”Aby uciec od walk rodziców, wyobrażałam sobie siebie jako nową osobę. „Cookie” to moja pierwsza tożsamość – który pozostał ze mną aż do dziś. Później stworzyłam „Harajuku Barbie”, a następnie „Nicki Minaj”. Wyobraźnia była moją rzeczywistością”.

    Na debiutanckim albumie, Minaj stworzyła kolejne alter-ego – „Roman Zolanski”. Stwierdziła, że ​​w utworach takich jak „Bottoms Up” z Trey Songz nie rapuje ona sama, ale Roman Zolanski. Uważa także, że Roman jest jej bliźniaczą siostrą. Twierdzi, że urodziła się w jej wnętrzu, z wściekłości, i staje się nią, kiedy jest zła. Powiedziała również, że: „(Roman) jest demonem w jej wnętrzu”. Roman była porównywana do alter-ego Eminem’a – Slim Shady, a utwór „Roman’s Revenge”, pochodzący z albumu Pink Friday, powstał przy współpracy Nicki i Eminem’a, którzy wykorzystali wspomniane alter-ega. Roman ma również „matkę”, która się nazywa „Martha Zolanski”. Ona również pojawia się w utworze, używając brytyjskiego akcentu oraz występuje w teledysku do piosenki „Moment 4 Life” jako matka chrzestna Nicki. W utworach takich jak „All I Do Is Win (Remix)” rapuje Minaj. Raperka oznajmiła, że na jej debiutanckim albumie fani „poznają” Nicki, Romana i Onikę.

    18 listopada 2010 Minaj stworzyła kolejne alter-ego – „Nicki Teresa”, która pojawiła się, gdy Minaj odwiedziła swoich fanów w Garden of Dreams Foundation w studiu Fuse w Nowym Jorku. Założyła kolorowy szalik i przybyła jako ich „uzdrowicielka”. Minaj pojawiła się w programie Lopez Tonight 6 grudnia 2010 r. i przedstawiła kolejne alter-ego z okazji, inspirowanej Hiszpanią, o nazwie „Rosa” (wymawiane Rrrrrosa).”

    To jest naprawdę zdrowo porąbane, no.

  9. Okej, więc teledysk Gagi do „You and I” jest o tej całej terapii Monarch i wielu osobowościach. Ale niech mi ktoś, proszę uprzejmie, wytłumaczy, PO CO?! Po co ona w tym teledysku opowiada o tym projekcie? A) sama wyreżyserowała ten teledysk i wsadziła te symbole podświadomie, w rzeczywistości nie ma pojęcia, o co jej chodzi? B) wyreżyserowała świadomie, żeby ludzkość przed tym ostrzec tudzież zwrócić na to uwagę, by poszperali w temacie? C) wyreżyserował to ktoś za nią, a ona nawet nie wie, że jest ofiarą? tylko po co wsadził te symbole? dla informacji czy żeby ludzi ostrzec?
    Chodzi mi o to, czy nikt naprawdę nie dostrzega bezsensu tego całego wkładania symboli w teledyski? Przecież Monarch to coś, za co ktoś powinien się wziąć i odkryć, zlikwidować, postawić tych ludzi przed sądem. A tu niby te same osoby, które za tym projektem stoją, miałyby umieszczać info o nim w teledyskach?
    Przecież jeżeli prowadzę tajne i nieetyczne eksperymenty na ludziach, to zależy mi na tym, by to ukrywać, psia mać. Więc z tego wychodzi, że to nie Iluminaci ten teledysk Gadze kazali nakręcić, tylko ona świadomie chce ludzi o tym przestrzec. Ale skoro Iluminaci są tacy potężni, to jak tylko by dowiedzieli się o tym teledysku (a mają macki wszędzie w końcu), to by go natychmiast zlikwidowali. Dlatego dla mnie to wielkie bujdy na resorach, dopóki ktoś mi nie wytłumaczy, po co niby w teledysku do You and I miałyby być pokazane techniki prania mózgu projektu Monarch.
    Serio o to proszę. Naczytałam się w cholerę artykułów o tym, obejrzałam kilka dokumentów – i nikt nic takiego nie raczył poruszyć. Najprostszego elementu – przyczyny, celu, intencji, sensu.

    Rozumiem, kiedy w teledyskach występuje to wszystko widzące oko czy piramidy i inne symbole. Traktuję to jako pewien rodzaj znaczka firmowego, w ten sposób podpisują swoje produkcje, swoich ludzi. Nieruchomy znaczek w prawym dolnym rogu byłby zbyt oczywisty.
    Ale pokazywanie całego procesu Monarch, eksperymentów, tortur i wielu osobowości? Po jakiego grzyba?

    • strach… masz się bać, bać tak bardzo, że aż przestaniesz wierzyć w to że nawet Bóg ci pomoże.
      Przed chwilą przeczytałem artykuł o australijskim adepcie i do tego doszedłem, dlatego się ujawniają, jacy to oni nie są: źli, straszni, niepokonani, tajemniczy, ale dla swoich są dobrzy i wynagradzają ich.
      Ot cała filozofia, mamy się ich bać bardziej niż Boga. Bałwochwalstwo.
      ————————————————————————
      https://radtrap.wordpress.com/2011/12/27/australijski-adept-trzymaj-swoja-kase-w-ukryciu/
      „…Nie bój się nic, nikt nie połączy kropek.”
      oczywiście że nie, żadnych kropek nie ma, wszystko to tylko próba zastraszenia chrześcijan. Miejmy nadzieje nieudolna.

  10. Rzuciło mi się, nomen omen, w oczy:

    Symboliką aż ocieka, a szczególnie wymowny moment to 0:54 – „we need to concentrate on more than meets the eye”… Ciekawostka.

  11. Dość wymowny teledysk Britney Spears.. Czyżby jakaś zapowiedź czychających nas wydarzeń?? Swoją drogą, wydawać by się mogło, że teledysk ten obrazuje również zachowanie tych „z wysoka”.. Bo w końcu kto radować sie będzie w czasie finalizacji lucyferiańskiej??

Możliwość komentowania jest wyłączona.