Eminem boi się że będzie następny?

 

Zródło: Interia Muzyka

Eminem boi się wychodzić z domu – twierdzi współpracująca z raperem kompozytorka i piosenkarka Skylar Grey.

"Eminem chowa się za swoimi ochroniarzami" fot. Kevin Winter

„Eminem chowa się za swoimi ochroniarzami” fot. Kevin Winter /Getty Images/Flash Press Media

25-letnia Amerykanka, która wystąpiła u boku Eminema i Dr Dre w utworze „I Need A Doctor”, stwierdziła w rozmowie z gazetą „Daily Mirror”, że gwiazdor prowadzi samotny tryb życia i stara się nie opuszczać swojej rezydencji.

„Jest mi z jego powodu przykro. To trochę smutne. Widziałam, że izoluje się od świata” – powiedziała Skylar Grey.

„Zastanawiam się, czy ona ma naprawdę bliskich przyjaciół?” – kontynuuje.

„Wydaje mi się, że on boi się wyjść z domu, bo tam na zewnątrz zawsze ktoś na niego czeka. Każdy czegoś chce od niego” – oceniła.

„Widzę go jako człowieka chowającego się za swoimi ochroniarzami. I nie podoba mi się to” – dodała piosenkarka.

Pochodząca z Los Angeles Skylar Grey, naprawdę Holly Brook Hafermann, jest współkompozytorką wielkiego przeboju Eminema „Love The Way You Lie”. W piosence refren zaśpiewała Rihanna.

______________________________________________________________________________________________

Czyżby Marshall bał się o swoje życie? Nie tak dawno zginęła Amy Winehouse a wydarzenia na świecie  wyraznie przyśpieszają tempa… Illuminati są coraz aktywniejsi na scenie politycznej i gospodarczej. Czy przełoży się to również na kontrolowany przez nich światek muzyczny?

Zobacz koniecznie:

 

21 comments on “Eminem boi się że będzie następny?

  1. Myślę, że to nie ma zbyt dużego związku…

    ale nie podoba mi się, że Holly poszła z tym do prasy i to wszystko opowiedziało, wg mnie źle to o niej świadczy, powinna to zachować dla siebie.

  2. Tak Eminem nie ma przyjaciół…a jego skład D12 ? (należał do niego też Proof) , a Dr. Dre ? Eminem niedawno nagrał płytę ze swoim długoletnim (dawno temu ich drogi się rozeszły ale odnowili relację) przyjacielem Royce Da 5’9”. Rozszerzył też skład swojej wytwórni o grupę Slaugherhouse (należy do niej Royce) i rapera Yelawolfa. Mam też ciekawostkę: Em i jego nowa ekipa nagrali razem piosenkę 2.0 Boys gdzie EM uwaga nawija ….ILLUMINATI IS HERE :) Żebym potem nagle nie trafił na to na tym blogu to wyjaśnię, że to przenośnia znacząca mniej więcej to że on i jego nowy skład kontroluje rap grę jak Illuminati świat. Yela też potem nawija they think I’m illuminati so fucking ignorant i tak dalej :) Szkoda tylko, że Em nie powie wprost, że wystąpił itp…pewnie uznali by go od razu za czubka…z 2 strony tak sławny człowiek mógłby wreszcie coś ruszyć i pewnie zginąć w niewyjaśnionych okolicznościach ;p…. co ciekawe i tak dalej nagrywa np z Lil Waynem a radtrap stwierdził, że wszystko co związane z nim to związane z Illuminati co mnie trochę zaskoczyło.

    • Eminem został sławny dzięki takim powiązaniom jak np. z Dr. Dre który w tym siedzi

      Lil Wayne nigdy sie nie krył jesli chodzi o Illuminati.

      To samo Krs One… to nie jest zaden rebeliant, to kolejna świnia od ich klubu „G”, broniacy w wywiadach Jaya-Z jakoby ten nie był w Illuminati.

      Zwróccie uwage jak czesto robią kawałki o roku lub czasie „G”. Macie o tym NP. w intro Umbrelii Rihanny (intro Jaya-Z) lub u Dr Dre.

      http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&tl=pl&u=http%3A%2F%2Frapgenius.com%2F118944%2FDr-dre-been-there-done-that%2FOwn-island-by-the-year-2g&anno=2

      Czas gdy spadnie deszcz, rok 2 G… różne alegorie do piekła na ziemi które rozpocznie się już w tym roku. Oni o tym wiedzieli i zapewne mają już jakieś schronienia w któych beda mogli przeczekac. Co do Eminema to niewiadomo, ale myśle że z jakichś powodów boi się przyszłości… nie wiem co z nim bedzie, przekonamy się pózniej.

    • Niekoniecznie mówienie o illuminatach znaczy że ktoś jest przeciwko nim-może mówić jedno i pod przykrywką dobrych ruchów wykonywać złe-takie podszywanie się pod Kośćiół Boży przez kośćiół katolicki-niby to samo ale zupełnie w innym kierunku-jednakże baaaardzo podobnym to zwodniczym….to już musi każdy rozważyć na własne rozum…… „I nic dziwnego; wszak i szatan przybiera postać anioła światłości. Nic więc nadzwyczajnego, jeśli i słudzy jego przybierają postać sług sprawiedliwości” (2Kor.11:14-15)

  3. No teledysk Dre ocieka symboliką. Oglądałem ten teledysk dawno temu nie wiedząc nic o tych symbolach. Lil Wayne niby twierdzi, że jest chrześcijaninem ;). G w rapie to skrót od gangsta najczęściej, nie zapominajmy o tym. Teksty w hh mają pełno porównań, przenośni więc jak ktoś rapuje, że robi coś jak Illuminati albo masoni to twierdzenie, że to jest dowód jest śmieszne.

    Ta Holy się tak o Ema martwi… a zobaczcie jej teledysk do Dance Without You http://www.youtube.com/watch?v=yb-zeKazZPg&ob=av2e :)
    Teledysk ciekawy ale i podejrzany.

    Wierzę, że ktoś pociąga za sznurki, są na to dowody :) Samo usłyszenie o grupie Bilderberg powinno być wystarczające. Ludzie wierzący w polityków itd są po prostu naiwni. Ale…

    Przez to, że trochę poczytałem nie mogę nawet spokojnie obejrzeć klipu muzycznego …Sądzę, że cała ta idea Illuminati wpływa na nas tak bardzo jak jej pozwolimy. Szkoda też, że według wielu nikt nie może osiągnąć sukcesu bez konszachtów z nimi, a żaden celebryta nie może odejść z tego świata bez pojawiających się kolejnych teorii spiskowych. Przecież naprawdę ważniejsze dla nas jest to jaki wpływ na ekonomię, religie, politykę ma Iluminati. Bo co z tego, ze Gaga nauczy dzieciaki zasłaniać oko skoro nie będą wiedziały co to znaczy. Co z tego, że ktoś pokaże znak OK nie wiedząc jakie jest jego „diabelskie” znaczenie. Dla tego człowieka i większości to będzie znak OK. Co ciekawe ten znak ma pełno innych znaczeń w różnych kulturach. Dlatego nie przykładał bym tak wielkiej wagi do symbolów. Jak ktoś wyremontuje sobie łazienkę i zrobi z kafelek szachownice to znaczy że należy/jest marionetką/popiera Illuminati ? Podkreślam, że to są tylko moje przemyślenia.

  4. Zainteresował mnie przypadek Eminema i zacząłem szukać więcej informacji na ten temat. Nasuwa mi się kilka pytań na jego temat i mam nadzieję, że odpowiecie.

    Otóż, skoro odwrócił się od tych całych Illuminati to dlaczego nagrywa z takimi artystami jak Lil Wayne, Jay-Z, którzy są ich „pupilkami”?
    Wciąż odnosi sukcesy, zdobywa nagrody, a chyba skoro się wypiął na to wszystko powinni go „ograniczać”, prawda? Chociaż był taki przypadek na Grammy, że z bodajże, 10 nominacji zdobył tylko jedną statuetkę. To może mieć jakiś związek?
    Nosi ten łańcuszek z trójkącikiem w kółku i wiem, że to symbol AA, ale zobaczcie na ten filmik (dokładnie 1.15):

    Kiedy rapuje ten fragment „Illuminati is here” podnosi ten swój łańcuszek i go pokazuje. Może to jednak symbol Illuminati?
    No i jeszcze to:

    Ogólnie trochę przesadzają w tym filmiku, ale jedna rzecz mnie w nim zaciekawiła, a chodzi o 1.36. Jego kolega rapuje, że zawarł pakt z diabłem (…), czyli, że sprzedał swoją duszę. Eminem go nie „ostrzegł” przed tym? Chyba, że zrobił wcześniej i teraz razem. przeciwstawiają się temu wszystkiemu

    Zgadzam się z wypowiedzą Ragsa, ale te pytania mnie nurtują i chciałbym znać na nie odpowiedź. Miejmy nadzieję, że Eminem uwolnił się od tego.

  5. Tak ogólnie panowie dobrze jest wiedzieć co się dzieje w muzyce odnośnie illuminati……..ale sądzę że nie jest to główna rzecz jaką powinniśmy robić-owszem widzimy coraz więcej tego syfu i możemy uprzedzać o tym bliskich i słuchających takiej muzyki ……ale moim zdaniem jeszcze ważniejszym byłaby burza mózgów na temat jak można zacząć realnie działać w te stronę……żeby im kłody pod nogi podkładać…….ja sądziłem że vlepy,ulotki,gazetki czy napisy na ścianach mogły by troszkę obudzić społeczeństwo…….brak tylko pomysłów na projekty…..za to założę się że za zgodą i radtrapa można by tu zamieścić mały kącik z takimi projektami-to jednak żeby go o takie coś spytać-poprosić musielibyśmy sami przygotować kilkadziesiąt PORZĄDNIE WYKONANYCH wzorów takiej ,,broni”………..macie jakieś pomysły na aktywną walkę informacją ??

  6. Nie bronie Ema i Royce’a. Mogą być marionetkami Illuminati i niektóre te symbole mogą i być prawdziwe. Jednak wybaczcie ale:

    Jeśli chodzi o rapowaniu o zawarciu paktu z diabłem – ten motyw jest no cóż…staaaary. Umówmy się Royce ma jedną z największych indie karier w rapie, ale nie ma światowej sławy. Ludzie nie interesujący się rapem nie kojarzą go nawet teraz pomimo tego, że nagrał epkę z Eminem. W komentarzach do tego wideo przeczytałem 2 ciekawe argumenty. W wolnym tłumaczeniu: 1.Royce był podziemną legendą i on mówi, że podpisał kontrakt z diabłem, co znaczy przejście do mainstreamu i także Eminem podpisał z nim kontrakt a w tym wideo Em jest „Evil” rozumiesz ?
    2. Dalej w tekście po tym jak sprzedał tą dusze to wyjaśnie na czym polega pakt: „ill let you take me, you let me dig up the corpse of jack kevorkian.” To znaczy że jego rymowanie będzie towarzyszyło/asystowało innym raperom w samobójstwie. On che robić to co robił Jack. Oczywiście metaforycznie, używając swoich umiejętności.

    Więc mógłby sprzedać dusze za umiejętności teoretycznie. Z 2 strony podpisał kontrakt z Emem, który mu umożliwi dotarcie do większego grona ludzi i wyparcia innych raperów. Samemu trzeba zdecydować. :) Niektórze raperzy serio potrafią używać metafor a Royce naprawdę jest dobry i technicznie i lirycznie więc serio mógł użyć tak skomplikowanej przenośni, która tak naprawdę nie jest zbyt skomplikowana ;).

    To mi przypomina śmieszną teorię z jakiegoś filmiku, że jak raper nawija , że jest bestią to znaczy, ze jest diabłem itp bla bla ….a tak naprawdę chodzi o to że nie jest diabłem czy coś tylko bestią …powiedzmy mikrofonu- zwykłe bragga, że jest się dobrym.

    Co do tych niby wyszukanych symboli w Fast Lane… tu się właśnie objawia pewna obsesja dotycząca symbolizmu. :) Można też mówić sto razy, że ten znak przynależności do AA czy raczej nie picia ale ludzie dalej swoje. Zresztą to jest trójkąt w okręgu a nie trójkąt z okiem. Zegar..no cóż wskazówki się ruszają w teledysku a koleś zatrzymał kiedy mu pasowało do teorii. Zauważ też, że ten zegarek symbolizuje upływ czasu….rapują o latach 90 coś tam, mają te śmieszne starsze stroje a potem są ubrani tak jak zwykle się ubierają teraz :) Na kostkach są też dwie 5, ale koleś dodał sobie tylko 3. Rogi no cóż czytałem w komentarzach do tego filmiku, że reprezentują jakąś dzielnicę czy ulicę. Do tego nie zgiął kciuka.

    Korzystałem z własnego rozumu i komentarzy spod filmu, które podsuwały ciekawe argumenty i pomysły :) Takie filmiki nie pomagają tylko ośmieszają całą tą idee Illuminatów. Ludzie którzy to łykają i interesują się głównie tym „celebryckim” aspektem problemu pewnie albo są zawistni albo lubią sobie pogadać co gwiazda ma na sobie, kto jest z kim a potem przejść kto jest w Illuminati co jest nawet błędnym stwierdzeniem bo to są tylko marionetki. :)

  7. Ostatnio mówili w TV, że u Amy Winehouse w organizmie nie znaleziono żadnych narkotyków, ale alkohol był. Ciekawe czy to alkohol ją zabił.

  8. Arring ja ci odpowiem. Od jakiegoś czasu śledzę temat związany z iluminati. Prywatnie od ponad 10 lat jestem fanką Eminema. Więc tak: Eminem nagrał piosenkę na Recovery z Rihanną, ponieważ jest ona teraz na topie. Zrobił to po to, aby jego fani zauważyli przesłania masońskie w teledyskach. Na swojej poprzedniej płycie Relapse, (zresztą która kiepsko się sprzedała) Eminem jedzie po niej równo. A teraz z nią nagrywa?! A no nagrywa, bo podskoczy mu sprzedaż, z kolei dotrze ten przekaż do większej rzeszy ludzi, co za tym idzie większość ludzi będzie świadoma tego jak kultura masowa kontroluje nasz umysł. Eminem występuje z marionetkami tego biznesu, żeby zwrócić uwagę na swój przekaz. Jako jeden z niewielu, z potężnego uzależnienia odbił się z dna na szczyt,( w sensie uzależnienia jak i kariery) przy tym wykorzystując do tego Rihannę, Lil`Wayne etc, gwiazdy które dzisiaj są na topie. Kwestia Grammy jest oczywista. Gdyby Eminem ich na dzień dzisiejszy nie dostawał, ludzie by się skapnęli, że coś jest nie tak.Sprzedaż duża, I miejsca na bilboardzie. Polecam oglądnięcie Not Afraid. Eminem siedzi w ciemnej piwnicy, kiedy nagle się rozpędza i rozwala ścianę, na której widać trójkąt z okiem w środku. Po tym nagle znajduje się w bardzo jasnej przestrzeni. Symbolizuje to postawienie się iluminatom, którzy zez szczytu ściągnęli go na dno. Teraz pokazuje, że bez ich wpływów potrafi zrobić to samo. Można tu wiele opisywać.

    A tu przeczytaj fragment piosenki 25 to life:

    Czuję się tak jakbym odwracał się dla Ciebie na drugą stronę, a Ty się tylko śmiejesz
    bo to ci nie wystarcza, chcesz, żebym dla ciebie zgiął się w pół aż pęknę
    nie wydaje ci się, że jestem lojalny?
    wszystko, co robię to rap
    nie potrafię oświecić sobie drugiej strony
    nie mam żadnego życie poza tym
    czy nie daje ci wystarczająco dużo mojego czasu
    nie uważasz tak, prawda?
    zazdrosna, gdy spędzam czas z dziewczynami
    czemu ciągle jestem z tobą, człowieku, nie mam pojęcia
    ale dzisiaj przynoszę ci papiery
    rozwodzę się z tobą
    idź, wyjdź za kogoś innego i jego uczyń sławnym
    i odbierz mu jego wolność tak jak odebrałaś mi
    traktuj go, jakby ci nie był potrzebny, jakby nie był ciebie wart
    karm go tym samym gównem, które robiłaś mi do jedzenia
    ja idę dalej, zapominam o tobie, oh
    teraz jestem wyjątkowy, ha, czułem się wyjątkowy kiedy byłem z Tobą
    wszystko, co kiedykolwiek czułem to
    bezradność
    uwięziony przez egoistyczną dziwkę
    przeżuła mnie i wypluła
    dawałem się nabrać tyle razy że to aż śmieszne
    i ciągle tu tkwię
    Ma tego dość, ale w mojej chorobie i uzależnieniu
    Jesteś dla mnie tak uzależniająca, jak dla innych
    Zła, jak oni, mściwa tak, jak oni cię stworzyli
    przyjaciele ciągle pytają mnie czemu po prostu nie odejdę
    jestem uzależniony
    od bólu, stresu, dramatu
    wciągnięty, kurwa nie jest ze mną za dobrze
    przeklęty i błogosławiony
    ale tym razem
    już nie zmienię zdania
    wyczołgam się z tej otchłani
    wychodzę, a ty krzyczysz, że będziesz tęsknić
    ale kiedy mówiłaś do ludzi znaczących dla ciebie najwięcej
    nie mówiłaś do mnie
    pierdol się hip-hopie
    zostawiam cię, mój wyrok się skończył, dziwko
    i już…

    Tak naprawde wygląda jakby mówił to do kobiety, a zwraca się tymi do przemysłu muzycznego, który zarazem podniósł go na szczyt jak i z niego ściągnął.

  9. Hmm… A może ten wisiorek dla Eminema oznacza także, że to teraz on ich ma na oku? Jak myślicie?
    A co do niektórych artystów, z którymi on współpracuje, to zgadzam się z Kamilą Krzyżewską. Pewnie chce, aby fani zwrócili na nich uwagę, poczytali o nich i dowiedzieli się więcej.
    Ale nieziemsko mnie denerwuje, że Rihanna prawie goła, ma na szyi zawieszony krzyż w teledysku do Love the way you lie ;/

    • 1. „Anonimie”: do kogo się zwracasz? do Jezusa czy do osób się tu wypowiadających?
      2. tępi, jeśli już – nie „tempi”
      3. a kto tu jest głupi to raczej widać po komentarzach..

Skomentuj

