bornlead1

Lady Gaga: Born this way – czyli prania mózgów ciąg dalszy

 

Na prośbę czytelnika Lucida umieszczam szybkie tłumaczenie tekstu najnowszego singla ulubionej muzycznej marionetki globalnych elit – Lady Gagi.

Rzeczywiście, utwór ten jest chyba najbardziej jaskrawym przykładem jakież to rzeczy współczesna muzyka spod znaku MTV wciska nam do podświadomości. W Polsce jeszcze pół biedy, bo w klubach będą do tego tylko pląsać nie wsłuchując się w całośc tekstu. Mimo wszystko jednak cała zawartośc tak piosenki jak i teledysku ma za zadanie wpłynąć na słuchaczy tak by robili co tylko im się żywnie podoba. Najgorsze jest to że tekst sugeruję iż takie postępowanie jest w zgodzie z prawami Boga.

Nie ma to nic wspólnego z prawdą. Bóg kocha nas takich jakimi jesteśmy, ale odnosi się to do tego że jest w stanie wszystko wybaczyć. Dlatego wysłał swego Syna by ten wziął na siebie i odkupił wszystkie nasze błędy.

Pojednanie z Bogiem oznacza jednak również zarzucenie swojego poprzedniego, pełnego błędów życia. Postępowanie róbta co chceta nie jest tym czego od nas oczekuje.

Nie zobaczyłem w tym klipie nic co kusiłoby mnie do uczestnictwa w tym promowanym nie tylko przez Gage, nihilistycznym i mrocznym świecie. Obrzydliwa tematyka New Age, przejawiająca się w postaci Wiecznej Matki (tudzież Fame Monster), gloryfikacji Wyższej Rasy i przygotowywania ludzi do… tak,tak, spotkania z obcymi.

oryginalny tekst

Tekst ma trochę tzw. nowomowy i gier słownych, więc mogłem jedną czy dwie rzeczy przeoczyć. Nie zrozumiałem też dwóch słów z intra, które tłumaczyłem teraz ze słuchu. Oczywiście, jeśli ktoś będzie miał z tym więcej szczęścia, lub po prostu zna angielski absolutnie perfect, jak najbardziej prosiłbym o sprostowanie tych elementów i inne sugestie.

Intro:

To jest manifest matki potworów
(On goat?), w należącym do rządu terytorium obcych w przestrzeni
miały miejsce wspaniałe i magiczne narodziny proporcji
Jednak narodziny nie były skończone, były nieskończone

Gdy łona zostały przeliczone
i gdy (niezrozumiałe) przyszłości zaczęło się
Zostało spostrzeżone iż ten nieskończony moment w życiu
nie jest tymczasowy
Jest wieczny

I tak rozpoczął się początek nowej rasy
Rasy wewnątrz ludzkości
Rasy która nie zna uprzedzenia, nie osądza
ale jest wolnością absolutną
Ale tego samego dnia gdy wieczna matka unosiła się w multi-universum
miały miejsce również inne przerażające narodziny
Narodziny zła

I gdy rozszczepiła samą siebie na dwoje
Kręcąc się w agonii pomiędzy dwiema odwiecznymi siłami
Zostało przedstawione pendulum wyborów
Wydaje się łatwym jak zapewne myślisz
by lewitować nieustannie i niezmiennie w kierunku dobra
Ale zastanów się
Jak mógłbyś obronić coś tak perfekcyjnego bez użycia zła?

Jak dla mnie doskonale pasujące intro dla dyskotekowego hitu. Łapy w góre!

Tekst:

Nie ważne czy go kochasz, czy stawiasz JEGO imię z dużej litery
Po prostu podnieś łapy w góre
bo taki sie już urodziłeś, Dziecino

Mama powiedziała mi gdy byłam mała
Wszyscy urodziliśmy się jako gwiazdy
Pogładziła mnie po włosach i wstawiła moją szminkę
za lustrem swego buduaru
„Nie ma nic złego w kochaniu siebie takim jakim jesteś”
Mówiła, „Bo On stworzył cię perfekcyjną”
„Więc trzymaj głowę wyskoko a zajdziesz daleko,
Słuchaj mnie gdy do ciebie mówię”

Jestem piękna na swój sposób
ponieważ Bóg nie popełnia błędów
Jestem na właściwej drodze dziecino
Taka się urodziłam

Nie chowaj się w swoim żalu
Tylko kochaj siebie a będzie dobrze
Jestem na właściwej drodze dziecino
Taka się urodziłam

Ooo nie ma innej drogi
Kochanie taka się urodziłam
Kochanie taka się urodziłam
Ooo nie ma innej drogi
To dobra ścieżka kochanie
Taka się urodziłam

Nie opieraj się -tylko bądz królową x3 *
(gra słów, oczywiście chodzi o słynne drag queen. Jednak równie dobrze można to zrozumieć jako „drug”-narkotyk, lek lub „nie daj się popychać”. Jeśli ktoś ma tu lepszy pomysł, oczywiście prosiłbym o sprostowanie)
Nie daj się!/Nie bądz!

Bądz rozważny
I kochaj swoich przyjaciół
Dzieciaku w mniejszości, ciesz się swoimi prawdami
W religii dla niepewnych jutra
Ja muszę być sobą, respektuj moją młodośc
Inny kochanek nie jest grzechem
Wierz w NIEGO (hey hey hey)
Ja kocham swoje życie, kocham tą ścieżke i
Mi amore vole fe yah (miłośc potrzebuje wiary) *

Jestem piękna na swój sposób
ponieważ Bóg nie popełnia błędów
Jestem na właściwej drodze dziecino
Taka się urodziłam

Nie chowaj się w swoim żalu
Tylko kochaj siebie a będzie dobrze
Jestem na właściwej drodze dziecino
Taka się urodziłam

Ooo nie ma innej drogi
Kochanie taka się urodziłam
Kochanie taka się urodziłam
Ooo nie ma innej drogi
To dobra ścieżka kochanie
Taka się urodziłam

Nie daj się popychać, bądz królową
Nieważnie czy jesteś spłukany czy bogaty  *
(kolejna gra słów-evergreen-wiecznie zielony. Zielone dolary)
Czy jesteś czarny,biały,beżowy
Czy jesteś Libańczykiem, jesteś błyszczący *
(orient może znaczyć orientalny lub błyszczący, więc oba znaczenia wpasowują się w poprzednie słowa)
Jeśli twoja życiowa niesprawnośc
Rzuciła cię na margines, dokuczają ci lub wyśmiewają
Ciesz się i pokochaj dzisiaj siebie
Ponieważ taki się urodziłeś kochanie

Nieważne czy gej,normalny czy bi
Lesbijka, zmieniona płeć
Jestem na właściwej drodze kochanie
Urodziłam się by przetrwać
Nieważne, czarna,biała czy beżowa
Z chola czy z orientu *
Jestem na właściwej drodze kochanie
Urodziłam się by być dzielna

Jestem piękna na swój sposób
ponieważ Bóg nie popełnia błędów
Jestem na właściwej drodze dziecino
Taka się urodziłam

Nie chowaj się w swoim żalu
Tylko kochaj siebie a będzie dobrze
Jestem na właściwej drodze dziecino
Taka się urodziłam

Ooo nie ma innej drogi
Kochanie taka się urodziłam
Kochanie taka się urodziłam
Ooo nie ma innej drogi
To dobra ścieżka kochanie
Taka się urodziłam

Taka się urodziłam hey!
Taka się urodziłam hey!
Jestem na właściwej drodze kochanie
Taka się urodziłam hey! x2

Całe intro jest zwyczajnie obrzydliwe. Przedstawienia narodzin właściwie nie wiadomo czego, nowej wyższej rasy rządzącej ludzkością?

Typowe tłumaczenie w tego typu przypadkach brzmi: one są skandalistkami i robią cały ten szum i badziewie po to by podtrzymywać sławę.

Po co mają podtrzymywać coś co jest im dane? One były kompletne nieznane aż tu nagle BUM -ni z tego z owego pojawia się w MTV. Z wielkim finansowym zapleczem, masą bajerów na koncertach i gotowym hitem. Mając na myśli „one” odnoszę się również do słynnego pierwowzoru współczesnych gwiazd-skandalistek.

Poprzez promowanie okultystycznych znaków i symboliki gwiazdy muzyki (mam na myśli te gwiazdy z absolutnego topu, mające wsparcie ogromnych korporacji, wydawnictw muzycznych i mediów) warunkują młodych słuchaczy pomagając im niejako w „dojrzewaniu”. Dojrzewanie te to programowanie umysłów, mówienie że robienie rzeczy złych jest tak naprawdę dobre.

Jednak Gaga jest kimś specjalnym pośród nich wszystkich. Wiele piosenkarek czy raperów promuje w klipach symbolike dehumanizacji, totalitarnego państwa, cyborgizacji czy postrzegania śmierci jako coś fajnego. Cool. Słodkiego.

To Gaga jest prawdziwą królową obecnego show-biznesu. Duża częśc tych gwiazd „znikąd” poddawana była w dzieciństwie praniu mózgów. Wystarczy poczytać o projektach MK-Ultra i o symbolice którą stosowano przy programowaniu dzieci. Więcej o symbolice Gagi i MK-Ultra tutaj.

Motyle, jeden z głównych symboli MK-Ultra (lub Monarch)

Rangę Gagi określa choćby to, że jako pierwsza dostała klip tak mocno przesycony planem elit wobec ludzkości: niejaką transformacją 2012. Gdy ludzie mają stać się kimś lepszym (oczywiście nie chrześcijanie- oni albo się przystosują albo dostaną propozycję nie do odrzucenia).

Dodatkowo, jakkolwiek szalenie by to zabrzmiało, istnieje plan fałszywej inwazji obcych. Przedstawi nam się przeciwnika z innego świata a ludzie będą się musieli zjednoczyć aby sprostać wyzwaniu. Oczywiście pod egidą NWO- Rządu Globalnego.

Wydaje się łatwym jak zapewne myślisz
by lewitować nieustannie i niezmiennie w kierunku dobra
Ale zastanów się
Jak mógłbyś obronić coś tak perfekcyjnego bez użycia zła?

Zobacz też:

Kłamstwa 2012

Maskarada z UFO

_______________________________________________________

Jeśli ktoś również ma jakieś sugestie co do artykułów lub wypatrzył coś ciekawego i chciałby się podzielić – chciałbym przypomnieć że jestem otwarty na interesujące znaleziska i będzie mi bardzo miło współpracować w takich przypadkach. Oczywiście w granicach moich skromnych możliwości.

Rad

 

16 comments on “Lady Gaga: Born this way – czyli prania mózgów ciąg dalszy

  1. hm cala ta agenda musi byc zdemaskowana ale co z tego jak na youtube obejrzy to moze z 50 tys ludzi a lady gage np 100 milionow programowanie zaszlo za daleko w ludzkich umyslach pozostala garstka prawdziwych ktorzy cos robia ale to zbyt malo bo cala rasa jest juz wypalona pusta i kontrolowana przez agedne ktora posluzy sie wszystkim i wszystkimi by dokonczyc swoj dawno zaczety plan fuck the illuminati

    • Obecnie ludzi to nie rusza, ale trzeba byc przygotowanym (mówie tu o zgranych materialach i filmach) na moment gdy już będzie tak zle i będą się działy takie cuda, że nauka ludzi o Agendzie będzie znacznie łatwiejsza.

      Tak więc więcej optymizmu, co będzie to będzie.

      Rad

  2. Zobaczymy za pare lat co z tego wszystkiego wyjdzie, napewno świat zmierza w dziwnym kierunku….
    Ostatnio czytalem artykuł na temat tego że wojna uchroniła by nas przed globalnym ociepleniem… -_O i NASA juz robiła nawet symulacje tego. No to jak oni maja takie pomysły by zbombardowac swiat atomowkami zeby niby uchronic nas przed globalnym ociepleniem to ja dziekuje bardzo.

  3. W klipie tym została wprowadzona nowa przestrzeń manipulacji UFO. Zgadzam się z autorem/tłumaczem… Wielka mistyfikacja jest przygotowywana, nieprzypadkowo ONZ wprowadza urząd Komisarza ds. kontaktu z UFO….. Ronald Reagan wielokrotnie wspominał w swoich wystąpieniach o realnej możliwości zagrożenia zewnętrznego jak również wpływu tego zagrożenia na zjednoczenie się ludzkości…. Niedługo niemiecką myśl techniczną z czasów II wojny światowej będziemy oglądać na naszym niebie………

  4. Miałam komentować już wczoraj ale cos nie wyszło… Podoba mi się ten blog, nawet bardzo. Jak zaczęłam czytać o tych symbolach to pierwsza moja reakcja to było włączenie mtv i szukanie w innych klipach, najwięcej jest chyba w „Who’s That Chick”- widziałam motyla, szachownicę (czerwono-biała też się liczy??) no i oczywiście „wszystko widzące oko” nie tylko u Rihanny ale u Davida Guetty też. Ale jak kiedyś już o tym słyszałam to nie wierzyłam – ty to przedstawiłeś dość przeonująco przynajmniej… Ciekawy sposób na podbicie sobie popularności, za pierwszym razem nikt nic nie zauważy więc obejrzy następnych parę(naście razy). Może bardziej niż „spisek” to raczej próba utrzymania się na rynku?

    Lady Gaga idzie coraz dalej z symboliką… Wcześniej to się nie rzucało aż tak w oczy (albo ja się jeszcze nie interesowałam XD), a teraz tworzy coraz większe paskudztwa – ani teledysk, ani już nawet piosenka nie jest zbyt zachęcająca. Ale ta Rihanna… Nigdy nic do niej nie miałam, a z tego co widzę to od czasów „Rated R” odchodzi coraz bardziej w symbolikę.

    Sorry za chaotyczny komentarz, ale inaczej nie umiem XD. Gratuluje podejścia (nie robisz nie wiadomo czego, nie twierdzisz że każdy-jest-zuy, no i masz własne zdanie a nie powtarzasz haseł „jak rock to wiadomo że zło”) i życzę dalej jak najlepszych artykułów.

  5. „One były kompletne nieznane aż tu nagle BUM -ni z tego z owego pojawia się w MTV. Z wielkim finansowym zapleczem, masą bajerów na koncertach i gotowym hitem”

    To prawda. Pieknie na temat kreowania „gwiazd”, ” autorytetow” mowi Piotr Jaroszynski

  6. ”Nieważne czy gej,normalny czy bi
    Lesbijka, zmieniona płeć”

    nie ma w tym tekście określenia ”normalny”, ale słowo ”straight” co oznacza po prostu hetero. Ale wyczuwam w tej pisaninie skrajne zatrzetrzewienie, więc nie ma się co dziwić…

  7. Witam!
    Utwor BORN THIS WAY to manifest w obronie homoseksualizmu. W pierwszej scenie teledysku w rozowym trójkącie pojawia sie jednorozec ktory jest symbolem „wolnej milosci” / homoseksualistow.

Skomentuj

