„Czarny Łabędz” promuje satanistyczne kłamstwa

 

16 styczeń, 2011, tłumaczenie: Radtrap

Kolejny dowód na to że ludzkość jest kontrolowana i ‚edukowana’ przez satanistyczną ideologię.

Illuminati używają przemysłu rozrywkowego (kina, muzyki itd.) by siać swoją okultystyczną propagandę. Większość krytyków filmowych nie zauważa ukrytego przekazu, dlatego nie mogą zauważyć prawdy i nie alarmują innych.

Chrześcijaństwo zaczyna być w naszym społeczeństwie tematem tabu ale propagowanie satanizmu jest jak najbardziej ok? A więc tak wygląda nasz nowy, świecki świat?

Marcos (henrymakow.com)

Black Swan to jeden z tych filmów który przyprawia cię o dziwne uczucie w żołądku. Jest tak dlatego gdyż  film ten jest jasną i klarowną reklamą wyższości zła nad dobrem.

Głowna gwiazda filmu: aktorka Natalie Portman (prawdziwe nazwisko Harshlag, urodzona w Jerozolimie). Reżyser: żyd z Brooklynu, mieszkający kiedyś w Izraelu, Darren Aronofsky. Producent filmu: firma producencka „Phoenix”. Aronofsky debiutował filmem „Pi”, którego główną tematyką była kabała i żydowska numerologia.

Wikipedia:

Jej ojciec Avner Hershlag jest ginekologiem specjalizującym się w leczeniu niepłodności. Matka Shelley Stevens pochodzi z Cincinnati w Ohio (malarka-amatorka). Obydwoje rodzice mają żydowskie korzenie – ojciec jest potomkiem emigrantów z Polski i Rumunii, zaś matka z Austrii i Rosji. Dziadek Natalie Portman ze strony ojca był Polakiem wyznania mojżeszowego (jego rodzice zginęli w Auschwitz-Birkenau) natomiast jej babcia od strony matki w czasie II wojny światowej była brytyjskim szpiegiem (czyżby powiązania rodziny z MI5?)
 
Przyjęła nazwisko Portman, które było panieńskim nazwiskiem jej babci.

Portman has said that although she „really love[s] the States… my heart’s in Jerusalem. That’s where I feel at home.” Portman is a dual citizen of the United States and Israel. She is an only child and very close to her parents, who are often seen with her at her film premieres.


Fabuła

Nina (Portman) jest baletnicą z Nowego Jorku. Film zaczyna się sceną gdy Nina tańczy z przystojnym tancerzem, o typie urody Antonio Banderasa, który nagle zamienia się w demona.

Nina dalej sypia w swoim dziecięcym pokoju, otoczona przez stosy maskotek i rózowych dekoracji. Jest anorektyczką, bez chłopaka, prawdopodobnie schizofreniczką i drapie się po skórze do krwi. Jej matka jest tyranem żądającym od córki jak największych sukcesów.

Thomas Leroy (Vincent Cassel) jest francuskim reżyserem który właśnie zwolnił główną baletnice w przedstawieniu, Beth (Wynona Rider, po ojcu Horowitz. Nigdy nie ukrywała że jest żydówką. Ciekawostka: Drugie imię Wynony, Laura, dostała na cześc przyjaciółki rodziców; Laury Huxley, żony Aldouna Huxleya, pisarza i autora słynnej „Brave New World”).

Beth kończy 30 lat. Po utracie pracy pech jej nie opuszcza: zostaje potrącona przez samochód i trafia do szpitala. Thomas decyduje natomiast że stworzy balet „Czarnego Łabędzia” gdzie jedna tancerka zagra podwójną rolę: dobrego-białego i czarnego-złego łabędzia. Wybiera do tego Nine, która ma predyspozycje do  bycia dobrą i słodką, ale według niego brakuje jej odkrycia swej złej natury by dobrze zagrać czarnego łabędzia.

Nina spotyka „złą dziewczynkę” o imieniu Lily (Mila Kunis, kolejna żydowska aktorka), tancerkę i rywala do głównej roli. Lily ma na plecach wytatuowane czarne, łabędzie skrzydła, co symbolizuje że już należy do „drugiej strony”.

Zabiera ona Nine do baru i dyskoteki, proponuje jej narkotyki, potem uprawiają ze sobą seks. Z powodu tej dzikiej imprezy Nina spóżnia się na próbę i o mało co nie traci roli na rzecz Lily. Cały film jest zrealizowany w taki sposób by widz nie wiedział czy to co widzi dzieje się naprawdę, czy jest tylko wyimaginowane przez Ninę.

Podczas finału przedstawienia Nina, grająca Białego Łabędzia upada na scenie. W przebieralni, podczas przerwy, jest atakowana przez jedną z baletnic która mówi jej że ta nie da sobie rady na scenie. Rozpoczyna się bójka. Nina popycha ją na lustro, rozbijając je na kawałki. Następnie chwyta jeden z odłamków i dźga nim rywalkę, zamieniając się jednocześnie w demonicznego „łabędzia”. Wychodzi na scenę gdzie olśniewa wszystkich swoim występem. Jednak na końcu filmu okazuje się że tak naprawdę dźgnęła sama siebie, leży na ziemi i umiera. Jej ostatnie słowa brzmią: „Byłam perfekcyjna”.

Analiza

Black Swan to film o zwyczajnym opętaniu. Głównym jego przesłaniem jest to, że nie możesz osiągnąć szczytu w swej karierze jeśli nie sprzedasz własnej duszy i nie wyzwolisz swojej złej natury (ile gwiazd muzyki to dotyczy?).

Głównym kontrolerem Niny jest jej matka. Nie została przez nią odpowiednio wychowana, jest od niej zależna, pod względem psychicznym i seksualnym wciąż jest dzieckiem. Jej tapety w pokoju pełne są wizerunków motyli, które są również głównym symbolem programowania Monarch (MK-Ultra).

Kiedy pod względem techniki w tańcu jest już odpowiednio dojrzała, jej inny mentor, Leroy (po francusku „król”) wkracza w jej życie i z pomocą Lily (Lilith?)wprowadzają ją w świat pełen zła.

Uwodzi ją lecz nie odbywają ze sobą stosunku. On tylko budzi jej pożądanie i żądze. W  pewnej scenie widzimy Leroya i Nine w jego mieszkaniu, gdzie na ścianie widnieje wystylizowany Baphomet.

Przedstawienie w którym gra Nina, również odbywa się w budynku gdzie pokazują nam statuę czarnego anioła (Lucyfera?). Nina otrzymuje zaproszenie od ciemnej strony gdzie nagrodą za bycie posłusznym jest sława i sukces.

Pełno w tym filmie symboliki, okultystycznych sygnałów dla widza takich jak białe i czarne przeciwieństwa, dualizm, lustrzany obcy świat. Kiedy Nina rozbija lustro, tak naprawdę rozbija swoją osobowość (wielokrotna osobowość obecna w tzw. mandżurskich kandydatach, ofiarach MK-Ultra) i otwiera się na opętanie. Następnie zamienia się, dosłownie, w demona.

Istnieje wielkie prawdopodobieństwo że Portman dostanie za tą rolę Oscara, jako potwierdzenie dla wszystkich że przesłanie filmu ma rację. Istnieje pewna cena za osiągnięcie sławy i wielkiego sukcesu.

Natalie Portman-kolejna masońska marionetka (ang.)

Konkluzja

Zwróćmy uwagę na upadłą tancerkę, Beth, którą zastępuje Nina. Tak jak większosć marionetek kontroli umysłu, jej program kończy się gdy przekracza 30-iestkę. Taka osoba jest wtedy zabijana lub w inny sposób usuwana.

Gdy Nina mówi Beth że chciałaby być perfekcyjna, tak jak ona, Beth odpowiada: „Perfekcyjna? Jestem nikim.” To jest przeznaczenie tych którzy zaufają obietnicom Króla Kłamstw.

 

20 comments on “„Czarny Łabędz” promuje satanistyczne kłamstwa

  1. A propos nie da się uciec o tematu żydowskiego. Na programie Historia oglądałam biograficzny film o producencie filmowym, wieloletnim szefie wytwórni Paramount Robercie Evansie. Sprawa dotyczyła kręcenia filmu Ojciec Chrzestny. Bardzo chciał żeby ten film zrobił włoski reżyser, jakie było jego ogromne zdziwienie, że w wytwórni są sami Żydzi a było to w 1969r….

    • Bracia Warner-żydzi, spielberg, woody allen, aronofsky i wielu innych rezyserow-żydzi, polański… Kiedys zrobiłem sobie ‚zabawe’ w sprawdzanie znanych hollywodzkich aktorów na wikipedii. Efekt? Połowa z nich to Żydzi lub z żydowskimi korzeniami. Wielu innych wżeniło się w żydowskie klany, np. Tim Burton i jego żona Helena Bonham-Carter, która wywodzi się z brytyjskich Rotschildów.

  2. Kolejna produkcja, której przekazem jest pokazanie nam, iż mamy zaakceptować w sobie ZŁO (czerń) jak i dobro. I czynić ZŁO na równi z DOBREM – czyli bez granic i zachamowań – instynktownie… Na końcu filmu piękna scena, gdy tytułowy łabędź rzuca się „popełniając” rutalne samobójstwo, wypowiadzając słowa, że „czułam to”, „byłam perfekcyjna”, tj. doznała oświecenia, weszła w stan równowagi Yin Yang, czerń i biel jako dwie równoważne siły – to przez cały czas próbuje nam pokazać „niosący światło”… Czy dacie sobie wmówić, iż dobro nie istnieje bez zła???

    Pozdrawiam

    • „tj. doznała oświecenia, weszła w stan równowagi Yin Yang” – nie na tym polega równowaga YIN YANG. Chińczycy to wiedzieli to im nasłano „kulturowego rewolucjonistę” by już nie wiedzieli. To co „wiedzą” żydzi jest tylko naginaniem wszelkich możliwych innych religijnych wierzeń do swojego wynaturzenia. Innymi słowy fałszowaniem rzeczywistości by wszelkie możliwe religie wskazywały na ich satanistyczne wynaturzenie z dużym czymś.

      Cytując klasyków: Gówno wiedzą o YIN i YANG i ich wzajemnych zależnościach/ przemianach. Po prostu podczepili swojego maszkarona pod YIN by uzasadnić istniejącą w nich rządzę krwi boskim posłannictwem tak jak każdy psychol tłumaczy swoje zbrodnie „głosami w głowie”.,

  3. Że co, kurwa?! To tak na powaga? A ja myślałem, że tak prymitywny antysemityzm zdechł razem z Dmowskim i Piaseckim…

    • A z czym się tutaj nie zgadzasz? Że hollywood jest opanowane przez Żydów? Większośc aktorów i sporo reżyserów (ze o producentach nie wspomne) zza oceanu ma żydowskie pochodzenie lub koligacje małżeńskie, ale to zapewne nie jest dowód na nic! Naród złożony ze wszystkich nacji świata preferuje w świecie rozrywki tylko jedną, jedyną, biedną, szykanowaną przez Dmowskiego nacje…

      Jeśli czytałeś kiedyś choć fragmenty Talmudu -to już więcej tu nie pisz. Jeśli nie-to poczytaj i wtedy może pogadamy.

  4. Pingback: CYBERWOJNY I DEZINFORMACJA – TO RZECZYWISTOŚĆ, WŁAŚNIE SIĘ DZIEJĄ ! « MuzycznaMedycyna i Okolice

    • Bo teraz jest moda na tolerancje a ‚antysemityzm’ (chociaż tak bym siebie nie nazwał) się w nią nie wpasowuje.

      Mimo że nie ma na świecie większych rasistów niż talmudyści.

  5. Dziś noc oscarowa więc dowiemy się kto zasłużył na nagrodę ;)

    Kiedyś wkurzały mnie osoby, które wszędzie widziały Żydków. Teraz widzę, że Żydzi rządzą. Są wszędzie na szczytach. To nie przypadek. Bez korzeni żydowskich nikt nie zrobi kariery.
    To nawet nie jest spisek to reguła. Kto to zauważy to antysemita, paranoja.

    • No i któż Bajko dostał oscara? Najlepsza rola żeńska – Żydówka. Najlepszy film – historia dziedzica tronu rodziny brytyjskiej, gdzie główną rolę żeńską gra Helena Bohnam-Carter; potomek brytyjskiego Rotschilda.

  6. haha. nie zgadzam się z ani jednym twoim słowem.
    1. nie uprawiala seksu z lily
    2. myslala ze lily jest w garderobie i myslac ze to ona rozbila lustro i odlamkiem gdzgnęła ja
    3. rownie dobrze lily moze byc wytworem wyobrazni niny – jest do nie j podobna.
    4. tylko idiota by sie nie zczail co jest wymyslone przez bochaterke.
    5. a w filmie chodzilo o to, aby nie przekladac perfekcji ponad wszystko.
    zanim cos napiszesz wez pomysl

    film jest rewelac

  7. Pingback: Eksperyment MK-Ultra | sportowefaktywpplkibice103378blog

Możliwość komentowania jest wyłączona.