screenh

O czym nie mówi wam ewolucjonistyczna astronomia – Spike Psarris

 

Film ten ma już pare lat, ale zapewne są jeszcze zainteresowane osoby które powinny go zobaczyć. Ciekawa prezentacja Spike’a Psarrisa, człowieka który rozpoczyna swoje wystąpienie słowami:

Byłem inżynierem dla wojskowego programu kosmicznego. Wszedłem do tego programu wiele lat temu jako ewolucjonista i ateista. Wyszedłem z niego jako kreacjonista i chrześcijanin.

Co też się takiego stało? Prezentacja jest dość długa ale jednocześnie ciekawa.

Częśc 1:

 

Reszta na u2ubie.

____________________

http://www.creationastronomy.com/

6 comments on “O czym nie mówi wam ewolucjonistyczna astronomia – Spike Psarris

  1. Tak, to świetny wykład. Układ Słoneczny rzeczywiście jest dowodem na stwarzanie. Już przecież Kopernik tak twierdził w swoim wiekopomnym dziele :)

    Drobna uwaga: powinno być: „Wszedłem (…) jako ewolucjonista i ATEISTA”. :)

      • Dzięki.

        W ankiecie, którą zamieściłeś obok, niestety, nie znalazłem kategorii, w której mógłbym się znaleźć. Co z tymi, którzy wierzą, że Bóg stworzył wszechświat i ziemię przed tysiącami, albo milionami lat („na początku”), a potem na tej ziemi stwarzał rośliny i zwierzęta „według swego rodzaju” (oczywiście nie poprzez żadną ewolucję), też być może przez tysiące lat, a potem 6 tysięcy lat temu stworzył człowieka? Ja tak rozumiem sprawozdanie z Księgo Rodzaju i jestem przeonany, że jest ona prawziwa i zgodna z faktami nauowymi. Chętnie bym zagłosował, ale nie mogę.

        • Nie przyszło mi to do głowy ze względu na mój hardcorowy pogląd na kreacjonizm. Lubię Kenta Hovinda i jego teorie dosłowności Biblii. Dodałem już odpowiednią odpowiedz więc możesz głosować ;)

Skomentuj

