Satelitarne zdjęcie ośrodka Agencji Wywiadu koło wsi Stare Kiejkuty

 

Nadesłane mailem:

Satelitarne zdjęcie ośrodka Agencji Wywiadu koło wsi Stare Kiejkuty. Link do artykułu: http://wyborcza.pl/51,75478,11478236.html?i=1 Oraz mój dodatek w postaci pliku z dodanymi zaznaczeniami. Co za dziwne struktury w kształcie półkoli i gwiazdy? Pozdrawiam

Michał SP

2 comments on “Satelitarne zdjęcie ośrodka Agencji Wywiadu koło wsi Stare Kiejkuty

  1. Gwiazda – miejsce rytualnego składania ofiar dla lszatana??
    -ośrodek wojskowy, teren chroniony, dookoła lasy
    -cywile nie maja wstępu
    -polski Bohemian Grove dla Tuska ?

  2. Ciekawy artykuł na temat.

    http://wiadomosci.onet.pl/kiosk/wies-pod-specjalnym-nadzorem,1,4411001,kiosk-wiadomosc.html

    Na polskojęzycznych portalach z mapami typu Zumi i Geoportal miejscowość Stare Kiejkuty jest niedostępna z bliska, a na geoportalu w ogóle wycięli fragment mapy.

    Jako, że do tej miejscowości mam niecałe 60km pomyślałem, że może pobawie się w Alexa Jones’a i spróbuję tam wejść, ale później przypomniałem sobie, że mnie akurat żadna agenda nie popiera i nie jestem człowiekiem od kontrolowanej opozycji :)

    Jeśli połączyć fakty, które są nam znane to za Rafałem Gawrońskim (ofiarowanie żołnierzy), znajomością genezy i celów CIA i za mocno podejrzanym wyglądem terenu wojskowej jednostki w ww. miejscowości, to nie dziwmy się, że na naszym podwórku, prawie, że oficjalnie, odprawiane mogą być większe rytuały. Jednakże czy w takim razie żołnierze z tej jednostki nie są dopuszczani na teren podejrzany? W każdym bądź razie z powyższego linka wynika, że mogą tam panować dziwne moce – chyba, że dziennikarz trafił na dzień, w którym wszystkie psy wygrzewały się leniwie na słońcu.

    pozdrawiam

Możliwość komentowania jest wyłączona.