Ukraiński paszport i symbolika satanistyczna

 

Zródło: Stop Syjonizmowi

 3rm.info , Tłum. RX

Witajcie drodzy bracia i siostry!

Już dawno widziałam i słyszałam o diabelskich trzech szóstkach w nowym paszporcie rosyjskim. Ja jestem z Ukrainy. Sądziłam, że nie może się tak przydarzyć żeby wróg opieczętował paszport naszych słowiańskich braci Rosjan a nasz ukraiński pozostawił w spokoju. Nie mogłam uwierzyć, że na tle wszystkich rozwijających się wydarzeń nie mogę znaleźć w naszym osobistym dokumencie żadnych szóstek, nie licząc numerów bo i nie wszystkie zawierają szóstki. Po zapoznaniu się z najnowszą wiadomością o złowieszczym piktogramie kozła w paszporcie rosyjskim, ręka bezwiednie sięgnęła do mojego paszportu.

I jest! Zupełnie nie tego szukałam. Nie wiem jak wcześniej nie mogłam go nie zauważyć.

Taka wyraźna w najdrobniejszych szczegółach morda okultystycznego kozła, na każdej stronie mojego dokumentu osobistego i jeszcze seria paszportu ME. Przeraziłam się!

A więc tak prawosławni Ukraińcy, Białorusini, my jesteśmy jedno, wróg z nami prowadzi walkę, przeciwko nam wszystkim i nie ma co się oszukiwać, że „to w Rosji, to w rosyjskich dokumentach”, u nas to wszystko też już jest. Teraz my wszyscy już jesteśmy zdrajcami Pana Naszego i my musimy wyzwolić się od tego całego diabelstwa i stanąć do walki za Chrystusa i Wiarę.

Wybaw nas i oświeć nas wszystkich Panie!

Od Redakcji SS: Niestety nie dysponujemy w chwili obecnej materiałem oryginalnym z którego zaczerpnęliśmy podawaną przez nas tutaj informację dotyczącą państwowego godła Ukrainy, Tryzuba, w ukraińskim paszporcie. Nie tylko w paszporcie.

Proszę zwrócić uwagę, że patrząc na godło w paszporcie we właściwej pozycji, możemy dostrzec w godle wystylizowaną kopułę cerkwi prawosławnej z krzyżem ale odwróconą ku dołowi. Jest to jeszcze jeden dwuznaczny satanistyczny symbol na który niewielu ludzi zwraca uwagę. Nie jest to przypadek!

Przykład komentarza czytelnika: Jukrajnowska (szyderczo –ukraińska) władza do szpiku kości jest zażydzona i opiera się na fundamentach lóż masońskich, nie przestajemy się zdumiewać bezczelności żydomasonów. Przypomnijmy sobie na przykład banknot 500 hrywien, z drugiej strony „świetlista delta” czyli oko „wielkiego architekta wszechświata” (Lucyfera) a na stronie frontowej fizjonomia łajdaka Grigorija Skoworody, według świadectw samych masonów, najważniejszego masona ukraińskiego, który więcej wierszy napisał po łacinie niż w języku ojczystym. W sumie na ukraińskich pieniądzach święci wielcy książęta

Rusi Kijowskiej, św. Włodzimierz, św. Jarosław Mądry i judeje (Mazepa), bluźniercy i bojownicy (Szewczenko), separatyści, szpiedzy i pisarze (oni w porównaniu do Gogola i Puszkina pasują jak pięść do nosa) na nominałach większych wartości. Kiedy pojawią się banknoty większej wartości to wcale się nie zdziwię jeśli będą na nich Trocki, Kajfasz i Judasz.

Powyżej, na banknocie 500 hrywien widoczna jest „świetlista delta” z okiem Wielkiego Architekta Wszechświata (Lucyfera).

___________________________________________________________________________________

8 comments on “Ukraiński paszport i symbolika satanistyczna

  1. Odnoszę wrażenie (mogę się mylić) że chyba najwięcej (nie wszyscy) prawdziwych, wierzących w Chrystusa jest w Europie środkowo-wschodniej – Polska i dawne Bizancjum. Tak zwany „Zachód” już jest totalnie i mentalnie wypłukany z wiary i moralności. Myślę że nam, o ironio pomogła bieda, wykluczenie i poniżenie jakiego doznaliśmy przez wieki.
    ” Błogosławieni łaknący sprawiedliwości” – i w brew pozorom jesteśmy w sytuacji błogosławionej i cieszę się, że jestem urodzonym Polakiem, a nie Amerykaninem chociaż nic nie mam do Amerykanów jako normalnych zjadaczy chleba. Chodzi mi tylko o „miejsce”. Ucisk daje dużo do myślenia, sprowadza nas na właściwe tory, uczy moralności, a przede wszystkim skłania do poszukiwania Boga, gdyż tylko On jest w stanie położyć kres niesprawiedliwości. Jezus słusznie powiedział, że „bogaty z trudnością wejdzie do Królestwa, łatwiej przejść wielbłądowi przez ucho igielne niż bogatemu do Królestwa”

    Bogaty może wejść tylko pod jednym warunkiem, jeżeli postąpi tak jak Zacheusz. Kto zna Ewangelię to wie o czym piszę. Ale ilu takich ludzi jest….?

    Tak więc „luksus” do jakiego ludzie pędzą stanie się ich sidłem i kamieniem, o który się potkną.

    Myślę, że TU, czyli w Polsce, w środkowej i wschodniej Europie, najwięcej poleje się krwi ‚sprawiedliwych’. Tak naprawdę to zawsze TU…. lało się najwięcej krwi….

    Widocznie Tu jest najwięcej wiernych – Chrystusowych…
    Powiem wam co mi osobiście pomaga znieść to wszystko.

    Ja… już nie żyję… żyję dla Chrystusa i pogodziłem się że w tym świecie już mnie nie ma.

    Może się komuś wydawać, że to absurdalne jednak tak właśnie myślał apostoł Paweł i myślę że uświadomienie tego faktu pomoże wytrwać do końca.

    Oczywiście ten stan rzeczy nie ma nic wspólnego z jakimś masochizmem, gdyż Jezus powiedział żebyśmy mieli Jego radość w sobie i pokój jakiego świat dać nie może.

    Pamiętajcie o żonie Lota – pół drogi przeszła, a w połowie się obejrzała….

  2. Z tego co ostatnio czytałam to nie ma być liczba 666 tylko jest to liczba sześciu cyfr w trzech rzędach, kombinacja cyfrowa przypisana do jednej osoby na świecie.

    • to symbol
      tylko i nikt go nie rozwikla poza tymi których Bóg wybierze żeby to rozwikłali wtedy ogłoszą jego imię mnie zastanawia obraz bestii co jest obrazem bestii jest nim posąg obraz bestii to przybity do krzyża chrystus a nam się wmawia że to zbawienie zbawieniem jest jego zmartwychwstanie a nie śmierć śmierć to przecież triumf szatana a zmartwychwstanie to triumf Boga przelana krew to nasze grzechy sam już nie wiem ale co może być obrazem bestii skoro poniki lenina stoją już prawie sto lat po calej rosji pomniki innych dyktatorow też cezarow do tej pory przecież antychryst nie zrobi sobie pomnika nie będzie tak glupi żeby sie ujawniać chyba że w czasie gdy cała ludzkość wiernie będzie mu służyć a to znaczy że kościol tez będzie mu slużyć i sluży od stu lat a może od czasu ustanowienia krzyża jako symbolu chrześcijaństwa ja nigdzie nie znajduje w nowym testamencie pouczenia Jezusa nie uczy on apostołow żeby trzcili rzeźby tylko żeby przestrzegali przykazań nie ma innych przykazań od tych

      A On mówił: 6 «Jam jest Pan, Bóg twój, który cię wyprowadził z ziemi egipskiej, z domu niewoli. 7 Nie będziesz miał bogów innych oprócz Mnie2. 8 Nie uczynisz sobie posągu ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko albo na ziemi nisko, lub w wodzie poniżej ziemi. 9 Nie będziesz oddawał im pokłonu ani służył. Bo Ja jestem Pan, Bóg twój, Bóg zazdrosny, karzący nieprawość ojców na synach w trzecim i w czwartym pokoleniu – tych, którzy Mnie nienawidzą, 10 a który okazuje łaskę w tysiącznym pokoleniu tym, którzy Mnie miłują i strzegą moich przykazań.
      11 Nie będziesz brał imienia Pana, Boga twego, do czczych rzeczy, bo nie dozwoli Pan, by pozostał bezkarny ten, kto bierze Jego imię do czczych rzeczy.
      12 Będziesz zważał na szabat, aby go święcić, jak ci nakazał Pan, Bóg twój. 13 Sześć dni będziesz pracował i wykonywał wszelką twą pracę, 14 lecz w siódmym dniu jest szabat Pana, Boga twego. Nie będziesz wykonywał żadnej pracy ani ty, ani twój syn, ani twoja córka, ani twój sługa, ani twoja służąca, ani twój wół, ani twój osioł, ani żadne twoje zwierzę, ani obcy, który przebywa w twoich bramach; aby wypoczął twój niewolnik i twoja niewolnica, jak i ty. 15 Pamiętaj, że byłeś niewolnikiem w ziemi egipskiej i wyprowadził cię stamtąd Pan, Bóg twój, ręką mocną i wyciągniętym ramieniem: przeto ci nakazał Pan, Bóg twój, strzec dnia szabatu.
      16 Czcij swego ojca i swoją matkę, jak ci nakazał Pan, Bóg twój, abyś długo żył i aby ci się dobrze powodziło na ziemi, którą ci daje Pan, Bóg twój.
      17 Nie będziesz zabijał.
      18 Nie będziesz cudzołożył.
      19 Nie będziesz kradł.
      20 Jako świadek nie będziesz mówił przeciw bliźniemu twemu kłamstwa3. 21 Nie będziesz pożądał żony swojego bliźniego. Nie będziesz pragnął domu swojego bliźniego ani jego pola, ani jego niewolnika, ani jego niewolnicy, ani jego wołu, ani jego osła, ani żadnej rzeczy, która należy do twojego bliźniego».

      A przykazania watykanu są dziwne i to że uczono mnie na lekcji religii że apokalipsa to to że wszyscy umrzemy i to jest koniec świata Apokalipsa to nie koniec świata to poczatek tego że dekalog będzie na tym świecie znów prawem na calym świecie a nie tylko w Izraelu i to jest rola kościoła nieśc dekalog bo dekalog jego przestrzeganie

  3. Widać wyraźnie, że nawet w szkołach sieją dezinformację. I tylko oni mają rację, a uczniowie nic nie wiedzą, i nie mogą sami myśleć. Porażka i z kościołami i ze szkołami. Ogólnie ze wszystkimi na tej Ziemii, kto ma władzę.

  4. Mt 22:36-40
    „36. Nauczycielu, które przykazanie w Prawie jest największe?
    37. On mu odpowiedział: Będziesz miłował Pana Boga swego całym swoim sercem, całą swoją duszą i całym swoim umysłem.
    38. To jest największe i pierwsze przykazanie.
    39. Drugie podobne jest do niego: Będziesz miłował swego bliźniego jak siebie samego.
    40. Na tych dwóch przykazaniach opiera się całe Prawo i Prorocy.”
    Bia to są nasze przykazania.i tego sie trzymajmy.,symbole , bałwany obrazy i reszta scierwa potrzebne są religiom by ludzie składali pokłon wiemy komu.

    • gadilla – dobrze napisałeś (aś). Całe Prawo-Zakon oparte jest na tych dwóch przykazaniach – ‚miłować Pana Boga całym sercem i bliźniego jak siebie’. Oglądałem te słynne „konsultacje” Tuska w sprawie ACTA. Taki jeden – z ZAIKS – SU wyjechał z argumentem, że należy przestrzegać siódmego przykazania i oskarżył w ten sposób wszystkich przeciwników ACTA, że są złodziejami. Ciekawe podejście – użył Prawa Bożego jako argumentu, a więc jako ‚bat’ na tych, którzy są przeciwni ACTA. Widocznie nic innego już nie przychodzi im do głowy.

      Jednak ten ‚Typ’ popełnił fatalny błąd!! Niestety nie było nikogo na tej sali żeby mu udzielić riposty. Otóż siódme przykazanie nie ma ani sensu ani mocy jeżeli pomija się właśnie DWA PIERWSZE. Wystarczyło tego CWANIAKA zapytać czy zna dwa pierwsze przykazania, a potem mu wykazać, że jeżeli człowiek kocha całym sercem Boga i swego bliźniego to do głowy mu nie przyjdzie żeby go okraść i takie przykazanie jak: Nie Kradnij.. wcale nie jest mu potrzebne.

      Jednak „ONI” nie są zainteresowani Prawem Bożym czyli samym Bogiem, tylko powołują się na nie do własnych egoistyczny celów

      Apostoł Paweł wykazał, że Zakon był dany po to żeby ujawnić przestępstwa. A więc Zakon – Prawo jest dla przestępców. Innymi słowy Paweł stwierdził, że gdzie nie ma przestępstwa, nie ma też i Prawa.

      Sprawa jest w gruncie rzeczy prosta: Jeżeli miłujesz Boga i swego bliźniego to czy:
      – okradniesz go?
      – czy podstępem go zabijesz?
      – czy odbijesz mu żonę żeby z nią cudzołożyć?
      – czy go oszukasz?
      – i czy będziesz pożądał wszystkich rzeczy od bliźniego co w rezultacie skłoni cię do zabójstwa, kradzieży, kłamstwa i i innych…

      Jeżeli kochasz Boga i bliźniego – to do głowy ci to nie przyjdzie. Tak więc po co są dla takich ludzi potrzebne przykazania?? W ogóle nie są potrzebne, co nie oznacza oczywiście, że ludzie miłujący Boga i bliźniego nie są świadomi zła.

      Tak więc kluczem całej sprawy jest miłość do Boga i bliźniego. I właśnie to jest fundament…
      Paweł bardzo często wskazywał, że MIŁOŚĆ jest najważniejsza i ona NIGDY nie ustanie.

      Królestwo Chrystusa nie jest zbudowane na PRAWIE tak jak to miało miejsce w przypadku narodu izraelskiego. Królestwo Chrystusa jest zbudowane na miłości, a ludziom, którzy kochają całym sercem nie na miejscu jest nakładać prawa, które ich w ogóle nie dotyczą, tak jak nie na miejscu jest wytykać człowiekowi niepalącemu, żeby Nie palił!.

      Zauważyłem jednak że nie wszyscy to pojmują, ale wierzę że pojmą.

      Pozdrawiam.

  5. jgs to se tak pocukrujmy:)
    ,ladnie to wszystko ująłes ,przykazania Chrystusa są proste jak budowa cepa,tylko człowiek ma nieraz problem z interpretacją ,gdy nie jest to po jego myśli i stara sie szukac drugiego dna na swoje usprawiedliwienie,ja np. dlugo miałem problem z „miłuj bliżniego jak siebie samego” a dokładnie z tym:
    Kazanie na Górze Mt 4,23 – 7,29
    Miłość nieprzyjaciół
    Mt 5,43-46
    43 Słyszeliście, że powiedziano: „Będziesz miłował bliźniego swojego, a wroga swojego będziesz nienawidził”. 44 A ja wam mówię: miłujcie swoich wrogów i módlcie się za prześladujących was, 45 abyście się okazali synami waszego Ojca, który jest w niebie, gdyż On swojemu słońcu nakazuje wstawać nad zepsutych i dobrych i zsyła deszcz na sprawiedliwych i niesprawiedliwych. 46 Jeśli będziecie miłować tylko tych, którzy was miłują, jaką będziecie mieć zapłatę? Czyż i celnicy tego nie czynią? ”

    jako że byłem dość nerwowym i impulsywnym gostkiem nie moglem tego przeskoczyc,bo najchętniej to tych co mi robili żle to bym utłukł,więc gdzie tu miłosc bliżniego?ano właśnie przeciez nie sztuką jest kochac swoich bliskich,przyjaciół bo faktycznie poganie też tak czynią.Ale w końcu to zrozumiałem i zacząłem wdrażac w moje życie i coraz lepiej mi to zaczyna wychodzic,jaką wielką moc ma niezlozeczenie,wybaczanie,nieocenianie,nieodwracanie sie od drugiego gdy on o coś prosi,czyń bliskiemu to co sam chcialbys by tobie czyniono-esencja.

    a jesli chodzi o tego typka z zaiksu co to w obronie acta stawał i siódmym przykazaniem sie zasłaniał,to powinno mu sie przytoczyc prawo kalego”kali ukrasc krowe-dobrze,kalemu ukrasc krowe-źle”
    Dlaczego chcą ukrasc naszą namiastkę wolnosci , w imie czego?(tu by się zdał cytat z „Psów” w imie zasad skur…….”.)
    Ale wracajac jeszcze do głownego wątku o paszporcie ukrainskim to takie pytanko mi sie nasuneło ,jak wygląda nasz paszport? bo takowego juz nie posiadam, czy u nas tez czegoś czasem nieprzemycili?behemocik na orzełku
    Pazdrawlaju:)

  6. gadilla – Tak to prawda, że przykazania Chrystusa są proste, lecz dla wielu ta prostota jest zbyt skomplikowana. I zgadzam się z tobą, że to jest kwestia właściwej interpretacji. I kiedy ktoś zauważa, że ‚prosta rzecz’ nie jest po jego myśli, to zaczyna kombinować, czyli odzywa się w nim „ludzka natura”. W sumie więc sprawa właściwej interpretacji to sprawa ‚serca’, ‚intencji’, ‚nastawienia’, ‚motywacji’, ‚pobudek’, a więc chodzi o to żeby ujrzeć rzecz taką jaka ona jest w rzeczywistości, a nie taką ‚jaką chcemy’ żeby była.

    Jezus powiedział, że: …każdy kto z prawdy jest słucha mego głosu…, czyli nie „ja” lecz „prawda”. Kto jest w prawdzie nagina swoje „ja” do prawdy, kto kombinuje nagina prawdę do swego „ja”.

    Powiem ci, że mnie bardzo pomogły i pomagają słowa Jezusa, który wskazywał, że mamy być jak „dzieci”. Dzieci są szczere i nie kombinują dlatego też widzą sprawy takimi jakie są.

    Czy to nie dziecko powiedziało:….”ten król jest nagi”.

    A jeśli chodzi o paszport polski to ja mam taki, ale jeszcze wydany przez PRL. Na nim chyba jeszcze nic nie było. Jest tylko jako znak wodny „orzeł” i napis PRL.
    Nowego na razie nie zamierzam wyrabiać bo nigdzie się nie wybieram. Ale na pewno jakaś szatańska kreatura tam się pojawi bądź już się pojawiła.

    Pozdrawiam.

Możliwość komentowania jest wyłączona.